Naiselle kukkia, miehelle mitä? Arjessa huomioiminen.
Mies ostaa naiselle silloin tällöin kukkia, pieni arjen huomioiminen ja toisen iloiseksi tekeminen.
Mutta entäs toisinpäin? Mitä ostaa miehelle?
Jos etsitään vastaavaa, sen pitäisi olla helposti ostettavissa, edullinen ja tehdä suurimman osan miehistä edes vähän iloiseksi.
Onko ehdotuksia?
Mitä olette ostaneet miehellenne, jos haluatte tehdä hänen arjestaan hitusen kivempaa?
Kommentit (52)
Moni mies olisi oikein tyytyväinen saadessaan vaikka aamuherätyksen suuseksillä ja sitten vaikka kahvikupposen käteen sen jälkeen. Sellaista naisen tekemää oma-alotteista seksuaalista huomioimista ilman pakkoa jatkaa itse aktiin. Ja nimenomaan ilman, että tarvitsee itse pyytää, koska se tuntuu aina ruinaamiselta.
Itse tyhjennän joskus esim. tiskikoneen tai tiskaan, jos miehellä on ollut rankka päivä. Mies siis tiskaa meillä yleensä, koska minä teen ruoat. Saatan siivota jotain ekstraa tai tehdä jotain muuta kivaa. Tehdä miehen lempiruokaa tai muuta.
Aina ei tarvitse ostaa jotain ilahduttaakseen toista.
Mä olen välillä ostanut miehelleni ja miespuolisille kavereillekin kukkia. Ovat tykänneet kovasti, jotenkin tuntunut, että mennyt tunteisiin jopa. Liikuttuneet. Kerran saunaillassa vänkäsivät, että kuka on saanut multa eniten kukkia. Se vähiten saanut oli silminnähden pettynyt, joten olen nyt sille vaan ostellut, että pääsee ohi muista.
Myös ostelen erikoisoluita ja sikareita. Sukkiakin. ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eilen tein pieniä rieskapitsoja pari hetken mielijohteesta. Mies sanoi, ettei hänellä ole nälkä. Laitoin uutta maustetta (savupaprikaa) joka teki pitsoista aivan tajuttoman hyviä. Annoin miehen maistaa ja kun näin, että tykkäsi niin tietenkin annoin koko pitsan syödä, vaikka itselläkin oli yhden jälkeen vielä nälkä. Tiedättehän niitä minirieskoja, kämmentäkin pienempiä.
Yritti se sitä takas antaa, mutta sanoin että syö vaan mulle riittää tää yks.Mies tekee usein samaa tai tekee pyytämättä munavoita coctailpiirakoille, vaikkei itse sitä syökkään ikinä.
Aivan hyvin voitais lapsellisesti kitistä, että oo nyt ilman kun ei kerta nälkä ollut kun kysyin, mutta tää on just sitä huomaavaisuutta.
Huomaavainen voi olla, mutta pitääkö muka ihan kynnysmatoksi alistua? Tuossa huomaavaista oli jo se, että kysyit mieheltä haluaako hänkin, johon hän vastasi kieltävästi sanomalla, ettei ole nälkä. Lopulta alistuit itse jäämään nälkäiseksi, vaikka alun perin teit itsellesi välipalaa. En vaan ymmärrä kaltaisiasi naisia.
Mitä alistumista se on, jos tekee itse päätöksen antaa miehen syödä sen pitsan. Valta tilanteessa oli nimenomaan naisella, mieskin tiesi sen kun tarjosi pitsaa takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eilen tein pieniä rieskapitsoja pari hetken mielijohteesta. Mies sanoi, ettei hänellä ole nälkä. Laitoin uutta maustetta (savupaprikaa) joka teki pitsoista aivan tajuttoman hyviä. Annoin miehen maistaa ja kun näin, että tykkäsi niin tietenkin annoin koko pitsan syödä, vaikka itselläkin oli yhden jälkeen vielä nälkä. Tiedättehän niitä minirieskoja, kämmentäkin pienempiä.
Yritti se sitä takas antaa, mutta sanoin että syö vaan mulle riittää tää yks.Mies tekee usein samaa tai tekee pyytämättä munavoita coctailpiirakoille, vaikkei itse sitä syökkään ikinä.
Aivan hyvin voitais lapsellisesti kitistä, että oo nyt ilman kun ei kerta nälkä ollut kun kysyin, mutta tää on just sitä huomaavaisuutta.
Huomaavainen voi olla, mutta pitääkö muka ihan kynnysmatoksi alistua? Tuossa huomaavaista oli jo se, että kysyit mieheltä haluaako hänkin, johon hän vastasi kieltävästi sanomalla, ettei ole nälkä. Lopulta alistuit itse jäämään nälkäiseksi, vaikka alun perin teit itsellesi välipalaa. En vaan ymmärrä kaltaisiasi naisia.
Mitä alistumista se on, jos tekee itse päätöksen antaa miehen syödä sen pitsan. Valta tilanteessa oli nimenomaan naisella, mieskin tiesi sen kun tarjosi pitsaa takaisin.
Nainen antaessaan pitsan: http://i.imgur.com/fCy7PKE.jpg
JOS mulla olisi joku ihana mies niin leipoisin sille vaikka jotain hyvää. Pullaa ja p****a :)
Tai ostaisin jonkun hyvän partaveden, liput hyvälle keikalle/leffaan tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No juuri tuo, että nainen tekee nälkäänsä välipalaa JA vieläpä kysyy mieheltään, tahtooko tämäkin, johon toinen vastaa kieltävästi. Sitten välipalan valmistuttua tuuliviirimies tahtoo sittenkin välipalaa ja alistuva kynnysmattonainen jää mielistelyhalussaan itse nälkäiseksi.
Välillä käyn pähkinä kaupassa. Sieltä voi ostaa erilaisia irto pähkinöitä. Itse en voi syödä pähkinää, mies kyllä nauttii. Olen myös ostanut hänelle olutta, punaviiniä, hevosurheilulehden. Järkkään myösvälillä sauna illan; olutta, makkaraa, kiuas pussi, pikku naposteltavaa...😊
Yllätysposkari piristää aina päivää.
Mä en todellakaan halua mitään kukkia, koruja tai hajuvesiä ja varmaan moni muukaan nainen ei halua. Ihan sukupuolesta riippumatta se kumppani kannattaa yllättää asialla, josta tietää hänen tykkäävän.
Oman mieheni voisin yllättää esim. valmistelemalla iltapalan ja lautapelipöydän valmiiksi ja pelaamalla hänen rakkaita pelejään (valitettavan harvoin jaksan, kun en itse tykkää pelata, pitääkin taas ryhdistäytyä). Meillä kumpaisellekin kelpaavat herkut tai silloin tällöin hyvä olut. Mies ilahtuisi varmasti tosi paljon, jos olisin lähdössä hänen kanssaan jonnekin kerrankin hyvissä ajoin. Minä olen aina juuri tasan pyydettyyn aikaan paikalla, mies haluaisi olla etuajassa ja stressaa. Tässäkin meikäläisellä petrattavaa.
Meillä Ufo-karkit ajaa samaa asiaa kuin kukat. Itse vihaan niitä ja mies on todella otettu kun tuon niitä hänelle
Vierailija kirjoitti:
JOS mulla olisi joku ihana mies niin leipoisin sille vaikka jotain hyvää. Pullaa ja p****a :)
Tai ostaisin jonkun hyvän partaveden, liput hyvälle keikalle/leffaan tms.
Mutta eikö tuo tähditetty pee ole muistamisena vähän pliisu. Vähän kuin sanoisi että saat halaukset! Jee, mutta ei kovin spesiaalia. Toivottavasti ainakaan ei ole useimmissa parisuhteissa.
Liput keikalle ja partavedet taas on ihan överit, ne menee lahjoista mutta ei ehkä arjen pieniä muistamisia. (vertauskohtana kukkaset)
Laitan lempiruokaa, vien ulos syömään/shoppaamaan, yleensä keväisin jotain kotiin tarvittavaa, ostan sukkia ja kalsareita. Synttäri-ja joululahjoiksi jotain järkevää ja toivottua, tai sitten jotain täyshävyllistä.
