"et ole kiihottava, katso itseäsi peilistä"
Juu, arvostan toki rehellisyyttä mutta mitä te ajattelisitte jos miehenne sanoisi noin? Olen lievästi ylipainoinen mutta aika kivasti jakaantunut, pitkä kun olen ja lisäksi paljon selittyy kuntoilusta syntyneillä lihaksilla mutta joo, en ole laiha mutta mielestäni kasvoista kaunis, kropastakin ihan hyvännäköinen mutta alasti en varmasti täydellinen. Mies haluaa että olen laiha ja se nyt ei ole onnistunut edes kuntoilusta huolimatta, ei ole tarpeeksi aikaa urheilla vaikka aina menenkin kun vaan mahdollista, haluaisin käydä joka päivä mutta työn ja suuren perheen pyörittämisen jälkeen joka päivä urheilulle ei jää aikaa. Yritän syödä mahdollisimman terveellisesti, joskus tulee lipsuttua. Näin vanhemmiten vaan on erittäin tarkkaa mitä suuhunsa laittaa. Seksiongelmista tää lähti ja itsehän kysyin, en ole kiihottava ja siksi ei seksikään suju : ( No yritän taas mahdollisimman pienellä syömisellä jatkaa ja urheilla mahdollisuuksien mukaan. Paska olo joka tapauksessa.
Kommentit (73)
Joo mun mies on sanonut noin ja vielä paljon pahempaa. Siyten jälkeenpäin, kun olen ottanut asian keskusteluun, niin on kiistänyt sanoneensa tai tarkoittabeensa sitä. Mutta on käynyt ilmi, että mussa on paljon korjattavaa monessa suhteessa. Olen 168 ja 60 kg ja käyn salilla monta kertaa viikossa eli ihan timmi, mutta tunnen olevani lihava ja ruma. Ja vaatteet on vääriä ja hiukset vääriä jne.
Sitten toisaalta, kun sanon, että tunnen olevani epäviehättävä hänen silmissään, niin hän sanoo, että miten ihmeessä voin ajatella niim, että hänhän pitää minua kauniina. Ja sanoo sitten monen päivän ajan koko ajan, että olen todella kaunis. Eli tunnen olevani paitsi lihava ja ruma, myös epänormaalin yliherkkä, kun itsetuntoni on kärsinyt niin, koska hän tosiaan ihan oikeasti sanoo mua kauniiksikin. En vain enää tunne itseäni sellaiseksi, aluksi tunsin. Nuo arvostelut tulivat kuvaan vasta häiden jälkeen.
T.toinen
Olen mies enkä pidä laihoja naisia kiihottavina. Juuri tänään mietin mistä johtuu että runsaammat naiset sytyttää. En kuitenkaan löydä siihen mitään selitystä, asia vain on näin.
Jos miehesi taas syttyy laihoista naisista niin se asia tuskin tulee muuttumaan. Itsellä taas seksuaalinen kiinnostus exään hiipui kun hän laihdutti, ei yksinkertaisesti enää viisari värähtänyt.
Jossain on minunlainen mies joka pitää sinua jumalaisen kauniina ja seksikkäänä sellaisena kuin olet:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysy mieheltäs et miks se sitten on sun kans?
Pitkä menneisyys yhdessä, suuri yhteinen omaisuus, paljon lapsia. Ei ole helppo erota ja ilmeisesti riittäis et oisin laiha.
Miksi en ole yllättynyt että kyseessä on komea mies jolta löytyy rahaa ja statusta?
Noin se menee, ne joilla on varaa valita ja vaatia...ovat vaativia.
Ollessasi nuori ja hoikka, halusit mieheltä tasoa. Hän oli kunninahimoinen ja määrätietoinen, saavutti rahaa ja statusta. Nyt on sinun vuorosi tehdä osasi.
Vierailija kirjoitti:
Aikuinen mies: Taidamme olla molemmat vähän keski-ikäistyneet ja etääntyneet toisistamme, olen huolissani miten suhteemme käy ja siitä, että vanhenemme, olen huomannut etten enää innostu, saa erektiota ja laukea niin helposti kuin nuorena ja se surettaa. Voisimmeko viettää enemmän aikaa yhdessä, ruveta vaikka käymään kimpassa salilla? Yritän järjestää meille ja sinulle omaa aikaa, jotta jaksat hoitaa itseäsi. Ehkä voisimme keksiä jotain uutta seksielämäämme. Haluan haluta sinua, koska rakastan sinua ja olet parasta mitä minulle on tapahtunut ja haluan tehdä kaikkeni sen eteen, jotta suhteemme säilyy.
Unohditko sen miehen omalla kustannuksellaan tarjoaman lemmenloman tahallisesti vai epähuomiossa? Entä onko naisella minkäänlaista vastuuta mistään? Tuosta sellainen ei ainakaan käy ilmi.
12121212 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitkä menneisyys yhdessä, suuri yhteinen omaisuus, paljon lapsia. Ei ole helppo erota ja ilmeisesti riittäis et oisin laiha.
Miksi en ole yllättynyt että kyseessä on komea mies jolta löytyy rahaa ja statusta?
Ollessasi nuori ja hoikka, halusit mieheltä tasoa. Hän oli kunninahimoinen ja määrätietoinen, saavutti rahaa ja statusta. Nyt on sinun vuorosi tehdä osasi.
Mies ei ole sen rikkaampi kuin minä tai koskaan ollutkaan. Molemmat ollaan hyvätuloisia. Ei olla rahan takia yhteen menty, oltiin molemmat ihan nuoria ja köyhiä kun tavattiin.
jorma75 kirjoitti:
Olen mies enkä pidä laihoja naisia kiihottavina. Juuri tänään mietin mistä johtuu että runsaammat naiset sytyttää. En kuitenkaan löydä siihen mitään selitystä, asia vain on näin.
Jos miehesi taas syttyy laihoista naisista niin se asia tuskin tulee muuttumaan. Itsellä taas seksuaalinen kiinnostus exään hiipui kun hän laihdutti, ei yksinkertaisesti enää viisari värähtänyt.
Jossain on minunlainen mies joka pitää sinua jumalaisen kauniina ja seksikkäänä sellaisena kuin olet:)
Tiedän että olisi miehiä ketkä tykkää just munlaisista, miesten katseesta kyllä näkee ajatuksia ihan vaan vaikka kauppakeskuksen käytävillä.. baarissa sitten kehdataan tulla sanomaankin.
Älä kysy, jos et halua kuulla vastausta.
Mitäs jos itse näkee peilistä erittäinkin seksikkään ja kiihottavan itsensä?
mies menköön komeroon haistelemaan sukkia.
Tuo on kyllä sellainen seksintappaja lausahdus mieheltäsi, että tuskin SUA enää haluttaisi vaikka laihtuisitkin. Ei tuommoista voi unohtaa. Tyhmä mies sulla. Otan osaa.
Vierailija kirjoitti:
12121212 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies ei ole sen rikkaampi kuin minä tai koskaan ollutkaan. Molemmat ollaan hyvätuloisia. Ei olla rahan takia yhteen menty, oltiin molemmat ihan nuoria ja köyhiä kun tavattiin.
Onko mies pitkä, komea, itsevarma ja määrätietoinen?
Jos olit itse pinnallinen naisen parhaassa iässä eli nuorena, tuskin on väärin jos mies on pinnallinen omassa parhaassa iässään, eli muututtuaan köyhästä rikkaaksi?
Voisit laittaa kuvan tänne vartalostasi, saisit totuudenmukaisia kommentteja siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikuinen mies: Taidamme olla molemmat vähän keski-ikäistyneet ja etääntyneet toisistamme, olen huolissani miten suhteemme käy ja siitä, että vanhenemme, olen huomannut etten enää innostu, saa erektiota ja laukea niin helposti kuin nuorena ja se surettaa. Voisimmeko viettää enemmän aikaa yhdessä, ruveta vaikka käymään kimpassa salilla? Yritän järjestää meille ja sinulle omaa aikaa, jotta jaksat hoitaa itseäsi. Ehkä voisimme keksiä jotain uutta seksielämäämme. Haluan haluta sinua, koska rakastan sinua ja olet parasta mitä minulle on tapahtunut ja haluan tehdä kaikkeni sen eteen, jotta suhteemme säilyy.
Unohditko sen miehen omalla kustannuksellaan tarjoaman lemmenloman tahallisesti vai epähuomiossa? Entä onko naisella minkäänlaista vastuuta mistään? Tuosta sellainen ei ainakaan käy ilmi.
No jos tämä nyt jotenkin vielä jäi sulle epäselväksi, niin parisuhteessa voi muuttaa tasan yhtä ihmistä eli itseään. Voittajataktiikka on miettiä, mitä voi itse tehdä toisin. Jos mies on tyytymätön, hänen on haettava aktiivisesti ratkaisua eikä se ole koskaan toisen haukkuminen. Hän voi itse miettiä, miten voi tilannetta auttaa. Parisuhde ei ole kisa siitä, kumpi on oikeassa ja kumpi on rumempi ja kumpi voittaa. Tuo on eron resepti. Sitä paitsi pitkässä liitossa ei ole mitään "omalla kustannuksellaan" vaan omaisuus on yhteinen. Tuo pennien kyttääminen ja jakaminen on toinen tie eroon.
Kun tätä ketjua lukee, ei yllätä yhtään, että puolet avioliitoista päätyy eroon, ovat ihmisten ihmissuhdetaidot sen verran huonot.
t. saman kanssa 29 vuotta
Tätä lämpimästi kannatan!