Nainen, onko lääkärin ammatti mitään miehellä, jos mies on lyhyt?
Kommentit (11)
Minä ja lääkärimieheni ollaan molemmat 168cm. Kyllä useimmat fiksut naiset katsoo miehessä muutakin kuin pituutta.
En huolisi lääkäriä mistään hinnasta, likainen ammatti eikä varmasti lähde kaikki eritteiden ja veren hajut pois pesemällä kuin pitkien vapaiden jälkeen. Tärkeä ammatti tietysti ja siinä mielessä arvostan. Lyhyistä miehistä en tykkää, eivät kiihota seksuaalisesti ja se on parisuhteessa tärkeämpää kuin lompakon paksuus.
No ei ole lääkäriys eikä pituus se merkittävin asia, vaan se, että sovitaan yhteen ja rakkautta riittää. Olkoon mies vaikka kääpiö roskakuski.
Lyhyet miehet ei natsaa eikä kyllä myöskään lekurit.
Lääkärit ei oo joka tapauksessa mitään mulle, joten lyhyydellä ei niin väliä.
Vierailija kirjoitti:
Minä ja lääkärimieheni ollaan molemmat 168cm. Kyllä useimmat fiksut naiset katsoo miehessä muutakin kuin pituutta.
Ankea elämä, jos kumppani valitaan järjellä. Intohimo taas ei syty mieheen, jota ei pidä haluttavana, sillä ei ole fiksuuden kanssa mitään tekemistä. Toki tiedän, että osa naisista on laskelmoivia ja voihan olla fiksua valita mies tulojen perusteella.
Lääkärin ammatti on hyvä ihan minkä pituisella miehellä tahansa. On rahaa tehdä asioita, joista tykkää ja tarpeeksi älyä kun on saanut valmistuttua lääkäriksi.
Jos luonne on hyvä, niin luulen ettei puolison löytäminen ole vaikeaa.
En oikeasti näe mitään pahaa siinä, jos lyhyt mies on lääkäri.
Jos mies on pieni ja ruma ja ammatti on vaikka neurokirurgi niin onhan se valta, äly ja asema seksikästä, jos sama mies olisi taas roskakuski, putkiasentaja ym. duunari ja amis niin tilanne on ihan päinvastainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ankea elämä, jos kumppani valitaan järjellä. Intohimo taas ei syty mieheen, jota ei pidä haluttavana, sillä ei ole fiksuuden kanssa mitään tekemistä. Toki tiedän, että osa naisista on laskelmoivia ja voihan olla fiksua valita mies tulojen perusteella.
Itse en taas ymmärrä tätä pelkän intohimon perässä juoksemista. Elämällä on niin paljon muutakin annettavaa kuin seksi. Loistava seksi ei korvaa muuten surkeaa elämää.
Miten pituus ja ammatti liittyy toisiinsa jos ei ole joku koripalloilija?
Tai no naisillahan on myös se pituusvaatimus jos meinaa malliksi ruveta.
Mieheni on urologi ja 172cm. Tosin aloimme seurustelemaan jo lukion alussa, joten lääkärin ammatilla ei kyllä ollut mitään merkitystä... paljon suurenpi merkitys on että mieheni on herkkä ja näppärä askartelemaan kaikenlaista.