Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Poikani kirjoitti kaikesta ainesta A:n, ja ei onnistunut kirjoittamaan matikkaa läpi.
Haukkui muita oppilaita idiooteiks ja opettajia vanhan aikaisiksi idiooteiksi.
Ei tahtonut juhlia veljensä ylppäreitä, eikä osallistunut penkkareihin, eikä mihinkään.
Kaikki juhlat kuulemma ärsyttää. Täydellisesti vastakohta kaksoisveljelleen. Hänellä ei ole kavereita ja tykkää istua yksin kotona lukemassa politiikkaa ja haukkua kaikki. Kun utelen asioita, se kysyy: Potkiksä mut ulos talosta ja käsket armeijjaan ja pitääkö mua alkaa kutsuu spedeks ja tehä sulle mammonaa vaan koska oon lapses? Mee itkee vauva foorumii vaikka. Niinpä minä tulin tänne kysymään, minkä antaisitte neuvoksi katkeralla vihaajalle, joka ei kuuntele järkeä, eikä tahdo tehdä mitään ja ei oleskele veljiensä kanssa.

Täysin itsenäinen ja ilkeä kuriton lapsi. Kuulemma kun on täysi ikänen nii ei tarvi tehä mitä toinen sanoo.

• ylös 0
  • alas 2

Kommentit (5)

Vierailija

No eihän se yliopistosta voinutkaan valmistua, kun kerran on kirjoittanut vasta tänä keväänä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Täysi-ikäinen, niinhän kirjoitit? Laita poikasi pihalle, hommatkoon oman kämpän, missä voi kiukutella tyhjille seinille. Ei sun tarvitse tuollaista katsella ja kuunnella. Hoitakoot omat asiansa niin taiten, kuin vain osaa, mitä sinä siinä enää aurailet hänelle tietä? Joskus se vaan voi tuntua ilkeältä, mutta täytyy se napanuora vaan katkaista jossain vaiheessa. Sillä suuremmalla syyllä, jos kerran asuu teillä kotona, teidän koti, teidän säännöt. Älä ole lapanen, vaikka kyseessä on oma lapsesi.

Vierailija

Siis lukiosta ei valmistunut tarkoitin. Ärgh ärsyttää vain että meni sanat sekaisin kirjoittaessani.

ap