Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minua pelottaa töihin meno!!! Help pienten lasten äidit!

Vierailija
27.03.2006 |

Voisiko joku työssä käyvä pienten lasten äiti kertoa, miten sujuu työssäkäynti ja arki kotona, kun lapset ovat alle 4-vuotiaita?

Alkaa olla tilanne se, että seinät alkavat kaatua päälle ja töihin meno on mietinnässä. Pääsisin syksyllä töihin, jolloin lapset ovat vajaa neljä ja 2 v 2 kk. Tiedän että pienempiäkin viedään hoitoon, mutta silti arveluttaa! Isompi on temperamentiltaan sellainen, että hänet olisi jo pitänyt laittaa päiväkotiin :/ Aivan tajuttoman energinen tapaus. Tuntuu, että en pärjää hänen kanssaan enää kotona. Kaipaa mielestäni kavereita. Tosi sosiaalinen tyyppi. Kolulun ohi mennessä itkee, äiti millonminä pääsen kouluun :)

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua myös jännitti, ja kai vieläkin. Olen selvitellyt ja käynyt tutustumassa eri päiväkoteihin, että saan lapset sellaiseen paikkaan että voin olla huoleti töissä. Tiedän että lapset tulevat pärjäämään pidemmän päälle hyvin ja nauttivatkin varmasti. Niin käy myös sinun lapsillesi. Arjen sujumisesta en tiedä, mutta uskon että sekin helpottaa, niin olen monelta kuullut. Ja sinullekin kuten minulle tekee viimekädessä hyvää siirtyä aikuisen elämän kahvoihin jälleen, ja se tulee tuntumaan ainakin hetken niiin hyvältä! Tiedän jo nyt kun käväsin töissä juttelemassa paluustani. Toki se arki silloinkin astuu kuvioihin taas jossain vaiheessa ja alkaa tympimään, mutta..

Kyllä se hyvin sujuu, ja lapsetkin ovat jo mukavan ikäisiä hoitoon mennäkseen. Juttelet vain päiväkodin tätien kans toiveesi, pelkosi ja kaikki asiasi selviksi.

Vierailija
2/2 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla lapset 1,5- vuotias ja 6 kk. Kesällä alkaa ryhmis. Ollaan käyty paikan päällä pariin kertaan ja hyvältä tuntuu!

Musta toi on lähinnä aikuisten mutinaa että miten ne lapset nyt pärjää.. Hyvin ne pärjää kun on hoitajat, paljon kavereita.

Mua huolettaa et mikä on 10 kuisen lapsen liikkumistaito mutta eiköhän se siitä lähe.. ;) Ainakin nytten ryömii lattioita siihen malliin ja koittaa nousta kontilleen että vapiskaa vaan!!

Mää meen kahteen vuoroon joka tarkottaa sitä et aamuviikolla lapset hoitoon puoli seittemän ja pois kolmelta. Iltavuorossa muksut menee puoli ykstoista ja pääsee pois kolmelta.

Menen osittain hoitovapaalle ja jos iskee morkkis niin arvioidaan uudestaan tilannetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla