Mitä tekisit, jos tulisit nyt raskaaksi?
Kommentit (46)
Mahdotonta. Neitseellinen raskaus ei ole mahdollista.
Ja tekisin abortin.
Teettäisin abortin ja hakeutuisin hoitoon.
Abortin 99% varmuudella. Pitäisin, jos isä sen haluaisi eikä hänellä olisi ainuttakaan, mutta saisi kylläkin hoitaa ja maksaa sen itse yksin. N44
Abortti ehdottomasti. Mulla kaksi teini-ikäistä ja voi luoja miten raskasta elämä on. Kaksi täysin ääripäätä. Toisen perään saa valvoa yöt. Aina menossa. Toinen taas aina kotona ja vain pelaisi.
Ihan millon vaan jos pamahtaisin paksuksi, tekisin abortin. En voi sietää lapsia eikä mussa ole tippaakaan "äitiyttä". Ajatuskin lapsesta oksettaa. N28
Olisin iloinen että esikoinen saisi seuraa, kun yritystä on jo ollutkin hetken, joten pitäisin. N33
Jos aloituksessa olisi ollut äänestys, niin näyttäisi abortti vievän melko suuren prosentin.
En kaipaa iltatähteä, esikoinen on jo 23.
Eli keskeytys välittömästi, kun huomaisin asian.
Myisin tarinani Seiska-lehdelle, sillä olen kohta 70-v.
Synnyttäisin, kyl se meille mahtuis. Tosin pitäis vähän uudelleenorientoitua mutta ei se niin vakavaa ole.
Pitäisin suurena ihmeenä - ja pitäisin lapsen.
n52
Ottaisi päästä mutta kyllä sen pitäisin. Kolme lasta jo ennestään ja yksi menisi siinä samalla. Oikeasti lapsiluku on täynnä.
Puoli vuotta aiemmintein abortin,nyt en enää voisi.jotensaisin 41 vuotiaana iltatähden.
Eikyllä mitään vaaraa raskautumisestanykyisen miehen kanssa
Tietoisesti ollaan miehen kanssa harrastettu seksiä ilman ehkäisyä vaikka lapset ei vielä ajankohtaisia ole. Olisin luultavasti iloinen ja pitäisin, koska omasta mielestä on väärin käyttää aborttia ehkäisynä. Mies ei hirveästi tykkäisi, mutta omapaha on ollut valintansa paljaalla laitella menemään.
Jaa-a. Näin muuten tästä unta ihan pari yötä sitten...Että saatiin vauva ja mä unohdin hänet sairaalaan nukkumaan kun lähdin kauppaan ja sitten en tietenkään mitenkään enää päässyt sinne sairaalaan, en löytänyt sitä, auto oli hukassa ja mulla oli ihan kauheasti kaikkea ihmeellistä tavaraa mukana jota pakkasin kassista toiseen.
Olen 45-vuotias ja meillä on kolme teini-ikäistä lasta. Kyllä se olis aikamoinen juttu ja riskitkin aika isot. Tuntui että olin aivan loppu jo kolmannessa raskaudessa 12 vuotta sitten, en tiedä miten kestäisin.Ja iän vuoksi lapsellakin olis riskit jo aika tapissa.
Mutta en tiedä pystyisinkö aborttiin...
Olisin lääketieteellinen ihme. On hormonikierukka ja toisen puolen munasarja on jo poissa pelistä. Minä en aborttiin lähtisi, enkä usko, että mieskään, mutta saattaisi siinä mieheltä taju lähteä..viisikymppinen ja vielä kulkee poikamiehen statuksella. Minulla melkein aikuiset lapset. Herkullinen ajatus. Ja ostaisin miehelle kyllä sen viskipullon..tai kaksi.
Se olisi enemmän kuin saaramainen ihme! Kohtu poistettu jo vuosia sitten ja vaihdevuodetkin olleet ohi jo vuosia.
Katsoisin miten sen käy. Saataisiin varmaan kaupungilta isompi asunto tai ehkä lapsen isä ostaisi meille oman ilmaannuttuaan jostain tunnustamaan isyytensä ja että on huumannut minut ja laittanut autuaaseen tilaan tietämättäni. Tilaisin varmaankin pitkästä aikaa Vauva-lehden. Olen ihan reilusti 40+.
Vierailija kirjoitti:
Tietoisesti ollaan miehen kanssa harrastettu seksiä ilman ehkäisyä vaikka lapset ei vielä ajankohtaisia ole. Olisin luultavasti iloinen ja pitäisin, koska omasta mielestä on väärin käyttää aborttia ehkäisynä. Mies ei hirveästi tykkäisi, mutta omapaha on ollut valintansa paljaalla laitella menemään.
Tosiaan ollaan 19v ja 23v
En halua pitkittää opintoja yhtään, ja olen päättänyt, etten hanki lapsia ollenkaan. Siksi tekisin abortin.
T. Se jolle vastasit.