Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä pituisena nainen alkaa kokea liiallisen pituuden ongelmana miehen saamisessa? Onko 175cm?

Vierailija
22.05.2017 |

Onko kaikkein halutuin nainen 162 - 168 cm?

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankala naida 180-senttistä naista; on jalkaterää, nilkkaa, säärtä, pohjetta, polvea ja reittä. M51

Vierailija
42/61 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän miehestäkin. Olen 175 cm ja yleensä ei ongelmia, mutta JOS mies on kovin nuori ja laiha ja joku 176 cm niin tunnen itseni amatsoniksi.

Sitten taas jotku 173 cm miesten kanssa olen seurustellutkin, sellaisten joilla hyvä itsetunto yms. Ainahan tietyillä miehillä on pitkiä huippumallivaimoja vaikka itse ovatkin pätkiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituus on huippujuttu ja se, mitä jotkut epävarmat lyhyet käppänät minusta pitkästä naisesta ajattelevat, on ihan sama. Ei oikeasti mitään väliä. Mulla on oma 200 cm kulta.

Vierailija
44/61 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo aloittajan mainitsema 162-168cm on aikalailla se ihanne. Ehkä nykyään miehien pidennyttyä noussut 170cm pituuteen ainakin pidempien miesten keskuudessa. 175cm alkaa olemaan jo vähän turhan pitkä etenkin korkojen kanssa, koska menee silloin pidemmäksi kuin keskiverto mies. Toki kelpaa vielä pidemmille miehille, mutta silloin saa miehellä olla vähintään 185cm mittaa. 175cm jälkeen nainen on auttamatta liian pitkä. Toki hän on edelleen nainen ja jos on muuten kaunis, niin kyllä hän seuraa löytää etenkin niistä pidemmistä miehistä. Miestarjonta kuitenkin kapenee selvästi, koska oikeastaan kukaan mies ei ota mieluusti itseään pidempää naista, vaan etsii ensisijaisesti itseään lyhyempää. 

Vierailija
45/61 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tajua, miksi se häiritsee joitain miehiä, jos nainen on pitkä. Ja siis kirvoittaa heitä haukkumaan ja solvaamaan. Kun siis voihan sitä jokainen valita sitten lyhyemmän omaksi puolisokseen. Oletuksenahan riittää se yksi oma puoliso...mitä väliä on joillain vierailla ihmisillä ja heidän pituuksillaan. Ei se ole sinulta pois, jos joku ventovieras ihminen on pitkä...vai onko?

T. Se exänsä jatkuvasti haukkuma 174cm nainen

Niin, tylsää se on, että joidenkin pitää aina haukkua. Onneksi pitkiä miehiä ei sentään haukuta yhtä paljon kuin lyhyitä miehiä.

Vierailija
46/61 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pituus on huippujuttu ja se, mitä jotkut epävarmat lyhyet käppänät minusta pitkästä naisesta ajattelevat, on ihan sama. Ei oikeasti mitään väliä. Mulla on oma 200 cm kulta.

Totuus on, että pituus ei ole huippujuttu etenkään naiselle, koska pienikokoisia naisia pidetään haluttavampina. Myös käytännöllisistä syistä lyhyt kroppa on parempi ja lyhyet myös elävät pidempään. Naisena pituudesta ei ole mitään hyötyä ellei tähtää huippu-urheilijaksi pituutta vaativassa lajissa. 

Vierailija
47/61 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 174. Jonkin verran karsii tarjontaa. En halua olla miestä isompi.

Vierailija
48/61 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

170 cm on jo liian pitkä. Jos pitää korkkareita, puolet miehistä on lyhyempiä. Ilman korkkareitakin iso osa.

Olen 168 ja korkkareilla usein miehiä pidempi. Se ei ole ollut ongelma, mutta tapailenkin sen tason miehiä, joilla on muitakin resursseja kuin se pituus. Tuntuvat itseasiassa pitävän siitä kun olen vähän pidempi ja kannan pituuteni ihan mielelläni.

Vierailija
49/61 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meijän mummu oli 185cm ja sai kyllä miehen,.

Vierailija
50/61 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hankala naida 180-senttistä naista; on jalkaterää, nilkkaa, säärtä, pohjetta, polvea ja reittä. M51

Ootko niin lyhyt et yletyt nylkyttään vain nilkkaa vai?

Vierailija
51/61 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään väliä, jos lyhyt massa pitää lyhyempiä naisia haluttavampina. En mäkään halua heitä. Kävyt keskenään ja uljaat keskenään. Pituudesta on vain hyötyä ja iloa!

Vierailija
52/61 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

181 cm ei ongelmia.

Puolisoni on 188 cm.

Vierailija
53/61 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet eivät välttämättä pidä pitkistä naisista, mutta merkittävämpi tekijä taitaa olla naisten oma pituus-syrjintä.

Vierailija
54/61 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ees ymmärrä tuota ongelmaa. Kauniille mallivartaloiselle naiselle löytyy kyllä liiankin helposti ihailijoita. Karmean huono itsetunto, jos alkaa jotain pituutta pelkäämään.

Vierailija
55/61 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisellisesti pukeutuvat pitkät naiset korkeissa koroissaan näyttävät helposti transuilta.

Vierailija
56/61 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyet naiset ovat joko persuämmiä tai pedofiilejä. Ei kiinnosta.

Vierailija
57/61 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisellisesti pukeutuvat pitkät naiset korkeissa koroissaan näyttävät helposti transuilta.

Huutonaurua. :D ootko lyhyt mies vai lyhyt nainen?

Vierailija
58/61 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 174 pitkä ja omasta mielestä olen pitkä, mutta en mitenkään huippu pitkä.

Miehiä oon saanut aina ja olin sinkkuna ihan haluttua seuraa.

Vierailija
59/61 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 165cm lyhyys ja yli 175cm pituus ei ole erityisen viehättävää.

Sopusuhtaisuus on kaunista.

Vierailija
60/61 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen halunnut elämässäni yhden miehen ja hänet sain. Hän on kyllä minua melkein 10 cm pitempi.

T. N178