Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Deittisivustoja, mistä voisin löytää USA:n kansalaisuuden omaavan miehen?

Vierailija
22.05.2017 |

Haluan ehdottomasti amerikkalaisen miehen! Tietääkö joku ilmaisia sivustoja jonne tekisin profiilin?

Onko muita vinkkejä miten tavata heitä? Ei ole rahaa matkustaa jenkkeihin. :(

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amerikkalaisten miesten top10 listan etupäässä on kiinalainen, kouluttautunut nainen, toisena japanilainen ja kouluttautunut. Amerikkalaiset menestyvät miehet hakevat kouluttautunutta ja hyvin naisellista, pientä ja siroa naista. Suomalaiset naiset lyhyinäkin ovat aika isokokoisia. Kiva katsella kun sellaiset 2 metriset amerikkalaismiehet menevät tuolla käsi kädessä 140 cm pitkien kiinalaisnaisten kanssa jotka käyttävät hyvin, hyvin korkeita korkoja. Joskus mietityttää että mites toi sukupuolielämä kun on niin iso kokoero. Mun ystävä (kiinalainen, amerikkalaistunut) sai muutama vuosi sitten kaksoset, hänen mies on entinen koripalloilija/ nykyinen lääkäri ja raskauden aikana oli ongelmia koska vauvelit olivat niin isoja. Syy miksi amerikkalaismiehet ovat alkaneet dissaamaan amerikkalaisnaisia (mustia ja valkoisia) ja muita valkoisia on se että vaatimukset naisilla ovat niin korkeita mutta eivät halua itse tuoda suhteeseen mitään. Suomalaisnainen vois olla hyvässä aemassa jos on kouluttautunut (Phd) ja vaatimaton toiveissaan.

Vierailija
22/24 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mingle ja Cubid tuli ekaksi mieleen. Googlella löytyy varmaan paljon lisää. Miksi haluat juuri amerikkalaisen miehen? M29 ja latino

Toki komea latinokin sopisi!

Yleisesti ottaen heidän kulttuuri on se mistä sytyn. Herrasmiesmäisyys ja romanttisuus on se mitä haen. Komeita kuin mitkä. Itse vastaan aikalailla myös sellaista amerikkalaista ihannetyttöä ulkonäöllisesti. Olen blondi ja urheilullinen, hyvässä kunnossa fyysisesti. Jotenkin oma kuvani vain on vahvitustunut epäonnisten suhteiden jälkeen suomalaisten miesten kanssa.

Muutamia kertoja olen jenkeissä käynnyt ja olin aivan suu auki niistä miehistä. Toki silloin olin varattu, joten lähempää tuttavuutta en päässyt tekemään.

Kyllä latinokin siis menisi, tummista piirteistä pidän ja kulttuuri myös varmaan hemmottelee naisia? ;)

:-) kyllä jos hyväksyy syrjähypyt jotka ovat väistämättömiä näille miehille. Jos tuon hyväksyy, niin saat olla kyllä nainen.

Niin ja suomalaiset miehet ei koskaan petä? Jos suomalaiset miehet olisivat oikeasti rehellisiä, sisukkaita, tasa-arvoisia, sivistyneitä ja luotettavia niin kuin stereotyypit antavat olettaa, en edes katsoisi muun maalaisten perään.

Suomalaiset miehet on kyllä paskoja, mutta niin ovat kaikenmaalaiset. valitettavasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä deittisivusto - http://hespac.com/datefi.htm Liittyminen on ilmaista ja suurinta osaa sivuston ominaisuuksista pääsee käyttämään ilmaiseksi. Täysjäsenyys ei ole ehkä ihan markkinoiden edullisin, mutta seuranhaussa laadusta kannattaa maksaa.

Vierailija
24/24 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluan ehdottomasti amerikkalaisen miehen! Tietääkö joku ilmaisia sivustoja jonne tekisin profiilin?

Onko muita vinkkejä miten tavata heitä? Ei ole rahaa matkustaa jenkkeihin. :(

Aikamoiseen paperisotaan saat valmistautua jos amerikkalaisen miehen haluat. Avovaimoille ei heltia viisumia.

Vaimo saa viisumin. Helsingissä on jatkuvasti amerikkaisia sotilaita Usan suurlähetystön palveluksessa. Ovat kovia käymään yöelämässä ja parin nuoren hurmurin kanssa olen joskus jutellutkin.