Totuuksia, joita teistä ei uskoisi päällepäin?
Esim. itse saan paljon kehuja hyvästä asiakaspalvelusta, jopa paikallisen lehden kiitospalstoilla on kiitelty. Tosiasiassa vihaan asiakaspalvelua ja haluaisin tehdä töitä jossain luolassa täysin yksinäni.
Kommentit (2821)
Vierailija kirjoitti:
Olen käyttänyt huumeita viihdekäyttönä.
Luottotiedot ovat menneet.
Ei varmaan kukaan uskoisi jos minut näkisi 😂
Näin luulette. Normaali ihminen erottaa käyttäjän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen yli kolmikymppinen isohko mies. Opiskelut menivät hyvin ja sain hyvän työpaikan ja jopa liksa kohdillaan. Olen myös todella urheilullinen. Mutta samalla olen pahasti alkoholisoitunut, jo heti opiskelujen jälkeen. Lähes 10v. Ei näy mitenkään päälle päin jos pidän vaikka päivän taukoa. Esimerkiksi nyt olen juonut 4 päivän aikana 6 litraa viiniä ja ~7 litraa olutta.
En myöskään nauti seksistä yhtään, vaikka halua onkin. En tunne oikein mitään jos penistäni imetään/harrastan seksiä.
Muukaan seura ei kiinnosta, juttelen kavereiden kanssa vain näön vuoksi, mitään omaa halua ei ole. Olin jopa puoli vuotta juomatta ja polttamatta, ei ollut mitään ongelmaa. Tuntuu vaan että se on ainut asia mistä saa jotain kiksejä.
Hae apua mielenterveystoimistosta, terveytesi ei kestä tuota pitkään. Alkoholi alentaa aivojen serotoniinitasoa, joten siksi et enää tunne mielihyvää, korjaantuu kun lopetat juomisen ja saat mahdollisen lääkityksen. Taidat olla jotenkin hukassa?
Juu kyllähän se näin voi olla. En kehtaisi vaan alentua syömään jotain mömmöjä. Ei sinänsä masenna mutta onhan tämä aika tylsää. Olin tosiaan reilun 6kk täysin juomatta enkä huomannut mitään eroa. Urheilen kuitenkin ja saan siitä mielihyvää jonkin verran, mutta lähes kaikki muu on mitäänsanomatonta.
Päällisin puolin kaikki on hyvin eikä testosteronitasojenkaan pitäisi olla alhaalla, vaan olo on ollut sama parikymppisestä. Parta kasvaa ja lihaksia on. Ehkä mulla on vaan alhaiset serotoniinitasot luonnostaan? En tunne olevani sairas.
Kehtaatko sitten alentua juomaan? Mieti miltä näytät ja vaikutat muutaman vuoden kuluttua ja miten kroppasi toimii. Ja pää! Puoli vuotta on lyhyt aika, tarvitaan ainakin 3 että voi sanoa olevansa raitis.
Vierailija kirjoitti:
Ei välttämättä, jos ei muuten ole koskaan ollut tekemisissä käyttäjien kanssa. Itse en varmaan tunnistaisi...
Vierailija kirjoitti:
Että sydämeni on särkynyt, murskana ja hävityksen vallassa.
Miksi? Avaatko hieman?
N6 kirjoitti:
Sh26v kirjoitti:
Olen sairaanhoitaja useamman vuoden työkokemuksella. Päässäni pyörii jatkuvasti itsetuhoisia ajatuksia. Jopa lääkärinkierron aikana mieli harhailee siihen että tekee mieli hypätä ikkunasta tai ottaa yliannostus morfiinia suoneen.
En ole kuitenkaan tekemässä mitään. Ne on vain ajatuksia, synkkiä sellaisia mutta hallitsen oman käyttäytymiseni. Jaksan hymyillä ja olla empaattinen potilaille vaikka samalla koen halua kuolla. Koen myös aitoa iloa ja minulla on suuri muiden miellyttämishalu.
