Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ulospäin elämäni näyttää täydellseltä – on hyvä työ, kaunis kaupunkiasunto, nautiskelijan vapaa elämäntapa – mutta sisimmässäni...

Vierailija
20.05.2017 |

...tuntemani tyytyväisyys ja onni on se juttu, joka kruunaa kaiken. Joku toinen olisi samoissa puitteissa onneton, mutta minulle ne sopivat oikein hyvin.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli kekseliäs aloitus :)

Vierailija
2/10 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei käy ap! Jos elämä on ulospäin kivan näköistä, ihmisen täytyy olla tosi onneton. Muu ei Suomessa sovi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sinkku? Mies vai nainen?

Vierailija
4/10 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti olet onneton ja koet tarvetta todistella onnellisuuttasi vauvapalstalla.

Vierailija
5/10 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko sinkku? Mies vai nainen?

Olen mies ja asun yksin. En ole parisuhteessa mutta tapailen.

Vierailija
6/10 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vedät? Haluan sitä samaa.

Vierailija
7/10 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä vedät? Haluan sitä samaa.

Ajoittain sieniä mikroannostuksella (ei tule havaittavia psykoaktiivisia vaikutuksia), mutta en usko sen olevan onnellisuuteni kannalta kovin oleellista.

Vierailija
8/10 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

...tuntemani tyytyväisyys ja onni on se juttu, joka kruunaa kaiken. Joku toinen olisi samoissa puitteissa onneton, mutta minulle ne sopivat oikein hyvin.

Kukaan ei mies eikä nainen, jonka elämä on tällaista,ei ole vauva. fin palstoilla kauniina lauantaina. Sitä paitsi miehinen, menestyvä mies ei ole koskaan täällä. Turha väittää muuta.

Vierailija
9/10 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei mies eikä nainen, jonka elämä on tällaista,ei ole vauva. fin palstoilla kauniina lauantaina. Sitä paitsi miehinen, menestyvä mies ei ole koskaan täällä. Turha väittää muuta.

Ok. Hyvä tietää, että sinun ennakkoluulosi ja mustavalkoinen ajattelusi on se maailmankaikkeuden tilaa määrittävä voima.

Vierailija
10/10 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei käy ap! Jos elämä on ulospäin kivan näköistä, ihmisen täytyy olla tosi onneton. Muu ei Suomessa sovi!

Word! 😂