Minkä pituisena nainen alkaa kokea liiallisen pituuden ongelmana miehen saamisessa? Onko 175cm?
Kommentit (61)
Kaikenpituiset naiset ovat haluttuja, mutta lyhyet (tai keskipituisetkaan) miehet eivät tee yhtä paljon aloitteita kovin pitkille naisille, koska naisen oma pituus yleensä vaikuttaa siihen, kuinka paljon pituutta hän mieheltä edellyttää.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon 180cm pitkä ja en koe olevani liian pitkä. Käytän vähintään 5cm korkoja päivittäin ja voisin mielelläni ottaa muutaman lisäsentin. Harmi vain että jäin tähän pituuteen.
180 on selvästi liian pitkä miesten mieleen. Mutta kiva että olet sinut asian kanssa.
Oon 175cm nainen. En ole kokenut ongelmaksi.
En koe vaikeutta. Pituus 178 cm ja kiinnostusta on liikaakin. Vaikeinta lienee näillä ihmisillä, joille on hyvin tarkkaa, että kumppani on juuri +-4,27 sentin marginaalissa ihannepituudesta. Väkisinhän tuollaisia normaali enemmistö pitää hyvin kummallisina ja pinnallisina. Fetissi varmasti hankaloittaa elämää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon 180cm pitkä ja en koe olevani liian pitkä. Käytän vähintään 5cm korkoja päivittäin ja voisin mielelläni ottaa muutaman lisäsentin. Harmi vain että jäin tähän pituuteen.
180 on selvästi liian pitkä miesten mieleen. Mutta kiva että olet sinut asian kanssa.
Ainoastaan harvojen huonoitsetuntoisten miesten. Miehet eivät ole pituusvammaisia samalla tavalla kuin naiset
170 cm on jo liian pitkä. Jos pitää korkkareita, puolet miehistä on lyhyempiä. Ilman korkkareitakin iso osa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liian pitkä ehkä sulle. ;) mulla on aina piisannut miehiä, joten en todellakaan ole ollut liian pitkä miesten mieleen. ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainoastaan harvojen huonoitsetuntoisten miesten. Miehet eivät ole pituusvammaisia samalla tavalla kuin naiset
Miehet on erittäin pituusvammaisia. Jopa ilmeilee tanssiin hakiessa, kuin huomaakin, että neito pidempi. Todella törkeää kommenttia tulee.
Vaihtoehtojen määrä alkaa laskea, kun naisen pituus ylittää keskimääräisen miehen pituuden (noin 178 cm) => yli 50% miehistä karsiutuu pois yhdellä vilkaisulla.
Nainenhan ei tunnetusti itseään lyhyempää miestä huoli.
---
On maailma hieman muuttunut. Isoisäni iski 28-vuotiaana sotainvalidina itseään 10 vuotta nuoremman hehkeän neidon. Isoisällä pituutta huikeat 158 cm. 70 vuotta myöhemmin minulla on hankala saada naisia kiinnostumaan, vaikka olen himpun verran yli 180 cm.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet on erittäin pituusvammaisia. Jopa ilmeilee tanssiin hakiessa, kuin huomaakin, että neito pidempi. Todella törkeää kommenttia tulee.
Ainoastaan harvat huonoitsetuntoiset miehet
Vierailija kirjoitti:
On maailma hieman muuttunut. Isoisäni iski 28-vuotiaana sotainvalidina itseään 10 vuotta nuoremman hehkeän neidon. Isoisällä pituutta huikeat 158 cm. 70 vuotta myöhemmin minulla on hankala saada naisia kiinnostumaan, vaikka olen himpun verran yli 180 cm.
Ei se pituus vaan sodassa oleminen. Käyt vähän muukalaislegioonassa ja naiset katsoo ihan eri tavalla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se pituus vaan sodassa oleminen. Käyt vähän muukalaislegioonassa ja naiset katsoo ihan eri tavalla
Isäs oli mies. Ei se aina se poika polvesta parene. ;-)
Mä olen 181cm ja aina olen saanut sen jonka olen halunnutkin. Ja tyrkyllä ollut paljon muitakin. Edelleen aina kun käyn baarissa joku varteenotettava tulee iskemään, naimisissa olen ollut 8 vuotta. Mutta mä olenkin siro, suurisilmäinen ja huippumallin mitoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sodankäynnillä vaikutus mieheenkin, mutta oikea syy on että sodan jälkeen oli pulaa miehistä, nyt niistä on ylitarjontaa. Ei muukalaislegioona suomen väkilukuja muuta, vaikka voi vähän auttaakin.
Itse olin autuaan tietämätön siitä, että olin miehille liian pitkä, kunnes tapasin ex-mieheni (hän on kovasti itseään venytettyään 180 cm pitkä). Hän vihjaili ilkeästi pituudestani jo seurustelun alkuajoista lähtien ja olen "vain" 174 cm pitkä. En ole sittemmin käyttänyt enää korkokenkiä lainkaan ja kuljen varmaankin hieman huonossa ryhdissä jopa, josta myös exäni huomauttelee ikävästi. Kuulemma olin kelpaamaton seksiinkin liiallisen pituuteni ja liian pitkien säärteni vuoksi jne.
Mies puhui kaivaten jostain parin viikon kestäneestä ex-säädöstään, joka oli ollut ihanan lyhyt ja jonka kanssa seksi oli paljon parempaa juuri lyhyyden ansiosta (tuollaisia hän puhui usein ja toistuvasti muisteli sitä parin viikon tapailuasteelle jäänyttä tuttavuuttaan, kun olimme tapailleet vasta muutaman kuukauden ajan). Joo, tiedän, että olen liian pitkä miehille ja nykyään tiedän tieteellisellä tarkkudella kaikki muutkin miehiä kollektiivisesti häiritsevät puutteeni. :(
Vierailija kirjoitti:
170 cm on jo liian pitkä. Jos pitää korkkareita, puolet miehistä on lyhyempiä. Ilman korkkareitakin iso osa.
Lapissako asut? Täällä Turussa 180 cm korkoja käyttävänä naisena tulee päivittäin pidempiä naisiakin vastaan, saati sitten miehiä. En ole vielä keksinyt, mihin olisin liian pitkä.
Olen 177cm nainen ja vientiä riittää liiaksi asti. En myöskään koe tapaavani minua lyhyempää miestä kovin usein, tosin asun maassa missä miesten keskipituus on muutama sentti pidempi kuin suomessa.
186cm täällä, siitä asti kun olin 15 on miehiä tullut ovista ja ikkunoista.