Ette arvaisi päällepäin "söpöstä" nuoresta hoitajasta. Haluaisin päästä puhumaan jollekin mutta minulla ei ole aikaa, resursseja, ja pelkään että tulee saikkua/tieto työpaikalle.
Sh:lla ei ole aikaa hoitaa itseään? Ei hyvältä kuulosta.
Kiire on tekosyy lykätä ongelmiaan. Saikku on normaali asia ja terveystiedot on salaisia. Luulisi sh:n tietävän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikutan ilmeiseti ulospäin aika normaalilta nuorelta naiselta, jolla on vilkas sosiaalinen elämä ja joka on luonteeltaan avoin, positiivinen, ahkera ja iloinen persoona. Olen alalla töissä, jossa vaaditaan paljon sosiaalisuutta ja sosiaalisia taitoja.
Oikeasti vietän lähes kaiken vapaa-aikani pelaamalla tietokonepelejä yksin. Minulla ei ole ystäviä, eikä koskaan oikeastaan ollutkaan, ainakaan sellaisia joiden kanssa olisin viettänyt aikaa vapaa-ajalla. En ole tehnyt tai kokenut moniakaan asioita, mitä ikäiseni yleensä ovat tehneet. Olen hiljainen, ujo ja varautunut. Häpeän yksinäisyyttäni.
Sama täällä, minäkin pelaan vapaa-aikanani. Viihdyn kotona. En käy koskaan missään.
Ainoa ero on, että olen naimisissa. Miehenikin tykkää pelata vapaa-ajallaan. Älä häpeä :)
Parasta ajanvietettä on, kun inhottavan työpäivän jälkeen alkaa parallel play-sessio miehen kanssa ja saa olla rauhassa omien ajatustensa kanssa.
Kukaan työkaveri ei tiedä, että en tee muuta kuin pelaan.
Eikä tarvitsekaan tietää. Työelämän ulkopuolinen elämä ei kuulu muille jos sitä ei halua jakaa.
Olen kiltin naapurintytön näköinen nainen ja munulla on salaseksisuhde varattuun mieheen.
Olen mies 40v, 180cm, tapettiin hukkuva tavis.
Saan naisten sukat pyörimään jaloissaan, vaikka en tee käytännössä mitään muuta kuin olen. No, ehkä pieni flirttikatse auttaa asiaa:)
En edes liioittele paljoa, kun sanon, että saisin melkein kenet naisen haluaisin, mutta en pysty luottamaan siihen, että minua ei käytettäisi hyväksi. Varattuihin en koske.
Tiedän missä olen hyvä enkä pelkää näyttää sitä.
Saa tehdä perässä niin kuin eräs poika Lahdesta sanoo;)
Oon kokeillut aika monia huumeita (en käyttänyt useita kertoja kuitenkaan). Olen hissukka insinööri ja erittäin asiallinen.
En auttanut lapsuuden aikaista ystävää, kun hän halusi minulta apua. Hän oli pitkäaikainen huumeidenkäyttäjä. Itseasiassa pelkäsin häntä ja hänen "kaveripiiriä".
Hän soitti minulle muutaman kerran, mutten vastannut. Jätti puhelinvastaajaan viestin, että tarvitsisi yöpaikkaa.
Muutaman kuukauden päästä hän kuoli yliannostukseen.
Muuten kyllä tykkään auttaa ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen yli kolmikymppinen isohko mies. Opiskelut menivät hyvin ja sain hyvän työpaikan ja jopa liksa kohdillaan. Olen myös todella urheilullinen. Mutta samalla olen pahasti alkoholisoitunut, jo heti opiskelujen jälkeen. Lähes 10v. Ei näy mitenkään päälle päin jos pidän vaikka päivän taukoa. Esimerkiksi nyt olen juonut 4 päivän aikana 6 litraa viiniä ja ~7 litraa olutta.
En myöskään nauti seksistä yhtään, vaikka halua onkin. En tunne oikein mitään jos penistäni imetään/harrastan seksiä.
Muukaan seura ei kiinnosta, juttelen kavereiden kanssa vain näön vuoksi, mitään omaa halua ei ole. Olin jopa puoli vuotta juomatta ja polttamatta, ei ollut mitään ongelmaa. Tuntuu vaan että se on ainut asia mistä saa jotain kiksejä.
Hae apua mielenterveystoimistosta, terveytesi ei kestä tuota pitkään. Alkoholi alentaa aivojen serotoniinitasoa, joten siksi et enää tunne mielihyvää, korjaantuu kun lopetat juomisen ja saat mahdollisen lääkityksen. Taidat olla jotenkin hukassa?
Juu kyllähän se näin voi olla. En kehtaisi vaan alentua syömään jotain mömmöjä. Ei sinänsä masenna mutta onhan tämä aika tylsää. Olin tosiaan reilun 6kk täysin juomatta enkä huomannut mitään eroa. Urheilen kuitenkin ja saan siitä mielihyvää jonkin verran, mutta lähes kaikki muu on mitäänsanomatonta.
Päällisin puolin kaikki on hyvin eikä testosteronitasojenkaan pitäisi olla alhaalla, vaan olo on ollut sama parikymppisestä. Parta kasvaa ja lihaksia on. Ehkä mulla on vaan alhaiset serotoniinitasot luonnostaan? En tunne olevani sairas.
Ei sun välttämättä tarvii mennä mielenterveyshoitajalle vaan menet lääkäriin, jossa katotaan ainakin labra-arvot ja sitten siitä eteenpäin niinkuin tilanne vaatii. Eihän tuo normaalia ole että alkoholi on ainoa josta jotain mielihyvää saa. Vai oliko liikunta myös sellainen?
Mä sain hiljattain raivokohtauksen yhden kusipääihmisen edessä ja ainaki tyyppi näytti silminnähden hämmentyneeltä (se on myös kuvaillut mua hissukaksi muille) niin ilmeisesti musta ei varmaan kovin hyvin päällepäin nää ett oonki aika skitso. Myös pari muuta on menny hiljaseks ku sanoinki vastaan. Usein kuitenkin hilllitsen itseni ja vittumaisuiteni osoittautuu niin ettei kukaan voi yhdistää asiaa minuun. En tiedä miksi oon tämmönen, jostain syystä sisälläni vaan kytee raivoa :|
Kukaan ei tiedä että kuinka huonosti oikeasti voin. Itken päivittäin sen takia kun tuntuu etten jaksa ja etten enää kestä tätä elämää. Ehkä oon tullu jo tieni päähän ja on tullut aika lopettaa tämä. Ei mua kukaan jäis edes kaipaamaan.
Heips kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näytän varmaan sellaiselta perus pissikseltä, jolla ei päässä liiku mitään. Minulla on hyvä kroppa, urheilullinen, pitkät vaaleat hiukset, meikkaan ja laittaudun aina joka paikkaan. Kaikki minuun tutustuvat ihmiset ovat ihmetelleet sitä mitä oikeasti olen.
Kotona olen räsyisissä vaatteissa, ilman mitään laittautumista, luen historiaa ja salaliitoista, pelaan tietokoneella ja xboxilla, katson jalkapalloa ja tykkään nikkaroida. Ulos laittaudun aina todella huonon itsetunnon takia. Olen äärettömän utelias, luen kaikesta kaiken ja yleistietoni on tosi hyvä. Ihmiset usein yllättyvät siitä, että olen oikeasti älykäs.
Olen myös muille tosi kiltti ja aina iloinen, nauran ja teen kaikkea hauskaa - oikeasti olen masentunut, tosi ahdistunut ja saan paniikkikohtauksia. Muille on helppo esittää. Tämän ulkonäön taakse on helppo piiloutua.
Minusta vaikutat erittäin mielenkiintoiselta tyypiltä. ....Oli pakko sanoa.
Mulle tuli susta mieleen yks uus tuttavani, oikeestaan kaikki mitä kuvailit ulkonäöstäs ja käytöksestäsi pätee täydellisesti häneen. En kyllä olettanu missään vaiheessa hänen olevan tyhmä bimbo, tosin voin myöntää että saattaa johtua siitä että opiskellaan molemmat samaa vaativaa alaa ja kukaan tollo ei pääse tänne opiskelemaan (haluan kuitenkin mainita tässä että en oikeasti pidä ketään tollona enkä ajattele että vain tyhmät jää rannalle pääsykokeesta). Mutt siis kyseinen tyttö on blondi, hiukset ja meikki aina tiptop, pukeutuminen sopivalla tapaa tyylikäs (ei näytä yrittävän liikaa tjsp) ja on aina iloinen ja mukava munki kaltasta hiljasta hiirtä kohtaan. Todella kohtelias ja tsemppaava yms. Mutt en mä kyll ihmettelis jos se kotonaan pelais pelejä ja ois kollarit jalassa, tai tykkäis historiasta, koska mäkin tykkään ku se on mun lempiaine koulusta :) ja mäki oon tosi utelias ja oikeestaan musta ois tosi kiva tutustua suhun joka kirjotit ton tekstin! Ehkäpä sä ootki se mun tuttu, tosin en tietenkään toivo että hän on masentunut :( Tsemppiä sulle!
Olen pillerikoukussa oleva kävelevä sydänkohtaus.
Olen vuosikausia tukenut miestäni hänen kunnianhimonsa kanssa. Olen jaksanut olla lasten kanssa kotona kun mies on useita öitä viikosta poissa ja antanut ymmärtää että teen kaiken mielelläni ja miestäni epäilemättä (kyllä, puhun pettämisestä). Siivoan kodin puhtaaksi ennenkuin mies tulee kotiin, teen hyvää ruokaa ja hymyilen iloisesti kun hän palaa.
Samaan aikaan aina, kun hän on poissa mietin että monenkohan naisen kanssa hän on minua pettänyt. Samalla myös tiedän, että minun elämänhaavettani ei tulla koskaan toteuttamaan, koska se ei sovi mieheni elämänsuunnitelmaan. Aina voi haaveilla ja nämä haaveet ovat henkireikäni.
Pohjimmiltani olen yksinäinen ja masentunut, joka yrittää pitää miehen haluaman julkisivun pystyssä. Tiedän että moni ottaisi eron, mutta en halua repiä rikki perhettämme ja tiedän että jos jään yksin, tulen olemaan vielä yksinäisempi ja masentuneempi. Tiedän myös että mies on hyvä isä lapsillemme, ja ainakin mies kovasti väittää rakasvansa minua ja kertoo haluavansa vain minua (en ole ikinä epäillyt hänen uskollisuuttaan ääneen, hän luultavasti aavistaa että saatan epäillä) , enkä usko että minun luonteellani tai ulkonäölläni enää ketään löydettäisiin jos ero tulisi.
Eikä minulla ole ketään kenelle kertoa, koska en halua vaivata muita asioillani. Olen kynnysmatto ja täysi lapanen, vaikka luultavasti monikaan ei pidä minua sellaisena ulosantini takia.
Sitä että minulla on todennäköisesti Suomen suurin penis, joka on erektiossa 31,5cm. En tiedä mihin tuo sijoittuu maailman mittakaavassa, mutta tuskin Suomesta löytyy isompaa.
Vierailija kirjoitti:
Sitä että minulla on todennäköisesti Suomen suurin penis, joka on erektiossa 31,5cm. En tiedä mihin tuo sijoittuu maailman mittakaavassa, mutta tuskin Suomesta löytyy isompaa.
Pics or didn't happen