Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiselle kukkia, miehelle mitä? Arjessa huomioiminen.

Vierailija
23.05.2017 |

Mies ostaa naiselle silloin tällöin kukkia, pieni arjen huomioiminen ja toisen iloiseksi tekeminen.
Mutta entäs toisinpäin? Mitä ostaa miehelle?
Jos etsitään vastaavaa, sen pitäisi olla helposti ostettavissa, edullinen ja tehdä suurimman osan miehistä edes vähän iloiseksi.
Onko ehdotuksia?
Mitä olette ostaneet miehellenne, jos haluatte tehdä hänen arjestaan hitusen kivempaa?

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut mm, partavettä, alusvaatteita, mies perso makeelle joten olen tuonut karkkia ja välillä haen kakun leipomosta. Leivon esim, korvapuusteja. Teen meille ruuan melkein joka päivä ja katan aina kauniisti.Juhlapyhinä ostan myös noita erikoisoluita. Hieron hartioita ja rasvaan sen jalat. 10 vuotta yhdessä😊

Vierailija
42/52 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei kovin paljon kukkia ostella. Mieheltä saan äitienpäiväruusun, joskus myös joulutähden, tykkään kummastakin. Miehelle ostin viimeksi miehen lemppareita keltaisia ruusuja, kun hän tuli kotiin leikkauksesta.

Minä teen miehelle hyvää ruokaa, leivon korvapuusteja ja riisipiirakoita, lataan illalla kahvin valmiiksi keittimeen, muistutan tai nauhoitan miehen lempiohjelmat valmiiksi. Mies tykkää makkarasta, joten ostan kaupasta mielimerkkiä tai kauden uutuuksia. Tiedän miehen lempijäätelön. Jos eteen tulee hyviä tarjouksia, ostan miehelle sukkia ja kalsareita, ne kuluu äkkiä eikä niistä kelpaa melkein mitkä värit vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

45 korjaa: siis sukista ja kalsareista kelpaa melkein mitkä värit.

Vierailija
44/52 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hemmottelen joka päivä kokkaamalla, tuon jopa ruuat ja oluen sohvalle missä mies viihtyy töiden jälkeen!

Paljon on katkeria feministi naisia, joiden mielestä miehen hyväksi tekeminen kamalin synti. Minä olen kotona koko päivän ja pidän siitä! Mies käy töissä ja elättää minut ja lapsemme. Hoidan siis vastavuoroisesti oman tonttini :)

Vierailija
45/52 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostan toisinaan jonku herkun (esim. uutuussuklaapatukka) tai jonku tex willer -albumin..

Vierailija
46/52 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hemmottelen joka päivä kokkaamalla, tuon jopa ruuat ja oluen sohvalle missä mies viihtyy töiden jälkeen!

Paljon on katkeria feministi naisia, joiden mielestä miehen hyväksi tekeminen kamalin synti. Minä olen kotona koko päivän ja pidän siitä! Mies käy töissä ja elättää minut ja lapsemme. Hoidan siis vastavuoroisesti oman tonttini :)

Sinulla on kuitenkin heikko itsetunto sen vuoksi, että olet ns. vain kotona, koska pitää solvata töissäkäyviä naisia muuten positiivissävytteisessä ketjussa?

Vierailija
47/52 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on kuitenkin heikko itsetunto sen vuoksi, että olet ns. vain kotona, koska pitää solvata töissäkäyviä naisia muuten positiivissävytteisessä ketjussa?

Missä solvasin töissä käyviä naisia?? Ettei vain sinulla olisi heikko itsetunto, siltä se itseasiassa näyttää..

Vierailija
48/52 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tuo huomioiminen on usein ruokaan liittyvää; mies on aina yhtä innoissaan teen sitten lohipasteijoita, sokerisilmäpullia tai focacciaa kuten äsken. Hänelle merkitsee paljon se että viitsin tehdä leipomuksia itse.

Jos olen reissussa yritän aina etsiä paikallista olutta tms juomaa ja tuon pullon. Siis yhden, pienen (max 0,5) :D Meillä ei alkoa kulu mutta miehestä on joskus kiva ottaa ruuan kanssa joku erikoisolut tai illalla vaikka lasillinen Dominikaanisesta tuotua rommia tai giniä.

Yritän myös aina kuunnella mitä pieniä toiveita miehellä on pitkin vuotta ja ostan sitten joulu- tai synttärilahjaksi. Nyt mietin sellaista aktiviteettikelloa kun mies on innoissaan käynyt salilla koko talven mutta taitaakin haluta luottokorttilompakon, Tillanderilla ainakin oli sellainen mitä ihaili.

Mies tuo mulle koko talven kukkia joka lauantai, kesällä ei tarvitse kun on iso kukkiva piha. Muuten ei hirveästi lahjota, esim ei ole vuosiin ostanut mulle synttärilahjaa kun en tarvitse mitään. Tänävuonna lähdin tyttären kanssa reissuun ja sanoin että se on mun synttärilahja. Äitienpäivänä tuo takakontilliseen kesäkukkia joka vuosi:)

Vierailija
49/52 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin no, moni nainen, joka on kertonut noista pienistä hemmotteluista, on kokopäivätöissä. Minä olen yksi sellainen.

Vierailija
50/52 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun poikaystävälle ostan joskus pari suklaalevyä ihan muuten vain, kun hän pitää erityisen paljon yhdestä tietystä merkistä :'D Silloin tällöin myös tuon sukkia, boksereita, dödöä tms muita hygieniatarvikkeita, jos huomaan hyvän hinnan tai alennuksen.

Ps. hän pitää myös kukista, erityisesti sinisistä. Mä en taas niistä oo oikein koskaan välittänyt 😹

Yhteen viestiin viitaten - olen feministi :)

Vierailija
51/52 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moniko meinaa ketjun inspiroimana muistaa miestään tänään jollain? :)

Vierailija
52/52 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin ukko ilahtuu karkista. Tai t-paidoista - ei itse henno laittaa useampaa kymppiä johonkin mieleisensä paitaan. Tai jos en mitään jaksa ostaa, teen vaikka eväät töihin valmiiksi.

Itse taas ilahdun esim. yhteisinä vapaa-aamuina aamukahveista sänkyyn 😊

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yhdeksän