Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi joka paikkaan pitää tunkea tuota saamarin punasipulia? :x

Vierailija
22.05.2017 |

Salaatteihin, hampurilaisiin, pizzaan... Siis ihan joka paikassa on tuota perhanan punasipulia nykyään! Olen aina pitänyt punasipulin makua erityisen vastenmielisenä, tavallinen sipuli on parempaa. Punasipulin maku on jotenkin sellainen irstas, ei sovi mihinkään. Pilaa ruuan maun täysin!

Varsinkin vuohenjuuston kanssa tuntuu olevan suosittu ainesosa. Yök!

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin yhdessä ruokapaikassa sellaisen "hienomman" pizzan, jossa oli rucolaa, jotain sientä (en muista mitä, mutta ei herkkusientä), simpukkaa, vuohenjuustoa, tomaattia, paprikaa ja punasipulia.

Muuten erittäin herkullinen pizza, mutta sipuli ja paprika pilasivat koko pizzan. Minusta sipuli ja paprika eivät kuulu pizzaan.

Vierailija
22/31 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ei tykkää kaikesta. Ei ole mitään "oikeita" ruokia joita kaikkien on pakko syödä ja joista on pakko tykätä. Itse en myöskään pidä punasipulin mausta. Ja esimerkiksi suolakurkkua en saa kurkusta alas, kun oksennuasrefleksi tulee samantien vastaan. Ja molempia olen kyllä joutunut maistelemaan koko pienen ikäni...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekin ihmisille on tosi vaikeaa ymmärtää ettei kaikki tykkää sipulista. Ihan kuin olisi jotenkin tosi outo tai nirso. Mä inhoan sipulia, siitäkin huolimatta, että kotona mulle on pienestä pitäen tarjottu monipuolisesti erilaisia ruokia. Ja kyllä mun muut sukulaiset tuntuvat tykkäävän. En tiedä sitten mikä meni pieleen, kun en vain pidä siitä. Kypsennetyn ruoan seassa sipuli kyllä menee, kun se ei maistu vahvasti, mutta salaateissa tai muuten raakana, niin käy ihan puistattaa pelkkä hajukin.

Vierailija
24/31 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Irstas maku? Mitä tuo sana mielestäsi oikein tarkoittaa? Minusta punasipuli maistuu ihan samalta kuin keltasipulikin, vain hieman miedommalta.

No ei maistu, punasipulissa on sellainen makea maku mistä joku jo sanoikin.

Vierailija
25/31 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raaka sipuli on inhottavaa, en ymmärrä miten joku voi pitää siitä, kaikki maistuu vaan sipulilta. Varsinkin joku snagarilta ostettu "kaikilla mausteilla" tuote, raaka sipuli on leikattu ties koska ja löyhkä on hirmuinen, hyi!

Vierailija
26/31 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punasipuli ja vuohenjuusto <3

Vierailija
27/31 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Irstas maku? Mitä tuo sana mielestäsi oikein tarkoittaa? Minusta punasipuli maistuu ihan samalta kuin keltasipulikin, vain hieman miedommalta.

No ei maistu, punasipulissa on sellainen makea maku mistä joku jo sanoikin.

No ei ole, opettele syömään muitakin ruokia kuin heseä ja mäkkäriä.

Vierailija
28/31 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punasipuli on hyvää, mutta tillillä pilataan kaikki.

Vierailija
29/31 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieninä määrinä se on ihan hyvää, mutta heti kun sitä laittaa vähänki enemmän niin se pistävä raa'an sipulin maku alkaa ällöttää.

Paitsi lohisalaatissa, nam nam, siihen se sopii kyllä hyvin!

Vierailija
30/31 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole nirso, pystyn kokeilemaan ja syömään erikoisempiakin ruokia mitä moni pitää ällöttävänä. Mutta kypsennetty sipuli ei mene alas, aiheuttaa välittömän oksennusreaktion. Raakana menee pienissä määrin. En oikeastaan tykkää mistään kasviksesta kypsennettynä, vaikka tuoreena olen kasvisten suurkuluttaja. Jotenkin se tekstuuri menee inhottavaksi ja mausta tulee liian makea.

Vierailija
31/31 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä tuota että kaikista ruoka-aineista täytyy tykätä. Sitten varmaan kaikista urheilulajeista, vaatteista, musiikkityyleistä, taiteista, kouluaineista yms. pitää tykätä myös, tai on mennyt kasvatuksessa joku pieleen? "Huonosti on kotona totutettu jos väittää että villapaita kutittaa paljaalla iholla!". "Huono kasvatus kun ei tykkää pelata jalkapalloa ja harrastaa yleisurheilua, eikä tykkää soittaa viuluakaan".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kolme