Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Totuuksia, joita teistä ei uskoisi päällepäin?

Vierailija
21.05.2017 |

Esim. itse saan paljon kehuja hyvästä asiakaspalvelusta, jopa paikallisen lehden kiitospalstoilla on kiitelty. Tosiasiassa vihaan asiakaspalvelua ja haluaisin tehdä töitä jossain luolassa täysin yksinäni.

Kommentit (2821)

Vierailija
1361/2821 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt elämässäni anabolisia steroideja. Olin nuorena pelkäämätön, kokeilunhaluinen, kova kuin kivi. Käyttäydyin huonosti enkä ole ylpeä nuista mistään. Olin kuin kadun kasvatti Chigacosta. Nyt rauhallinen, hyväkäytöksinen ja tasapainoinen perheen isä. Olen myös kouluttautunut ja arvostetussa ammatissa. Sitä ei entiset opettajat uskoisi.

Vierailija
1362/2821 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vartaloni on epämuodostunut, mutta pystyn peittämään sen vaatteilla. Alastomuus on minulle tästä syystä vaikeaa, en ole sinut itseni kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1363/2821 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedän maasta 120kg. Ulkomuodosta päätellen minun ei uskota edes käyvän salilla.

Vierailija
1364/2821 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mies 40v, 180cm, tapettiin hukkuva tavis.

Saan naisten sukat pyörimään jaloissaan, vaikka en tee käytännössä mitään muuta kuin olen. No, ehkä pieni flirttikatse auttaa asiaa:)

En edes liioittele paljoa, kun sanon, että saisin melkein kenet naisen haluaisin, mutta en pysty luottamaan siihen, että minua ei käytettäisi hyväksi. Varattuihin en koske.

Tiedän missä olen hyvä enkä pelkää näyttää sitä. 

Saa tehdä perässä niin kuin eräs poika Lahdesta sanoo;)

Tämä oli saanut monta alapeukkua, mutta mä tiedän tällaisia. Yksi kaverini on vähän sellainen nörtähtävä mies, ja hänellä on aina käynyt flaksi naismarkkinoilla (ei ehkä yhtä hyvin kuin sinulla kuvauksesi mukaan, mutta kuitenkin). Sattumalta törmäsin viime kesänä kaverin kanssa reissussa ollessa mieheen, joka näytti aivan tosi paljon tältä kaveriltani, ja hänellä oli tosi flirtit elkeet, sellaiset, että on tottunut iskemään naisia. (Me vaihdettiin vain muutama sana huoltsikalla, ei mitään sen rohkeampaan, mutta tällainen fiilis jäi – saatan tietenkin olla väärässäkin.) 

Ei se ulkonäkö ole kaikki kaikessa. Esim. tämä kaverini kertoi, että oli jossain vaiheessa päättänyt, että haluaa muuttaa kehityksensä suuntaa, joka oli viemässä aikamoiseen nörttikierteeseen. Hän opetteli ilmaisemaan itseään ja puhumaan naisille, siitä se sitten lähti. Teatteriharrastuksesta oli kuulemma apua.

Vierailija
1365/2821 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saan naisten sukat pyörimään jaloissaan, vaikka en tee käytännössä mitään muuta kuin olen. No, ehkä pieni flirttikatse auttaa asiaa:)

En edes liioittele paljoa, kun sanon, että saisin melkein kenet naisen haluaisin, mutta en pysty luottamaan siihen, että minua ei käytettäisi hyväksi. Varattuihin en koske.

Tämä oli saanut monta alapeukkua, mutta mä tiedän tällaisia. Yksi kaverini on vähän sellainen nörtähtävä mies, ja hänellä on aina käynyt flaksi naismarkkinoilla (ei ehkä yhtä hyvin kuin sinulla kuvauksesi mukaan, mutta kuitenkin). Sattumalta törmäsin viime kesänä kaverin kanssa reissussa ollessa mieheen, joka näytti aivan tosi paljon tältä kaveriltani, ja hänellä oli tosi flirtit elkeet, sellaiset, että on tottunut iskemään naisia. (Me vaihdettiin vain muutama sana huoltsikalla, ei mitään sen rohkeampaan, mutta tällainen fiilis jäi – saatan tietenkin olla väärässäkin.) 

Ei se ulkonäkö ole kaikki kaikessa. Esim. tämä kaverini kertoi, että oli jossain vaiheessa päättänyt, että haluaa muuttaa kehityksensä suuntaa, joka oli viemässä aikamoiseen nörttikierteeseen. Hän opetteli ilmaisemaan itseään ja puhumaan naisille, siitä se sitten lähti. Teatteriharrastuksesta oli kuulemma apua.

Blää, olipa sekavasti selitetty: reissussa en ollut tämän miespuolisen kaverini kanssa, vaan erään ihan eri ihmisen, naispuolisen.

Vierailija
1366/2821 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

120g veto ei ole edes saavutus eikä siihen tarvitse näkyviä lihaksia

Vierailija
1367/2821 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

120g veto ei ole edes saavutus eikä siihen tarvitse näkyviä lihaksia

No eipä noita yli satkua vetäviä tavisnaisia salilla nyt ihan mahottomiin ole näkynyt. Ylipäätään mavettavia naisia.

Vierailija
1368/2821 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Argh, luin ensin useaan otteeseen että (me)...tapettiin hukkuva tavis. Eli joku onneton oli hukkumassa, ja sitten vielä se otettiin hengiltä....

Vierailija
1369/2821 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei tiedä että olen voittanut 37miljoona euroa. Enkä vieläkään tiedä, mitä tekisin. Olen työtön, ujo ja erakko. Ahdistaa tää kaikki......

Vierailija
1370/2821 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Argh, luin ensin useaan otteeseen että (me)...tapettiin hukkuva tavis. Eli joku onneton oli hukkumassa, ja sitten vielä se otettiin hengiltä....

Sama! Luin samaa lausetta monta kertaa, ja mietin miksi piti mainita hukkuvan olevan tavis..

Vierailija
1371/2821 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä että minulla on todennäköisesti Suomen  suurin penis, joka on erektiossa 31,5cm. En tiedä mihin tuo sijoittuu maailman mittakaavassa, mutta tuskin Suomesta löytyy isompaa.

Olenkohan ollut luonasi jatkoilla? S, Tre 2009.

Vierailija
1372/2821 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt useissa kauneusleikkauksissa. 

Pudotin painoa melkein 50 kiloa, ja tänä aikana leikkautin myös nenäni, leukani ja myös huuliin lisättiin täytettä.

Kaikki ovat laittaneet tämän sen piikkiin että laihduin niin paljon joten näytän erilaiselta.

Vierailija
1373/2821 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen yli kolmikymppinen isohko mies. Opiskelut menivät hyvin ja sain hyvän työpaikan ja jopa liksa kohdillaan. Olen myös todella urheilullinen. Mutta samalla olen pahasti alkoholisoitunut, jo heti opiskelujen jälkeen. Lähes 10v. Ei näy mitenkään päälle päin jos pidän vaikka päivän taukoa. Esimerkiksi nyt olen juonut 4 päivän aikana 6 litraa viiniä ja ~7 litraa olutta.

En myöskään nauti seksistä yhtään, vaikka halua onkin. En tunne oikein mitään jos penistäni imetään/harrastan seksiä. 

Muukaan seura ei kiinnosta, juttelen kavereiden kanssa vain näön vuoksi, mitään omaa halua ei ole. Olin jopa puoli vuotta juomatta ja polttamatta, ei ollut mitään ongelmaa. Tuntuu vaan että se on ainut asia mistä saa jotain kiksejä.

Hae apua mielenterveystoimistosta, terveytesi ei kestä tuota pitkään. Alkoholi alentaa aivojen serotoniinitasoa, joten siksi et enää tunne mielihyvää, korjaantuu kun lopetat juomisen ja saat mahdollisen lääkityksen. Taidat olla jotenkin hukassa?

Juu kyllähän se näin voi olla. En kehtaisi vaan alentua syömään jotain mömmöjä. Ei sinänsä masenna mutta onhan tämä aika tylsää. Olin tosiaan reilun 6kk täysin juomatta enkä huomannut mitään eroa. Urheilen kuitenkin ja saan siitä mielihyvää jonkin verran, mutta lähes kaikki muu on mitäänsanomatonta.

Päällisin puolin kaikki on hyvin eikä testosteronitasojenkaan pitäisi olla alhaalla, vaan olo on ollut sama parikymppisestä. Parta kasvaa ja lihaksia on. Ehkä mulla on vaan alhaiset serotoniinitasot luonnostaan? En tunne olevani sairas.

Ei sun välttämättä tarvii mennä mielenterveyshoitajalle vaan menet lääkäriin, jossa katotaan ainakin labra-arvot ja sitten siitä eteenpäin niinkuin tilanne vaatii. Eihän tuo normaalia ole että alkoholi on ainoa josta jotain mielihyvää saa. Vai oliko liikunta myös sellainen?

Liikunta on ihan ok ja teen sitä, kyllä siitä tulee hyvä olo ja sellainen addiktio myös. Jos ei ole pariin päivään tehnyt mitään, on pikkaisen huono olo.

Lääkärissä kävin ja oli kyselyn mukaan keskivaikea masennus. Heti annettiin vaan lääkkeitä ei mitään terapiaa tai muuta. Koitin joskus aikoinaan mömmöjä ja ne tekivät minut todella tokkuraiseksi, mieluummin olen tälläinen. Olen kuitenkin todella skarppi ja muutenkin menee ihan ok, se hyvä olo vaan puuttuu. Ei kai tämä huono tilanne ole, ei mua mitenkään 'masenna' sanan normaalissa merkityksessä. Pystyn ja jaksan toimia normaalisti. Lääkkeiden kanssa ei mitään toivoa, ihan kuin olisi krapulassa. Juomisen voisi vaan lopettaa, mutta tarvitsisi jotain tilalle mistä saa hyvää oloa.

Vierailija
1374/2821 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen yli kolmikymppinen isohko mies. Opiskelut menivät hyvin ja sain hyvän työpaikan ja jopa liksa kohdillaan. Olen myös todella urheilullinen. Mutta samalla olen pahasti alkoholisoitunut, jo heti opiskelujen jälkeen. Lähes 10v. Ei näy mitenkään päälle päin jos pidän vaikka päivän taukoa. Esimerkiksi nyt olen juonut 4 päivän aikana 6 litraa viiniä ja ~7 litraa olutta.

En myöskään nauti seksistä yhtään, vaikka halua onkin. En tunne oikein mitään jos penistäni imetään/harrastan seksiä. 

Muukaan seura ei kiinnosta, juttelen kavereiden kanssa vain näön vuoksi, mitään omaa halua ei ole. Olin jopa puoli vuotta juomatta ja polttamatta, ei ollut mitään ongelmaa. Tuntuu vaan että se on ainut asia mistä saa jotain kiksejä.

Hae apua mielenterveystoimistosta, terveytesi ei kestä tuota pitkään. Alkoholi alentaa aivojen serotoniinitasoa, joten siksi et enää tunne mielihyvää, korjaantuu kun lopetat juomisen ja saat mahdollisen lääkityksen. Taidat olla jotenkin hukassa?

Juu kyllähän se näin voi olla. En kehtaisi vaan alentua syömään jotain mömmöjä. Ei sinänsä masenna mutta onhan tämä aika tylsää. Olin tosiaan reilun 6kk täysin juomatta enkä huomannut mitään eroa. Urheilen kuitenkin ja saan siitä mielihyvää jonkin verran, mutta lähes kaikki muu on mitäänsanomatonta.

Päällisin puolin kaikki on hyvin eikä testosteronitasojenkaan pitäisi olla alhaalla, vaan olo on ollut sama parikymppisestä. Parta kasvaa ja lihaksia on. Ehkä mulla on vaan alhaiset serotoniinitasot luonnostaan? En tunne olevani sairas.

Ei sun välttämättä tarvii mennä mielenterveyshoitajalle vaan menet lääkäriin, jossa katotaan ainakin labra-arvot ja sitten siitä eteenpäin niinkuin tilanne vaatii. Eihän tuo normaalia ole että alkoholi on ainoa josta jotain mielihyvää saa. Vai oliko liikunta myös sellainen?

Ja siis labra-arvot olivat loistavat! Juon siis tyyliin pari kertaa kuussa, riippuen vapaa-päivistä. En koskaan mene kännissä tai krapulassa töihin. 

Vierailija
1375/2821 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiroilen kuin rosvopäällikkö, oon villi petipuuhissa ja kaikki kiinnostaa vällyjen välissä, olen tosi kätevä kaikissa raksahommissa, juon monet miehet pöydän alle. Ulkonäoltäni olen kiltti perhetyttö :-D

Vierailija
1376/2821 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä moni ei heti usko, että olen fiksu ja asiani hyvin hoitava ihminen. En tiedä suhtautuuko uudet ihmiset muihinkin epäilevästi vaiko vain minuun. Epäilevät ja hämmästyvät kun osoittaudun kunnolliseksi. Mielestäni ulospäin olen ihan tavallinen, aika vaatimaton ja vähän ujon oloinen ehkä alkuun. 

Vierailija
1377/2821 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiroilen kuin rosvopäällikkö, oon villi petipuuhissa ja kaikki kiinnostaa vällyjen välissä, olen tosi kätevä kaikissa raksahommissa, juon monet miehet pöydän alle. Ulkonäoltäni olen kiltti perhetyttö :-D

Menetkö mun kanssa naimisiin?

Vierailija
1378/2821 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi lotto voittajista kirjoitti:

Kukaan ei tiedä että olen voittanut 37miljoona euroa. Enkä vieläkään tiedä, mitä tekisin. Olen työtön, ujo ja erakko. Ahdistaa tää kaikki......

Jos olet nainen täällä olisi mies joka kyllä tekemistä ja käyttöä rahalle keksii.

Vierailija
1379/2821 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt abortin.

Vierailija
1380/2821 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen erittäin "maanläheinen", en piittaa materiasta ja harrastan kalastusta, telttailua, ja luonnossa liikkumista. Remppaan omaa taloa mielelläni, rakennan ja maalaan. 

Ulkonäöltäni taasen olen (työnkin pakosta jo) ns. jakkupukunainen; käyn kampaajalla kerran kuudessa viikossa, kynnet laitatan myös kuuden viikon välein ja ehostan päivittäin. Minusta saa siis ulkonäköni perusteella erittäin pinnallisen vaikutelman, mutta en todellakaan ole sitä ihmisenä. Tykkään vain olla huolitellun näköinen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi