Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kenellekään vaihdevuosissa olevalla yhtäkkiä alkanut kk-kivut?

Vierailija
23.05.2017 |

Tai olihan minulla niitä teininä ja parikymppisenä, mutta ei lasten synnyttyä.
Nyt yhtäkkiä tolkuttoman kovat vihlonnat ja paineen tunne alavatsalla, kuukautisten pitäisi alkaa päivänä minä hyvänsä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olen siis 50-vuotias, kuukautiskierto lyhentynyt ja runsastuneet roimasti.

Vierailija
2/8 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo on. Kamalat pms-oireet oli mullakin vuosia jopa tuossa vaiheessa.Tissit pinkeenä, vatsa turvonneena ja väsynyt olo ja pää kipeä ennen kuukautisia.Ja menkat kivuliaat,  vatsa sekaisin ja kamala vuoto.Tervetuloa vaihdevuodet !

t.N52 menkat vihdoin loppuivat

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On joo välillä ihan hirveät kivut ja tosiaan toi tissiturvokki on ehkä kauheinta, kun muutenkin isot. Ikää 48

Vierailija
4/8 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 48-v ja menkat vielä suht'säännölliset. Pari vuotta sitten oli joku ihme häiriö, kierto oli kerran yli 50 vrk, norm. 28-30 vrk, silloin olivat vielä aika runsaat, nyt mielestäni vähän niukentuneet. Mutta joo, sitten teini-iän, nyt ollut muutamia kerran aika kovat menkkasäryt ja olenkin suosiolla ottanut särkylääkkeitä. Onko tämä vaan sitä, että tavallaan olemme taas samassa tilanteessa (mutta onneksi loppupäässä) kuin kuukaustisten alkaessa, säryt ja vuodon määrä kasvavat ja epäsäännöllisyys tulevat framille? Siis jos nyt ymmärsit, mitä ajoin takaa..

Vierailija
5/8 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulla oikeastaan ole PMS:ää, vaan nämä ovat juuri kk-kipuja, kovaa jomotusta alavatsalla, joka säteilee selkään. Kai mun on syytä käydä tutkituttamassa tämä, ei ole meinaan ollut samaa pariinkymmeneen vuoteen eikä silloinkaan ENNEN kuukautisia.

Ap

Vierailija
6/8 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko te muut käyneet tuon takia gynellä?

Vierailija
7/8 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieluummin menisin vaikka turhaankin tarkistukseen kuin jättäisin nettitohtorien arveluiden pohjalta menemättä.

Eikös niin ap?

Vierailija
8/8 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko te muut käyneet tuon takia gynellä?

Normaalit gynekäynnit. Kaikki oli ok.  

T 2

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä