Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pystyisitkö tältä istumalta epilaattorilla ajamaan kainalokarvasi?

Vierailija
21.05.2017 |

Tai sääristä?

Mä olen käynyt monesti sokeroinnissa ja sen jälkeen huolehtinut epilaattorilla karvat pois. Nyt parina keväänä olen vain julmasti ottanut epilaattorin ja vedellyt karvat pois. Eka kerta kyllä tauon jälkeen kirpaisee kivasti.

Ystäväni ja mieheni järkyttyivät, ei kuulemma millään pysty uskomaan että kukaan kärsii näin tehdä. No olen kärsinyt jo monta kertaa ja aion jatkossakin. Ei se niin kovin paljoa satu.

Kertokaa nyt että on muitakin? :)

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sääristä juu, kainalosta en. On niin kovaa kii, ettei epilaattorikaan niitä helposti nyppäse ja kainalo on sen jälkeen vereslihalla. Oon kokeillut :S

Lisään vielä, että jää sellainen verimollukka sinne karvatupeen ja niitä on aika ikävä puristella auki. En tajua kui jotkut pystyy :D

Vierailija
22/25 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se nyt niin paljoa edes satu. enemmän se ärsyttä kun joidenkin kertojen jälkeen kirvelee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääriä en voisi koska ne ei lähde mihinkään epilaattorilla. Sääret vahaan tai sheivaan. Kainalot ja bikinirajat voisin vetää, mutta mielummin vahaan nekin, kun sattuu vähemmän. Pimppahuulia en kyllä uskalla vahatakaan... tuntuu etten saa itse ihoa tarpeeksi kireälle ettei sattuisi

Vierailija
24/25 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyn ja vaikka alapään samalla

Vierailija
25/25 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hitto, menisi kyllä koko laite rikki jos edes näyttäisin mun kainaloita sille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän