Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiselle kukkia, miehelle mitä? Arjessa huomioiminen.

Vierailija
23.05.2017 |

Mies ostaa naiselle silloin tällöin kukkia, pieni arjen huomioiminen ja toisen iloiseksi tekeminen.
Mutta entäs toisinpäin? Mitä ostaa miehelle?
Jos etsitään vastaavaa, sen pitäisi olla helposti ostettavissa, edullinen ja tehdä suurimman osan miehistä edes vähän iloiseksi.
Onko ehdotuksia?
Mitä olette ostaneet miehellenne, jos haluatte tehdä hänen arjestaan hitusen kivempaa?

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet eivät ole samanlaisia materialisteja ja lapsia, kuin naiset joita pitää lahjoa ja nostaa jalustalle.

Vierailija
2/52 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

(Erikois)olut ja pitsa on ainakin oman miehen mieleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö miehet saa pitää kukista? Kyllä mun mies pitää ainakin. Jos ei kelpaa, mitä jos ostat jotain mistä se tykkää, vaikka HK:n blöö.

Vierailija
4/52 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikrobitti tai pelit -lehti

Jäätelöpaketti

Leffalippu (mies menisi joka tapauksessa yksin, meillä ei tukiverkkoja/lastenhoitoapua)

Hyvä vehnäolut (2-3 pulloa alkosta, laatukamaa)

It hilavitkuttimet (usb laturi, muistitikku, massamuisti, sd kortti)

Joskus joku kalliimpi juttu esim monitoimikaukosäädin

Onhan niitä vaikka mitä!

Vierailija
5/52 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tuon saunaolueksi jonkun erilaisen muutaman kerran vuodessa.

Sipsipussi ja juomat kisalähetyksen ajaksi pyytämättä.

Teen lounaseväät työhön valmiiksi kun mies illalla remppaa taloa/autoa pitkään.

Haen takkapuut liiteristä, pinoan puut liiteriin yms "miesten hommaa".... jostain syystä mies aina ilahtuu kun teen näitä pikkuhommia jotka hän on aikonut tehdä itse. Minä taas en ilahdu jos mies on ripustanut pyykit tms mun puolesta, koen sen enemmän puuttumiseksi ja holhoamiseksi.

Vierailija
6/52 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellekin voi ostaa kukkia. Jotakin hyvää?

Vierailija
7/52 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ploutsopi ja Pihvi. Yksin tai molemmat.

Vierailija
8/52 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tie miehen sydämeen käy vatsan kautta...

Vierailija
9/52 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastiko teidän miehet tykkää jos niille ostaa kukkia?

Mun miehistä ei yksikään niistä ole välittänyt...

Vierailija
10/52 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut useinkin kukkia miehelleni, joka arvostaa niitä todella paljon.

Vierailija
11/52 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet jo pitkällä, kun kerran edes ajattelet tuollaista.... Ei mies tarvitse mitään erityistä lisää, jos on tuollainen vaimo... :-)

Vierailija
12/52 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostelen joskus (abaut pari kertaa kuussa) yhden tai kaksi erikoisolutta Alkosta. Itse en juo olutta, niin ei ole aavistustakaan, miltä nuo maistuvat, mutta miehelle tuntuu kelpaavan. Ei se kyllä koskaan niistä kiitä, eikä omasta puolestaankaan tuo minulle koskaan kukkia tms. Mutta jos se mallista oppisi? Tai jos vaikka saisin sille hyvää mieltä tällä tavoin tylsän arjen keskellä.

13/52 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tuon saunaolueksi jonkun erilaisen muutaman kerran vuodessa.

Sipsipussi ja juomat kisalähetyksen ajaksi pyytämättä.

Teen lounaseväät työhön valmiiksi kun mies illalla remppaa taloa/autoa pitkään.

Haen takkapuut liiteristä, pinoan puut liiteriin yms "miesten hommaa".... jostain syystä mies aina ilahtuu kun teen näitä pikkuhommia jotka hän on aikonut tehdä itse. Minä taas en ilahdu jos mies on ripustanut pyykit tms mun puolesta, koen sen enemmän puuttumiseksiu ja holhoamiseksi.

Olet ihana Nainen! Voikun kerran elämässä saisin tuollaisen. Kolmen kanssa on eletty ja tuollaista arjen huomaavaisuutta ei ole nähty.

Vierailija
14/52 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostelen välillä jotain pientä, josta mies on maininnut tykänneensä. Siis jotain karkkia, purkkaa, hiusgeeliä.. Mutta ostelen niitä ihan normisti arkeen, en minään spesiaalimuistamisena.

Vierailija
15/52 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon jemmannut taskuun suklaapatukan tai ostanu varta vasten töihin evääks pähkinöitä tms naposteltavaa ja oheen lapun, missä lukee tyyliin: "Tsemppiä päivään, oot rakas mulle".

Vierailija
16/52 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan pikkujuttuja. Joskus teen miehen lempiruokaa pyytelemättä ilman kummoisempaa syytä. Haen kaupasta vähän parempaa olutta (vissiin tykkää  kun käy saunasta jäähyllä ja on kylmä olut odottamassa), roudasin kesärenkaat tallista auton viereen odottamaan kun sanoi lähtevänsä vaihtamaan (olin menossa ulos muutenkin enkä osaa niitä renkaita vaihtaa niin vein valmiiksi odottamaan niin pääsee samantien työn touhuun), kerron rakastavani.

Vierailija
17/52 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen tein pieniä rieskapitsoja pari hetken mielijohteesta. Mies sanoi, ettei hänellä ole nälkä. Laitoin uutta maustetta (savupaprikaa) joka teki pitsoista aivan tajuttoman hyviä. Annoin miehen maistaa ja kun näin, että tykkäsi niin tietenkin annoin koko pitsan syödä, vaikka itselläkin oli yhden jälkeen vielä nälkä. Tiedättehän niitä minirieskoja, kämmentäkin pienempiä.

Yritti se sitä takas antaa, mutta sanoin että syö vaan mulle riittää tää yks.

Mies tekee usein samaa tai tekee pyytämättä munavoita coctailpiirakoille, vaikkei itse sitä syökkään ikinä.

Aivan hyvin voitais lapsellisesti kitistä, että oo nyt ilman kun ei kerta nälkä ollut kun kysyin, mutta tää on just sitä huomaavaisuutta.

Vierailija
18/52 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkäisin jos nainen kävisi kontilleen lattialle ja kysyisi että haluaisitko peppuseksiä. Paljon parempi kun mikään muu lahja.

Vierailija
19/52 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä yllätän sitä joskus esim. Tilaamalla pitsat meille yhtäkkiä tai sit ootan sitä sängyssä jotku kivat hepeneet päällä ku se tulee töistä :)

Vierailija
20/52 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei rakkaus riitä nykyään, tavaraa pitää olla, että tulee huomioiduksi. Joopa joo. Ollaan eletty 20 vuotta ukon kanssa näköjään väärin, kun huomioidaan toisemme aineettomasti joka päivä. Voe voe.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme