Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sami Hedberg ei jaksa olla enää hauska

Vierailija
21.05.2017 |

On niin kauan ollut koomikkona että on panokset loppu. Jännä miten suomalaiset reagoi keskustelussa. Hirveää mölötystä että "me tahdotaan nyt Ismo leikola!" Viihdytä nyt sitten noita... Minä en ryhtyisi.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samin työtahti on ihan järjetön, pahempi mitä ison pörssiyhtiön tj:llä. En yhtään ihmettele jos ei jaksa enää, tosin hänen pitäisi itse älytä hengähtää. Luulisi Samilla olevan rahaa lomailla vaikka kokonaisen vuoden.

Vierailija
2/23 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan ollutkaan hauska.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Byyyyyyyy.

Vierailija
4/23 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin enää?

Eihän tuo ole koskaan hauska ollutkaan, enkä minä ainakaan ole pakottamassa häntä sellaiseksi edes pyrkimään.

Sen sijaan katson jatkossakin koomikkoja, jotka ovat hauskoja ja sen lisäksi osaavat mitoittaa työnsä osaamisensa ja jaksamisensa mukaisesti.

Vierailija
5/23 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten hävettää ne ihmiset jotka sanoo tykkäävänsä moisesta keskenkasvuisesta junttihuumorista. Aina joutuu pettymään ihmiskuntaan.

Vierailija
6/23 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta taas kusi on noussut sen päähän niin ettei enään naurata sen jutut kun on vähän olevinaan

Vierailija
7/23 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sami Hedberg ei ole koskaan ollut hauska.

Vierailija
8/23 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sami Hedberg ei ole koskaan ollut hauska.

Samaa meinasin juuri kirjoittaa. Itsekeskeinen ja keskenkasvuinen kakara, joka hihittelee omille, typerille jutuilleen.

Vierailija
9/23 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sami Hedberg ei ole ikinä ollut hauska, samaa kategoriaa kuin Mikko Kivinen, molemmilta läskeiltä yhtä paskaa läppää, joka hauskuudeltaan ja mielenkiinnoltaan vetää vertoja palalle kartonkia. Joni Koivuniemeä pidän oikeasti hauskana, hahmoihin heijastuu oikeasti tavallaan Jonin oma ehkä piilevä mielenvikaisuus.

Vierailija
10/23 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin eilen Samin keikalla Tampereella, alkaa ukko olla niin väsyneen oloinen, että se näkyy todella häiritsevästi. Keikalta poistui heti parin kymmenen minuutin jälkeen kaksi naishenkilöä, epäilen syyksi olevan jokatoisen sanan, joka oli vit... Tämä häiritsi minuakin koko löysän esityksen ajan.

11/23 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin viime vuonna Samin keikalla ensimmäistä kertaa. Olin youtubesta katsonut miestä ja odotin hauskaa keikkaa. Iso osa keikasta meni siihen, että Sami haahuili lavalla ja päästeli "hassuja" ääniä. Näytti välillä siltä kuin häneltä olisi matsku loppu, eikä hän oikein tiennyt mitä tekisi. Aika vähän sain koko keikan aikana kunnolla nauraa. Viime kesänä kävin kavereiden kanssa stand up keikalla, jossa oli 4 esiintyjää. Sami yksi niistä. Hänen käytöksensä oli täysin epäammatillista! Hän syytti yleisöä siitä, ettei hänen settinsä ollut hauskaa, koska me emme "osallistuneet tarpeeksi". Joten hän huokaili ja tallusteli ympäri lavaa vettä hörppäillen. Hänen esityksensä jälkeen oli väliaika ja salista poistuvat ihmiset ihmettelivät ja kritisoivat Samin käytöstä ja huonoa esitystä. Näyttää siltä että miehellä on pissi noussut päähän ja hän olettaa ihmisten nauravan teki hän mitä tahansa. :/

Vierailija
12/23 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiskuus esityksen kehittämiseen näkyy myös uusissa Grillit huurussa-jaksoissa. Stand up-klipeissä Sami haastattelee yleisöä ja kommentoi ”hauskasti” vastauksia, välillä näyttää jonkun ”hauskan” ilmeen. Aiemmilla tuotantokausilla hänellä oli jotain ihan oikeaa ohjelmaa ja juttuja.

Vierailija
13/23 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaamaan jäävät:

-

-

-

Ja etenkin:

-

Vierailija
14/23 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei ole ollut koskaan hauska.

Suorastaan kuvottava, itserakas tyyppi.

En ole nähnyt hänen esiintymistään livenä, enkä aio koskaan mennä katsomaankaan.

Vierailija
15/23 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkoo nyt tultu siiheeen pisteeeseen etttä se on enää viimeeineen takapenkiin jätkä joka nouusee seisomaaan hiljaisuuuden vallitesssa: "HEH Heh! Sami.... Sami... Auta mua....Rukoile mulle.... Sami älä jätä... älä jätä muo nyt... Samii, Samiiiii!!!Auta muuaaaaaaa!!!!

Vierailija
16/23 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konttorissa hyvä.

Vierailija
17/23 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyvä ettei enää yritäkään.

Vierailija
18/23 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enää? Onko se joskus ollut?

Vierailija
19/23 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spämmän kuolemaani saakka kuinka turjake Ismo Leikola LÖI HEVOSTA NYRKILLÄ PÄÄHÄN. Kun nyt mainitsit aloituksessa niin sain keppihevosen...heko heko.

Kuvottavia molemmat.

Vierailija
20/23 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä tämän väsähtäneisyyden pääsee itse näkemään? Ei löytynyt YouTubesta kun yritin etsiä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän