Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia kampauksia käytätte töissä?

Kevättä hiuksissa
23.05.2017 |

Kysymys otsikossa :) kaipaisin jotain uusia vaihtoehtoja perus ponnarin tilalle. Auki olevat hiukset eivät näytä enää aamupäivää pidemmälle huolitelluilta ja aikaa ei ole töissä joka välissä olla laittamassa.. aamuisin on kyllä aikaa väsätäkkin jotain, kunhan vain osaisi, mutta lähtökohtaisesti haen perus siistiä ilmettä. Omat hiukseni ovat suht pitkät, mutta ohuet :) ideoita kiitos!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työni on aika menevää, ihmisten edessä olemista ja samalla myös toimistotyötä. Ap

Vierailija
2/8 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikitrendikäs, ns. kanapersetucca.

T. N36, Kouvola, asikas palvelu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös auki taikka ponnarilla olis ihan kiva? Äläkä vain leikkaa lyhyeksi:)

Vierailija
4/8 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun uusin suosikki on sellainen "ballerinanuttura" melko korkealla päälaella. Voi vetää kaikki hiukset tiukasti ylös tai jättää suortuvia etuhiuksista sivulle, näyttää myös erilaiselta riippuen onko hiukset aloittaessa suorat vai kiharat (tykkään tehdä omat kiharat sykeröillä = pesen illalla, föönään melko kuiviksi ja kaksi sykeröä päähän niin että pystyy nukkumaan hyvin).

Aloitan korkealla, tiukalla poninhännällä ja olen myös opetellut tekemään rennomman ja ehkä vähän seksikkäämmän nutturan kiepauttamalla isot hiusosiot pinnien avulla kiinni.

Rento tai miksei tiukempi ranskanletti on myös naisellinen, joku muotoilusuihke auttaa molempien kampausten teossa koska itsellä ainakin liukkaat hiukset.

Ootko kokeillut peittää ponihäntää tehdessä kuminauhan hiussuortuvalla (kiinnitetään pinnillä), näyttää myös ihan erilaiselta :-) ?

Vierailija
5/8 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa katsoa Youtubesta, Pinterestistä tms. hair tutorialeja, niiden avulla tämä entinen lyhythiuksinen opetteli ihan perusjututkin hiustenlaiton suhteen <3

Vierailija
6/8 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on helposti takkuuntuvat hiukset, jos ne on auki, niin joudun harjaamaan ne neljästi tunnissa..

Lähes aina siis hiukset on kiinni, osaan useita eri lettejä ja nutturoita, oon youtubesta katsonut. Aluksi en osannut tehdä edes ranskalaista lettiä, mutta nykyään se on helpoin.

Vierailija
7/8 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät vaaleanruskeat hiukset kirjoitti:

Mun uusin suosikki on sellainen "ballerinanuttura" melko korkealla päälaella. Voi vetää kaikki hiukset tiukasti ylös tai jättää suortuvia etuhiuksista sivulle, näyttää myös erilaiselta riippuen onko hiukset aloittaessa suorat vai kiharat (tykkään tehdä omat kiharat sykeröillä = pesen illalla, föönään melko kuiviksi ja kaksi sykeröä päähän niin että pystyy nukkumaan hyvin).

Aloitan korkealla, tiukalla poninhännällä ja olen myös opetellut tekemään rennomman ja ehkä vähän seksikkäämmän nutturan kiepauttamalla isot hiusosiot pinnien avulla kiinni.

Rento tai miksei tiukempi ranskanletti on myös naisellinen, joku muotoilusuihke auttaa molempien kampausten teossa koska itsellä ainakin liukkaat hiukset.

Ootko kokeillut peittää ponihäntää tehdessä kuminauhan hiussuortuvalla (kiinnitetään pinnillä), näyttää myös ihan erilaiselta :-) ?

Kiitos! Tässä onkin jo kokeiltavaa :) lähinnä olen siirrellyt ponnarin paikkaa, ylös ja alas, jakauksella yms.

Vierailija
8/8 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisi vaikka permanentti? Isoilla laineilla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi neljä