Vierailija kirjoitti:
Ei rakkaus riitä nykyään, tavaraa pitää olla, että tulee huomioiduksi. Joopa joo. Ollaan eletty 20 vuotta ukon kanssa näköjään väärin, kun huomioidaan toisemme aineettomasti joka päivä. Voe voe.
Miten voi mennä noin paljon tunteisiin, jos joku toinen haluaa huomata kumppaninsa toisella tavalla kuin sä/te?
Kuulostat katkeralta. Olisitko sä kuitenkin halunnut edes joskus kukkia?
Saman sällin kanssa nyt 23 vuotta. Kaikkea huomioimista mahtuu näihin vuosiin, eikä sen pitäisi olla keltään pois.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen välillä ostanut miehelleni ja miespuolisille kavereillekin kukkia. Ovat tykänneet kovasti, jotenkin tuntunut, että mennyt tunteisiin jopa. Liikuttuneet. Kerran saunaillassa vänkäsivät, että kuka on saanut multa eniten kukkia. Se vähiten saanut oli silminnähden pettynyt, joten olen nyt sille vaan ostellut, että pääsee ohi muista.
Myös ostelen erikoisoluita ja sikareita. Sukkiakin. ;)
Olen myös ostanut kukkia miehille. Kyllä ne kaikki tykkää. Yksi ystävänikin osti (sai idean minulta) ja puolisonsa tilitti jälkeenpäin oikeasti tippa linssissä, että kyllä nainen takuulla rakastaa kun ruusuja tuo (en tietysti kertonut, että idea oli minulta). ;-)
Vierailija kirjoitti:
Mä en todellakaan halua mitään kukkia, koruja tai hajuvesiä ja varmaan moni muukaan nainen ei halua. Ihan sukupuolesta riippumatta se kumppani kannattaa yllättää asialla, josta tietää hänen tykkäävän.
Oman mieheni voisin yllättää esim. valmistelemalla iltapalan ja lautapelipöydän valmiiksi ja pelaamalla hänen rakkaita pelejään (valitettavan harvoin jaksan, kun en itse tykkää pelata, pitääkin taas ryhdistäytyä). Meillä kumpaisellekin kelpaavat herkut tai silloin tällöin hyvä olut. Mies ilahtuisi varmasti tosi paljon, jos olisin lähdössä hänen kanssaan jonnekin kerrankin hyvissä ajoin. Minä olen aina juuri tasan pyydettyyn aikaan paikalla, mies haluaisi olla etuajassa ja stressaa. Tässäkin meikäläisellä petrattavaa.
Mä rakastan saada kukkia! En halua arkena mitään 50e kukkapuskia, mut saa iloiseksi ihan vitosen tulppaanit marketista. Mutta kukkien saaminen on aina yhtä kivaa ja parasta on se, että ne tekee iloiseksi monen päivän ajan kun näkee ne kauniina maljakossa.
Mä ostan juurikin jonkun spesiaalioluen, teen jotain miehen lemppariruokaa, hieron yms yms, erilaisia hemmotteluita useita kertoja viikossa + paljon seksiä. Mieheni ei valita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei rakkaus riitä nykyään, tavaraa pitää olla, että tulee huomioiduksi. Joopa joo. Ollaan eletty 20 vuotta ukon kanssa näköjään väärin, kun huomioidaan toisemme aineettomasti joka päivä. Voe voe.
Miten voi mennä noin paljon tunteisiin, jos joku toinen haluaa huomata kumppaninsa toisella tavalla kuin sä/te?
Kuulostat katkeralta. Olisitko sä kuitenkin halunnut edes joskus kukkia?
Saman sällin kanssa nyt 23 vuotta. Kaikkea huomioimista mahtuu näihin vuosiin, eikä sen pitäisi olla keltään pois.
Anna olla vaan, joistakin tulee vanhempana tuollaisia hapannaamoja. Me muut voidaan levittää hyvää mieltä hänenkin edestä, vaikka ostamalla pienen lahjan ystävälle/puolisolle. :)