Kun olette yksin liikkeellä, kuinka pääsette eroon epätoivotuista pokaajista?
Olen aika hiljattain eronnut ja tarkoitus olisi alkaa käydä enemmän yksin paikoissa. Vastaan tulee kuitenkin kysymys kuinka päästä eroon epätoivotuista ihailijoista? Ihmisten kanssa juttelu on ihan kivaa, mutta välillä esim. terassilla joku ahdistava saattaa lykkäytyä seuraan ja yksin ollessa ei ole sitä kaveria jonka kanssa vietettävään aikaan voisi vedota. Vale-poikaystävät ovat tosi teennäisiä tekosyitä, eikä auta sitkeihin tapauksiin. Lesboa en halua esittää, lisää vain löylyä kiukaalle. En halua esittää mykkää ja hetken päästä puhua puhelimessa, esittää odottavani seuralaista jota ei saavu tms. tyhmää. En myöskään mielelläni ole töykeä ellei ole pakko. Vinkit kehiin!
Myös muita mietelmiä yksin paikoissa käymisestä kuulisin mielelläni.
Terveisin hiljattain eronnut, mutta ei kenestäkään kiinnostunut
Kommentit (28)
Harvemmin minun tarvitsee hätistellä ihailijoita, mutta monesti vähän tyhmän esittäminen auttaa. Jos kysytään, onko tässä tilaa, vastaan: "Tuossa vieressä näkyis olevan ihan tyhjä pöytä. Sinne soppii."
Tai: "Öö... joo, toki on. Istu vaan siihen, minä oliniin lähdössä niin tästä vapautuu paikka." Ja nouset itse pöydästä.
Oon aika hiljainen ja en mikään sanavalmis, niin jutut yleensä lopahtaa alkuunsa ja varsinkin silloin kun en haluaisi. Vastailet vaan kaikkeen: "joo, joo, joo-o" eri äänenpainoilla. Harva jaksaa kauan, ellei sitten oo kauhean innostunut pitämään monologia itsestään.
Yritän just yleensä osoittaa kiinnostusta ja että kuuntelen ja haluan kuunnella sua tuolla "joo". Yleensä en keksi oikein muuta sanottavaa. Harva tuota kuitenkaan jaksaa, joten se toimii hyvin karkotuksessa.
Vierailija kirjoitti:
Kerron mahdollisimman nopeasti ammattini. Voin sen jälkeen vielä jutella mukavia tytön kanssa ja salaa mielessäni virnuilla sille, miten aiempi innostus karisi "eivoiollavittutotta" ilmeeksi. Erittäin hauskaa. Viimeksi tänään koettu.
M40
Mikä sun ammatti on? Teurastaja?
Olen silloin tällöin kokeillut tuota toiseen pöytään siirtymistä mutta ne tulevat usein perässä. Kun siirtyy takaisin alkuperäiseen pöytään, tulevat sinnekin.
Mitä tuo avainten kilisyttäminen tarkoittaa? Senhän vois tulkita vaikka niin, että "mun luona olis yösija."
Vierailija kirjoitti:
Kerron mahdollisimman nopeasti ammattini. Voin sen jälkeen vielä jutella mukavia tytön kanssa ja salaa mielessäni virnuilla sille, miten aiempi innostus karisi "eivoiollavittutotta" ilmeeksi. Erittäin hauskaa. Viimeksi tänään koettu.
M40
Mikä tämä ammatti on, ja toimisiko naisellakin?
Mene sukupuolenvaihdosleikkaukseen.
Aurinkolasit niin ei saa katsekontaktia. :)