Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä joku (outo, epätodennäköinen) biisi mitä ette vaan voi kuunnella itkemättä?

Vierailija
22.05.2017 |

luin Koiviston tulevista hautajaisista että siellä esitetään Veteraanin iltahuuto -kappale ja tulipa mieleen tämä esitys muutaman vuoden takaa:

Muistan kun tuo tuli telkkarista ja liikutuin ihan kauheesti. Oon muutaman kerran sen jälkeen katsonut netistä ja itkenyt kuin vesiputous. Hynninen nyt ei oo mikään suosikki, mutta tuo kuoro - oi jestas miten upeata. Kun tietää että ne kaikki on oikeesti olleet sodassa + laulun sanat.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hectorin Kissojen yö saa aina kummallisen olon, joskus itkettääkin. Year of the Cat - alkuperäisversiö myös.

Myrskyluodon Maija itkettää AINA.

Vierailija
2/34 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla Hectorin "Kuinka voit väittää". Aina! Ikinä en oo kuunnellut itkemättä. Alkuperäinen Streets of London itkettää noin joka toinen kerta - jotenkin tuo suomennos on vaan niin upea, ja Hectorin ihana ääni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlasin Hectorin ja kylmät väreet menee

Vierailija
4/34 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo tai epätodennäköinen on ehkä PMMP:n Henkilökohtaisesti. Harvoin oikeasti itken, mutta tuo ainakin herkistää. En tiedä miksi.

Vierailija
5/34 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Albinonin Adagio

Vierailija
6/34 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veteraani iltahuuto saa mullakin aina silmäkulmat vuotamaan. Erityisesti ne versiot joissa veteraanit itse laulavat <3

Vierailija
7/34 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouko ja Kosti jota läpällä kuunneltiin mutta tulikin itku

Vierailija
8/34 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hop

Vierailija
9/34 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myrskyluodon Maija

Ultra Bra: Sinä lähdit pois

Vierailija
10/34 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni Michael Jacksonin Earth song. Ei se nyt minusta niiin surullinen ole, jos lukee sanoja tai edes kuuntelee sävelenä, mutta kun vain ajattelenkin että joku on tehnyt tuollaisen laulun huolissaan meistä, huolissaan lapsistamme, huolissaan maaplaneetastamme... Itken vain enkä ymmärrä miksi

Vierailija
11/34 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On :

Vierailija
12/34 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaanko edes tunnustaa: Kesäpäivä Kangasalla

Vierailija
13/34 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nylon Beatin "Nukutaan". Biisi oli musta tavallinen poppilaulu kunnes kerran tajusin mistä kappale kertoo (shinju) jouduin pysäyttämään auton tien viereen. En vieläkään oikein kestä kuunnella sitä omien kokemusten takia.

Vierailija
14/34 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselleni Michael Jacksonin Earth song. Ei se nyt minusta niiin surullinen ole, jos lukee sanoja tai edes kuuntelee sävelenä, mutta kun vain ajattelenkin että joku on tehnyt tuollaisen laulun huolissaan meistä, huolissaan lapsistamme, huolissaan maaplaneetastamme... Itken vain enkä ymmärrä miksi

Jatkan vielä, että ja kun ei ole siinä "vain" huolissaan, mikä voisi olla ärsyttävääkin, vaan vain toteaa, että monia asia on persiillään, teinpä siitä kappaleen, mutta en syyllistä edes varsinaisesti ketään (ehkä itseään?) :'( (ja jos syyttääkin, niin en ole itse sitten kuunnellut niin tarkkaan ;) )

Mutta, kaunis kappale :)

Vierailija
15/34 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinä olet kaunis, hento ja viaton sinä olet kaunis, niin vahva ja voimaton sinä olet meidän vaikka vain hetken lainassa oot sinä olet kaunis, hento ja viaton sinä olet kaunis, niin vahva ja voimaton sinä olet meidän vaikka vain hetken lainassa oot ja minä olen sinun minä olen sinun niin kauan kuin voin

Vierailija
16/34 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kehtaanko edes tunnustaa: Kesäpäivä Kangasalla

Keski-Suomen kotiseutulaulu...

Vierailija
17/34 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lounatuulen laulu..

Vierailija
18/34 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon, äiti, pieni lintu vain Pentti Rasinkankaalta. Kuuntelin tuota isäni kuoleman jälkeen lapsena ja sama biisi oli myös Hilarius-Hiiri ja Loru-Liisa -elokuvassa (jossa tyttö kieltää äitinsä kuoleman). Aina liikutun tuosta biisistä, sillä sain siitä aikoinani valtavasti voimaa.

Vierailija
19/34 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä riittää, olen rasittavan itkuherkkä. 

Vain muutaman mainitakseni.

- Maaritin "Lainaa vain"

- Chisu Yksinäinen keiju (tai joku sinne päin)

- Akselin ja Elinan häävalssi

- Puff the Magic Dragon (kato youtubesta)

Vierailija
20/34 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee itku aina kun kuulen Isac Elliotin ja MG:n biisin Liikaa sussa kii. Se kohta, jossa lauletaan, että "mietin aina sua kun joku muu mua koskettaa". En tiedä miksi tämä itkettää, ei ole mitään omakohtaista kokemusta tuollaisesta, ja lähinnä itkettää sen toisen puolesta, joka tuota koskettaa, kun mies vaan miettii toista. En yleensä itkeskele minkään biisien takia, joten tämä on vähän hämmentävä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi