"et ole kiihottava, katso itseäsi peilistä"
Juu, arvostan toki rehellisyyttä mutta mitä te ajattelisitte jos miehenne sanoisi noin? Olen lievästi ylipainoinen mutta aika kivasti jakaantunut, pitkä kun olen ja lisäksi paljon selittyy kuntoilusta syntyneillä lihaksilla mutta joo, en ole laiha mutta mielestäni kasvoista kaunis, kropastakin ihan hyvännäköinen mutta alasti en varmasti täydellinen. Mies haluaa että olen laiha ja se nyt ei ole onnistunut edes kuntoilusta huolimatta, ei ole tarpeeksi aikaa urheilla vaikka aina menenkin kun vaan mahdollista, haluaisin käydä joka päivä mutta työn ja suuren perheen pyörittämisen jälkeen joka päivä urheilulle ei jää aikaa. Yritän syödä mahdollisimman terveellisesti, joskus tulee lipsuttua. Näin vanhemmiten vaan on erittäin tarkkaa mitä suuhunsa laittaa. Seksiongelmista tää lähti ja itsehän kysyin, en ole kiihottava ja siksi ei seksikään suju : ( No yritän taas mahdollisimman pienellä syömisellä jatkaa ja urheilla mahdollisuuksien mukaan. Paska olo joka tapauksessa.
Kommentit (73)
Vierailija kirjoitti:
Mies77 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, arvostan toki rehellisyyttä mutta mitä te ajattelisitte jos miehenne sanoisi noin? Olen lievästi ylipainoinen mutta aika kivasti jakaantunut, pitkä kun olen ja lisäksi paljon selittyy kuntoilusta syntyneillä lihaksilla mutta joo, en ole laiha mutta mielestäni kasvoista kaunis, kropastakin ihan hyvännäköinen mutta alasti en varmasti täydellinen. Mies haluaa että olen laiha ja se nyt ei ole onnistunut edes kuntoilusta huolimatta, ei ole tarpeeksi aikaa urheilla vaikka aina menenkin kun vaan mahdollista, haluaisin käydä joka päivä mutta työn ja suuren perheen pyörittämisen jälkeen joka päivä urheilulle ei jää aikaa. Yritän syödä mahdollisimman terveellisesti, joskus tulee lipsuttua. Näin vanhemmiten vaan on erittäin tarkkaa mitä suuhunsa laittaa. Seksiongelmista tää lähti ja itsehän kysyin, en ole kiihottava ja siksi ei seksikään suju : ( No yritän taas mahdollisimman pienellä syömisellä jatkaa ja urheilla mahdollisuuksien mukaan. Paska olo joka tapauksessa.
Pas*a olo ja ihan aiheesta! Siinä ei ole mitään väärää, huomauttaa asiasta, mikäli puoliso turvottaa itsensä muodottomaksi! Itsensä huijaamista tuo, "jakaantunut aika kivasti", sehän tarkoittaa vain että, joka puolelta hyllyy yhtä paljon! Harva mies pitää ylipainoisesta naisesta, siis ihan oikeasti, vaikka naista miellyttääkseen muuta sanoisikin. Älä keskity siihen miten sanottiin, vaan siihen mitä sanottiin! Jos kerran miehesi siitä sanoi, hälytysraja on todellakin ylitetty jo kauan sitten! Ei miehesi pahaa tarkoita, on vain huolissaan suunnasta, johon olet menossa! Nyt olet jo silmin nähden ylipainoinen, jollet tartu asiaan, olet tulevaisuudessa oikeasti läski!
Jaa mistäköhän hitosta sinä voit sen päätellä, ettei mies tarkoita pahaa? Kyllä tuolla puhetavalla on mitä ilmeisimmin joko pyrkinyt tietoisesti satuttamaan tai sitten on aivan jäätävän tyhmä.
On varmasti pyrkinyt satuttamaan, jotta sinä kiireen vilkkaa aloittaisit tekemään asialle jotain! Pahasti sanottu, mutta tarkoitus ei ole paha. Sinun parhaasi siinä on myös kyseessä, ja tietysti miehenkin. Oikein hyvä että asia sattui sinuun, toivottavasti sinä et ole nyt niin jäätävän tyhmä, että et ota asiaa tosissaan, ja jatka itsesi lihottamista kuten tähänkin asti. Miehesi on oikeasti viisas, kun sanoo siitä että sinä tuhoat elimistösi ja ulkonäkösi lihottamalla itsesi. Tyhmä ja vätys mies vain kehuisi sinua, ja länkyttäisi jotain että, olet kaunis juuri sellaisena kuin olet, ja oksentaisi ämpäriin heti nurkan takana.
Sun mies on kauhea! Itse olen parikymppinen kaunis ja ihan hyvä kroppainen ja mieheni komea ja ihan kympin mies ja ns. omaa tasoani korkeammalla ulkoisesti. Lihoin masennuksen kourissa 15kg ja mieheni rakasti minua ja läskejäni silti, piti minua jopa seksikkäämpänä tuolloin ja oli pitkän ja vaikean masenuseni ajan tukenani vierelläni. Eroa, tuo suhde tuhoaa sut.
Jos muita miehiä kiihottaa, niin kannattaa kokeilla. Löydät naiseutesi uudelleen ja opit arvostamaan vartaloasi sellaisena kuin se on.
Vierailija kirjoitti:
Jos muita miehiä kiihottaa, niin kannattaa kokeilla. Löydät naiseutesi uudelleen ja opit arvostamaan vartaloasi sellaisena kuin se on.
No mua ei silti muut kiinnosta vaikka kiinnostuneita riittää. Tiedän että moni tykkäisi musta tällaisenaan, jopa enemmän kuin laihempana, olisin vaan toivonut että oma mies tykkäis. Olen siis terve ja ihan normaalin näköinen, veriarvot täydelliset yms. Eli terveydestä ei kiinni, kuntokin kohdillaan, näkyviä lihaksia eli sen suhteen en ole huolissani lainkaan. Ap
En kyllä sinuna jatkaisi miehen kanssa taivaltamista. Antaa lapsillekin erittäin huonon kuvan parisuhteesta ja siitä, miten tulee toimia ihmisen kohdellessa huonosti. Mieti, jos heidän tuleva kumppaninsa kohtelisi tuolla tavalla - et varmasti tykkäis.
Miehesi kommentti kertoo ihan tarpeeksi, miten pinnallinen paska hän on. Mitä luulet - voisitko turvautua häneen, jos sairastuisit vakavasti? Niinpä.
Vierailija kirjoitti:
Eli noiden fyysistä kiinnostusta osoittaneiden miesten panopuuksi alkaminen auttaa löytämään naiseuden uudelleen ja arvostamaan omaa vartaloaan sellaisena kuin se on? Epäilen vahvasti.
Kuka sanoo tuollaista lastensa äidille ja rakastetulleen? Ei kukaan aikuinen, tasapainoinen mies ainakaan. Normaali mies kai tajuaa senkin, että jos nainen tuntee olonsa rumaksi ja vastenmieliseksi, hän tuntee olonsa myös epäseksikkääksi eikä näin ollen halua enää harrastaa seksiä. Miehesi haluaa loukata ja etäännyttää ja purkaa sinuun jotain omia ongelmiaan. Jos oma mieheni sanoisi minulle noin, loppuisi seksielämä varmaan sitten siihen. Teillä on varmasti parisuhteessa muitakin ongelmia.
En katsoisi sekunttiakaan tuollaista miestä.
Kyllä tuollainen halveksuminen on lopun alkua.
Mitä nämä seksiongelmat ovat? Olette ilmeisesti keski-iässä? Miehen potenssi on varmaan alentunut, hänellä on haluttomuutta jne, Hän ei enää ole sama nuori orhi kuin ennen ja kenen vika se mahtaa olla? No vaimon tietenkin... Mikään seksiongelma ei kuitenkaan ratkea kumppanin ulkonäköä haukkumalla, se on ihan varma. Mies ei vain halua käsitellä omia ongelmiaan.
Kun kaikki nyt tuntuvat olevan sitä mieltä, että mies teki väärin, niin mitä hänen olisi kuulunut tehdä? Valehdella päin naamaa? Siitäkö se sitten tulee hyvä mieli? Kukaanhaan ei aloittajaa lukuunottamatta tiedä, miten ja millaiseen sävyyn tuo mielipide on esitetty. Mitä ilmeisimmin ei loukkaamistarkoituksessa, vaikka aloittaja siitä onkin mielensä pahoittanut, koska oli ehkä odottanut toisenlaista vastausta tms.
Vierailija kirjoitti:
Mitä nämä seksiongelmat ovat? Olette ilmeisesti keski-iässä? Miehen potenssi on varmaan alentunut, hänellä on haluttomuutta jne, Hän ei enää ole sama nuori orhi kuin ennen ja kenen vika se mahtaa olla? No vaimon tietenkin... Mikään seksiongelma ei kuitenkaan ratkea kumppanin ulkonäköä haukkumalla, se on ihan varma. Mies ei vain halua käsitellä omia ongelmiaan.
Kyllä vastaavasti naisella paikat löystyy, ja kun lisäksi ulkonäkö muuttuu, käy helposti niin, että miehen on vaikeampi niin kiihottua, ylläpitää stondista kuin lauetakin. Nuoremman kumppanin kanssa voi sujua ihan hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Ongelma on ruoka. Ja mies joka ei arvosta sua ihmisenä.
Vierailija kirjoitti:
Totuus sattuu, mutta rehellisyys on parempi kuin valehtelu.
Tee asialle jotain. Ulina ja sympatian hakeminen toisilta yhtä sokeilta ei auta pitkällä tähtäimellä ketään, päinvastoin.
Hienosti sanottu. Nostan hattua ja polvistun suutelmaan varpaitasi.
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä kuin edellinen. Miehellä ehkä on erektiovaikeuksia ja hommat ei suju. Vika tietysti laitetaan sinun harteillesi. Nämä voivat olla vaikeita asioita miehelle, koska nehän on merkki vanhenemisesta.
Taitaa olla ihan sama, minkä kokoinen olet. Aina olet kuitenkin vääränlainen.
Toinen vaihtoehto on, että miehelläsi on uusi ihastus. Hän purkaa senkin aiheuttamat tunteet negatiivisesti sinuun.
Vierailija kirjoitti:
Kun kaikki nyt tuntuvat olevan sitä mieltä, että mies teki väärin, niin mitä hänen olisi kuulunut tehdä? Valehdella päin naamaa? Siitäkö se sitten tulee hyvä mieli? Kukaanhaan ei aloittajaa lukuunottamatta tiedä, miten ja millaiseen sävyyn tuo mielipide on esitetty. Mitä ilmeisimmin ei loukkaamistarkoituksessa, vaikka aloittaja siitä onkin mielensä pahoittanut, koska oli ehkä odottanut toisenlaista vastausta tms.
Lapsellinen idiootti: Katso itseäsi peilistä, et ole kiihottava eli sinä olet yksin syypää seksiongelmiimme ja minulla on oikeus puhua sinulle rumasti, koska et ole täydellinen. Siitä viis, että kehosi on kantanut lapsemme ja että aikasi kuluu yhteistä talouttamme hoitaessasi.
Aikuinen mies: Taidamme olla molemmat vähän keski-ikäistyneet ja etääntyneet toisistamme, olen huolissani miten suhteemme käy ja siitä, että vanhenemme, olen huomannut etten enää innostu, saa erektiota ja laukea niin helposti kuin nuorena ja se surettaa. Voisimmeko viettää enemmän aikaa yhdessä, ruveta vaikka käymään kimpassa salilla? Yritän järjestää meille ja sinulle omaa aikaa, jotta jaksat hoitaa itseäsi. Ehkä voisimme keksiä jotain uutta seksielämäämme. Haluan haluta sinua, koska rakastan sinua ja olet parasta mitä minulle on tapahtunut ja haluan tehdä kaikkeni sen eteen, jotta suhteemme säilyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsellinen idiootti: Katso itseäsi peilistä, et ole kiihottava eli sinä olet yksin syypää seksiongelmiimme ja minulla on oikeus puhua sinulle rumasti, koska et ole täydellinen. Siitä viis, että kehosi on kantanut lapsemme ja että aikasi kuluu yhteistä talouttamme hoitaessasi.
Aikuinen mies: Taidamme olla molemmat vähän keski-ikäistyneet ja etääntyneet toisistamme, olen huolissani miten suhteemme käy ja siitä, että vanhenemme, olen huomannut etten enää innostu, saa erektiota ja laukea niin helposti kuin nuorena ja se surettaa. Voisimmeko viettää enemmän aikaa yhdessä, ruveta vaikka käymään kimpassa salilla? Yritän järjestää meille ja sinulle omaa aikaa, jotta jaksat hoitaa itseäsi. Ehkä voisimme keksiä jotain uutta seksielämäämme. Haluan haluta sinua, koska rakastan sinua ja olet parasta mitä minulle on tapahtunut ja haluan tehdä kaikkeni sen eteen, jotta suhteemme säilyy.
Just näin 💕 onneksi keskustelussamme oli jotain piirteitä myös kakkosvaihtoehdosta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totuus sattuu, mutta rehellisyys on parempi kuin valehtelu.
Tee asialle jotain. Ulina ja sympatian hakeminen toisilta yhtä sokeilta ei auta pitkällä tähtäimellä ketään, päinvastoin.
Hienosti sanottu. Nostan hattua ja polvistun suutelmaan varpaitasi.
Teistä kumpikaan ei tule kykenemään tuolla asenteella pitkään parisuhteeseen, ainakaan onnelliseen sellaiseen. Siinähän sitten olette rehellisiä keskenänne. Tuolla ylempänä on esimerkkiä siitä, miten aikuiset ihmiset parisuhteitaan hoitavat. Kunnioituksen ja arvostuksen puute tappavat suhteen tehokkaasti.
t. saman kanssa 29 vuotta
Riisi; pahikset haluavat sen ja hyvikset estävät sen.
Jaa mistäköhän hitosta sinä voit sen päätellä, ettei mies tarkoita pahaa? Kyllä tuolla puhetavalla on mitä ilmeisimmin joko pyrkinyt tietoisesti satuttamaan tai sitten on aivan jäätävän tyhmä.