Mitä ruokajuttuja harrastat mitä uskot etteivät muut tee?
Upotan jäätelöä kahviin lusikalla ennen kuin syön
Kommentit (48)
Rakastan hapankaalen makua ja syön sitä joka päivä. Suoraan purkista, ruoan lisukkeena, alkupalanakin menee.
S.Pendragon kirjoitti:
Laitan kaikkeen pinaattia. Pizzaan, munakkaaseen, nuudeleihin, sienipaistokseen... tykkään siitä vain niin kovin. :D en edes muuten syö paljoa kasviksia, mutta tämä kompensoi.
Samixii.
Lempparini on pinaattimunakas ja pinaatti sopii tosi hyvin kastikkeisiin. Pinaattilätyt ja pinaattikeitto on klassikoita joista moni tajuaa kuinka hyvin pinaatti tuo makua. Nuudeleihin sekoitettuna pinaatti sopii hyvin. Tuo pinaatti pizzassa on itselle uusi idea, mutta voisi sitäkin kokeilla. Lemppareita on kana-pinaatticurry ja sienipasta, johon tulee tomaattimurskaa - ja tietenkin pinaattia.
Mulla on paha bulimia ja joskus jos tiedän etten jaksa tai halua oksentaa, otan pussin johon syljen ruoan pureskelun jälkeen. Jep, ällöä ja tätä ei kukaan todellakaan tiedä.
Joskus (varsinkin pikku hiprakassa) avaan lihapullapussin (kylmänä, totta kai) ja otan viereen cheddar sulatejuustosiivuja. Revin suikaleen yhdestä juustosiivusta, käärin sen lihapullan ympärille ja nams.:D On kerran känninälässä mennyt pussillinen yhteen soittoon.
Vierailija kirjoitti:
Napostelen näin keväisin kuusenkerkkiä metsälenkillä ollessani.
Toivottavasti käyt lenkillä vain omilla maillas!!!!!! Kuusenkerkkien poimimiseen tarvitaan aina maanomistajan lupa.
Laitan ruisleivän päälle lohimajoneesia ja raejuustoa. Olen oppinut tämän jumalten ruoan isältäni.
Syön raakana kotitekoisia karjalanpiirakoita.
Tää oli mun krapularuoka silloin kun olin nuori ja vallaton!