NYT AUTTAKAA!!!!! KIIRE!!!!!
Meillä on taulu-tv ja lapsi meni pyyhkimään sitä ajaxin-puhdistusliinojen kans....
Nyt telkkarissa on ihan hirvee rasva? läiskä!!!
Miten mä saan sen pois ennen ku mies tulee töistä????
Kommentit (9)
pelkäätkö miestäsi niin paljon ettet uskalla kertoa lapsesi vähän " siivonneen" . Minun mieheni ei suuttuisi, kun ei se ole mikään materialisti. Eikä olisi rahaa ostaa uuttakaan, muttei siltikään vihastuisi tms. me kyllä uskalletaan kertoa kaikki toisillemme ja lapsethan on lapsia.
Niin siitä tv:stä. Kannattaa asiantuntijan apua kysyä nyt tähän asiaan, ei missään nimessä tärpätillä tms alkaa putsaileen, menee vaan pahemmaksi.
Vierailija:
En nyt ihan käsitä, mikä ongelma tässä on :O
Ei taulu tv:n näyttö mitään sokeria sentään ole..
nimim. lapsi piirsi plasman näyttöön tussilla ja hyvin irtosi!
Pyyhit sen nyt vaan rätillä ja miehen voit antaa motkottaa keskenään, jos on jotain sanomista!
ja totta helvetissä pelkään ukkoa kun nuo sen ostamat tavarat ovat niin arvokkaita että!!!!!!
Ja pelkään just lapseni puolesta, koska se saa sit kyl kuulla kunniansa. Ja lapsi on 2v4kk :(
Vierailija:
ja totta helvetissä pelkään ukkoa kun nuo sen ostamat tavarat ovat niin arvokkaita että!!!!!!Ja pelkään just lapseni puolesta, koska se saa sit kyl kuulla kunniansa. Ja lapsi on 2v4kk :(
antakoot itse huomata asia ja miettiä mitä on tapahtunut.
Tarpeeksi kokemusta on siitä, kun koko lapsuuteni elin isää peläten. Jos jotakin meni rikki tai me lapset teimme jotakin väärin, äiti ei koskaan rankaissut vaan sanoi, että odotapa vain, kun isä tulee kotiin... Siinä sitten kauhusta kankeana sai olla :(
Puhdistuspyyhkeestä tuskin on telkkarin näytölle mitään vaaraa..
En nyt ihan käsitä, mikä ongelma tässä on :O