Minkä pituisena nainen alkaa kokea liiallisen pituuden ongelmana miehen saamisessa? Onko 175cm?
Kommentit (61)
En ymmärrä tätä pituusongelmaa.Kullin pituus se ratkaisee.
Yli 180 cm on jo varmasti haastavaa.
Tuo olisi ehkä itselle jonkinlainen kipuraja naisessa.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen 181cm ja aina olen saanut sen jonka olen halunnutkin.
Nyt valehtelet.
Mä uskon myös, että ongelmia tulee vasta 190 cm kohdalla. Mutta on niitä pitkiä miehiäkin ja upeita pitkiä pariskuntia. Esim. minä ja mieheni. Ollaan siroja, pitkäraajaisia ja lapsemme samanlaisia. On ihan erilaista olla mallia kaappi kuin gasellimainen.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä tätä pituusongelmaa.Kullin pituus se ratkaisee.
Olet selvästi mies ja vielä kokematon. Tulet pettymään elämässäsi.
No itse olen aika lailla 165cm ja mies sanoi että olen sopivan pituinen enkä liian lyhyt eikä pitkä.
Mää olen 175 cm ja mun aviomieheni 179 cm. Ei hänellä ainakaan ole koskaan ollut mitään ongelmaa pituuteni suhteen, päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon 180cm pitkä ja en koe olevani liian pitkä. Käytän vähintään 5cm korkoja päivittäin ja voisin mielelläni ottaa muutaman lisäsentin. Harmi vain että jäin tähän pituuteen.
180 on selvästi liian pitkä miesten mieleen. Mutta kiva että olet sinut asian kanssa.
Ainoastaan harvojen huonoitsetuntoisten miesten. Miehet eivät ole pituusvammaisia samalla tavalla kuin naiset
Miehet on erittäin pituusvammaisia. Jopa ilmeilee tanssiin hakiessa, kuin huomaakin, että neito pidempi. Todella törkeää kommenttia tulee.
Kyllä joillekki miehille pituus on ongelma. Kaksi miespuolista koululuokkalaistani ovat 185cm ja silti he suorastaan haukkuvat pitkiä naisia varsinkin rotevia.
Olen 170 eikä ole ollut miehistä pulaa. Parhaat suhteet oli 174 centtisen ja 176cm miesten kanssa.
Yksi oli reilusti yli 190cm mutta ei ollut seksikäs niinkuin nämä lyhyemmät miehet. Lopuksi oli 185cm mies ja en tykännyt siitäkään pituudesta. Suht saman pituinen tai vähän pidempi mies on ainakin mulle olleet ne parhaat. Oon muuten siro ja pienet jalat ja kädet, kapea kaula, ranteet ja nilkat.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen 181cm ja aina olen saanut sen jonka olen halunnutkin. Ja tyrkyllä ollut paljon muitakin. Edelleen aina kun käyn baarissa joku varteenotettava tulee iskemään, naimisissa olen ollut 8 vuotta. Mutta mä olenkin siro, suurisilmäinen ja huippumallin mitoissa.
Miksi pitää kerskua? "Saanut aina sen jonka olen halunnutkin" - etköhän nyt vähän liioittele. Vai kuvitteletko, että jos sinä sattuisit haluamaan kenen tahansa muun naisen miehen, tai sinua kauniimman, vaikkapa vähän lyhyemmän, tai sitten oikean huippumallin miehen, hänet myös saisit? :D Saahan sitä haaveilla...
PS. Huippumallin ihannemitta on 175-179cm. Jos tarkastelet oikeiden mallien pituuksia niin huomaat ;)
Täällä kanssa yksi 180 senttinen! Eipä ole koskaan ollut ongelmaa, välillä tuntuu että on liikaakiin yrittäjiä. Onneksi pätkät karsiutuu pois :p
Sisko on 180cm ja vanhaksi piaaksi jäi.
Ihan ok seudulla asutaan. Itse tykkää eniten 160-165cm naisista. Pidempikin kävisi mutta en huoli kun on niin paljon noita ihanan kokoisia tarjolla.
Niin, ja ihan pk seudulla asutaan.
Pitkät naiset ovat usein rotevia. Se on suurempi ongelma miehille.
Nuorempana pituus häiritsi mutta nykyään kannan sen ylpeydellä. Olenhan mä aika hiton näyttävä nainen.
Naiseni on 180 cm pitkä. Aivan täydellinen pituus minulle. Kyllä päät kääntyy kun tuo pukee kesällä maksimekon päälle. Sori pätkät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On maailma hieman muuttunut. Isoisäni iski 28-vuotiaana sotainvalidina itseään 10 vuotta nuoremman hehkeän neidon. Isoisällä pituutta huikeat 158 cm. 70 vuotta myöhemmin minulla on hankala saada naisia kiinnostumaan, vaikka olen himpun verran yli 180 cm.
Ei se pituus vaan sodassa oleminen. Käyt vähän muukalaislegioonassa ja naiset katsoo ihan eri tavalla
Tuskin katsoo. Ehkä päinvastoin. Sodan kokeneet ovat aina riski, löytyy paljon mielenterveytensä menettäneitä. Suomen sotien jälkeen pariutuminen oli miehille helpompaa ja selitys löytyy sankarihautausmailta.
Vierailija kirjoitti:
186cm täällä, siitä asti kun olin 15 on miehiä tullut ovista ja ikkunoista.
En usko :D
Jäiköhän se 180 cm sisko vanhaksipiiaksi pituutensa takia? Ei. Pituus on upea asia. Ja vanhapiika-sana on nykyään aika pöljä.
En tajua, miksi se häiritsee joitain miehiä, jos nainen on pitkä. Ja siis kirvoittaa heitä haukkumaan ja solvaamaan. Kun siis voihan sitä jokainen valita sitten lyhyemmän omaksi puolisokseen. Oletuksenahan riittää se yksi oma puoliso...mitä väliä on joillain vierailla ihmisillä ja heidän pituuksillaan. Ei se ole sinulta pois, jos joku ventovieras ihminen on pitkä...vai onko?
T. Se exänsä jatkuvasti haukkuma 174cm nainen
Kun mennään 190cm niin saattaa ehkä tulla jo vähän ongelmia.