Mistä edullisesti passikuvat Tampereella??
Otsikossa tulikin jo olennaisin.
Kaveri oli käynyt passikuvassa kahden lapsensa kanssa ja suu oli loksahtanut auki kun Rajalassa hinta oli ollut 75€!!!!! Hintaa ei ollut mainittu missään, ja eipä ollut tajunnut itsekään kysyä ennen toimitusta...
Mistä löytyy järkevämpään hintaan? :)
Kommentit (30)
Verkkokauppa.com Pirkkalassa, sieltä saa edullisimmat passikuvat Pirkanmaalla. Ja hyvät kuvat ottavat. Mihin nämä törkyhinnat valokuvaamoissa oikein perustuvat? Passikuvan ottamiseen menee aikaa muutama minuutti. On kova tuntipalkka muutaman minuutin työstä! Ei kai yksi passikuva voi maksaa 75€??! Vai oliko se 75€ kolmen kuvan yhteishinta? Silti yhdelle kuvalle tulee hintaa 25€!
Olisiko joku tehnyt viime aikoina hintavertailua ja olisi ajankohtaista tietoa? :)
Vierailija kirjoitti:
Piti vielä täsmentää, että sähköiset kuvat tarvin/haluan...:)
AP
Ota itse. Otin itse kotona kuvat sekä omaan että lapsen passiin. Ei ollut kovin vaikeeta, valoa vaan tarpeeksi.
Vierailija kirjoitti:
Olisiko joku tehnyt viime aikoina hintavertailua ja olisi ajankohtaista tietoa? :)
Passikuvan hinta · Edullisin: 0 € (itse otettuna) · Edullisin kuvaamossa: 10 € · Kallein kuvaamossa: 35 € · Keskihinta kuvaamossa: 19,96 €.
Photostella on edullinen ja aina tullut todella hyvät kuvat niin lapsista kuin aikuisistakin.
Me just käytiin koko perhe koskipuistossa kuvatilaukset nimisessä paikassa. Käytiin varmaan viimeksikin täällä, hinta oli 12€ / hlö ja kaikille tuli hyvät kuvat jotka meni ekalla läpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Passikuvan hinta · Edullisin: 0 € (itse otettuna) · Edullisin kuvaamossa: 10 € · Kallein kuvaamossa: 35 € · Keskihinta kuvaamossa: 19,96 €.
Itse otettu on toki halvin, mutta vaatii hieman järjestelyjä ja jos kuvaasi ei hyväksytä, niin se on aika kallista laittaa uusi hakemus. Kun ajattelee, että passi hankitaan hyvin harvoin, niin ehkä helpompi käydä vaan kuvaamossa, ellei sitten ole kameraa ja kuvauspaikkaa valmiina ilman mitään ylimääräisiä järjestelyjä.
Vierailija kirjoitti:
Photostella on edullinen ja aina tullut todella hyvät kuvat niin lapsista kuin aikuisistakin.
Kävin siellä ja tuli niin järkyt kuvat ettei ole tosikaan :D Oli pakko hakea uudet. Kävin sitten siinä rautatieaseman kuvaamossa (en muista nimeä) ja tuli parhaat koskaan.
Erkkako se siellä taas itkee kun kauppa ei käy?
Koskipuistosta vähän Koskarin suuntaan, siinä R-kioskin vieressä on Kuvatilaukset valokuvaamo. Saatiin tosi hyvät kuvat nopeesti koko perheelle. Erinomaista asiakaspalvelua joten täydet pisteet heille!
Nettisivuilla oli alekoodi, jolla saatiin passikuvat 12€. Suosittelen!
www.kuvatilaukset.fi/passikuvat