Ulospäin elämäni näyttää täydellseltä – on hyvä työ, kaunis kaupunkiasunto, nautiskelijan vapaa elämäntapa – mutta sisimmässäni...
...tuntemani tyytyväisyys ja onni on se juttu, joka kruunaa kaiken. Joku toinen olisi samoissa puitteissa onneton, mutta minulle ne sopivat oikein hyvin.
Kommentit (10)
Ei käy ap! Jos elämä on ulospäin kivan näköistä, ihmisen täytyy olla tosi onneton. Muu ei Suomessa sovi!
Oikeasti olet onneton ja koet tarvetta todistella onnellisuuttasi vauvapalstalla.
Vierailija kirjoitti:
Oletko sinkku? Mies vai nainen?
Olen mies ja asun yksin. En ole parisuhteessa mutta tapailen.
Vierailija kirjoitti:
Mitä vedät? Haluan sitä samaa.
Ajoittain sieniä mikroannostuksella (ei tule havaittavia psykoaktiivisia vaikutuksia), mutta en usko sen olevan onnellisuuteni kannalta kovin oleellista.
Vierailija kirjoitti:
...tuntemani tyytyväisyys ja onni on se juttu, joka kruunaa kaiken. Joku toinen olisi samoissa puitteissa onneton, mutta minulle ne sopivat oikein hyvin.
Kukaan ei mies eikä nainen, jonka elämä on tällaista,ei ole vauva. fin palstoilla kauniina lauantaina. Sitä paitsi miehinen, menestyvä mies ei ole koskaan täällä. Turha väittää muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei mies eikä nainen, jonka elämä on tällaista,ei ole vauva. fin palstoilla kauniina lauantaina. Sitä paitsi miehinen, menestyvä mies ei ole koskaan täällä. Turha väittää muuta.
Ok. Hyvä tietää, että sinun ennakkoluulosi ja mustavalkoinen ajattelusi on se maailmankaikkeuden tilaa määrittävä voima.
Vierailija kirjoitti:
Ei käy ap! Jos elämä on ulospäin kivan näköistä, ihmisen täytyy olla tosi onneton. Muu ei Suomessa sovi!
Word! 😂
Tämä oli kekseliäs aloitus :)