Kun olette yksin liikkeellä, kuinka pääsette eroon epätoivotuista pokaajista?
Olen aika hiljattain eronnut ja tarkoitus olisi alkaa käydä enemmän yksin paikoissa. Vastaan tulee kuitenkin kysymys kuinka päästä eroon epätoivotuista ihailijoista? Ihmisten kanssa juttelu on ihan kivaa, mutta välillä esim. terassilla joku ahdistava saattaa lykkäytyä seuraan ja yksin ollessa ei ole sitä kaveria jonka kanssa vietettävään aikaan voisi vedota. Vale-poikaystävät ovat tosi teennäisiä tekosyitä, eikä auta sitkeihin tapauksiin. Lesboa en halua esittää, lisää vain löylyä kiukaalle. En halua esittää mykkää ja hetken päästä puhua puhelimessa, esittää odottavani seuralaista jota ei saavu tms. tyhmää. En myöskään mielelläni ole töykeä ellei ole pakko. Vinkit kehiin!
Myös muita mietelmiä yksin paikoissa käymisestä kuulisin mielelläni.
Terveisin hiljattain eronnut, mutta ei kenestäkään kiinnostunut
Kommentit (28)
Jää kotiin märisemään jos se on noin vaikeeta. Näköjään mistä vaan asiasta saa tehtyä todella suuren ongelman.
Käy nyt ensin edes yhden kerran koittamassa onko sulla enää mitään kysyntää. Tuu sit kysyyn uudestaan.
Helisytän avaimia ja sanon ei. Ihan kuten YLE opetti.
Mä juttelen hetken mukavia, jos tyyppi on asiallinen, sanon sitten kauniisti, että oli kiva jutella, mutta haluaisin jatkaa iltaa yksinäni omien ajatusteni kanssa. Fiksu tyyppi poistuu tässä kohtaa ja toivottaa mukavaa iltaa. Vähemmän fiksu alkaa vängätä tai vittuilla, jolloin voi sanoa, että ole hyvä ja poistu ennen kuin pyydän henkilökuntaa poistamaan sut tästä ravintolasta.
Mukavia iltoja ap:lle!
Vierailija kirjoitti:
Helisytän avaimia ja sanon ei. Ihan kuten YLE opetti.
Sun elämä on täydellisen tyhjää ja turhaa.
6 jatkaa vielä. Hyvä keino on ottaa kirja mukaan ja sanoa "häiritsijälle", että jatkan nyt lukemista.
En tiedä muita keinoja kuin nuo luettelemasi. Käytän yleensä töykeää tai mykkää.
sanot että olet yleinen jakorasia. eiköhän seksin vonkujat häivy.
Älä hymyile äläkä vastaile. Joidenkin on vaikea ymmärtää sitä peruskohteliasta ilmettä ja "keskustelua", luulevat että nyt tärppäsi. Kun olet hymytön ja vastaan ynähdellen ja murahdellen, normaali tapaus ymmärtää siirtyä pois. Tai mene yksinkertaisesti muualle istumaan. Tai sano "haluaisin olla yksin".
Olen onnistunut karkoittamaan muutaman nostamalla käden eteeni ja sanomalla tiukasti Ei.Eräälle jouduin kilisyttämään avainketjua ennenkuin viesti meni perille.
Kääntelehdit vaivaantuneesti istuimellasi ja toteat puolihuolimattomasti, että hitto kun herpes just aktivoitui.
Kun puhuu vain suomea niin karvakädet luovuttavat.
Käsken suksimaan vittuun, toimii parhaiten
Ei ole auttanut edes avainten kilisyttely. Tänään ostarilla yks ukko juoksi perässä ja hoki "miss please please". Ihmettelin että mikä sillä on hätänä, mutta ei osannut selittää englanniksi .Onneksi puhelin soi ja pääsin ukosta eroon.
Kertokaa tietämättömälle, mistä tuo avaimien kilistely tulee.
Kerron mahdollisimman nopeasti ammattini. Voin sen jälkeen vielä jutella mukavia tytön kanssa ja salaa mielessäni virnuilla sille, miten aiempi innostus karisi "eivoiollavittutotta" ilmeeksi. Erittäin hauskaa. Viimeksi tänään koettu.
M40
Pikkuisen ylipainoa, tanttavaatteet, ei meikkiä ja poikatukka. Toimii minulla erittäin hyvin, ei ole tarvinnut paskaperseitä enää ympäriltä potkia.
Käy ensin ja kysy sitten.
Minä olen suht nätti 35v. (tiedän että palstalla jo menetetty tapaus, mutta tosielämä on ihmeellisesti muuta) ja harvoin on mitään ongelmaa. Seuraa en etsi baareista, vaan käyn korkeintaan parilla vaihtelun vuoksi.
Jos otan yhden, ei yleensä kukaan ehdi edes tulla juttusille. Loput kerrat on ollut niin että ihan tosi tosi harvoin on joku riippakivi sattunut kohdalle. Nämä on niitä samoja jotka kyllä lyöttäytyy myös kaveriporukoiden kylkeen. Nainen kuin nainen kelpaa.
Itse jos kaipaan juttuseuraa, istun tiskille. Muutoin menen pöytään ja plärään ehkä kännykkää. Eikä kukaan häiritse. Joskus joku kysyy kohteliaasti saako liittyä seuraan. Mukavia juttutuokioita on ollut.
Suomen sisällissodan aikana yksinkertaisesti ammuin heidät. Nykyään pokaajat ovat kaikonneet ja tilalle ovat tulleet apotit, joiden pimpinhimo ei tunnu koskaan laantuvan.