Avioeropäätöksen jälkeen
Miten selvisit? Olen itse "jättäjä", vaikka mies ei kriisin aikana tehnyt mitään liiton pelastamiseksi vaan hännysteli jo uutta naista, jonka takia kriisi alkoikin.
Miten pysyä lujana päätöksessä? Miten estää itseäni soittamasta tyyliin "Mitä kuuluu Marja-Leena aim sori. Minä juomaan ratkenneena oon yksinäinen ja onneton"?
Miten saitte potkua itse hakemukseen ja käytännön asioihin? Olen muuttanut pois mutta tavaroita on vielä exän luona. Tunteiden ailahtelu estää toimimasta.
Kommentit (65)
Kävin ihan pokkana pyörähtämässä ja hain taas laukullisen tavaraa.
Sanoin naiselle vain "moi" tullessa ja mennessä. Miehelle sanoin pitäväni avaimen kunnes paperiasiat ovat selvät. Kyseessä oli enemmän asunnon puolustus kuin yritys voittaa ex takaisin. Hyväksyin, että olen hänet jo menettänyt ja siksi pokkana paikalla käynti tuntui henkiseltä voitolta..itsestäni.
Oikea Ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sä et nähtävä näköjään pysty päästämään äijästä irti, vaikka se on väjätellyt sua, ja ottanut heti toisen, niin sä et itekään ole kyllä ihan terve. Terve ihminen juoksisi jo ja lujaa. Luepa läheisriippuvuusesta, sä olet koukussa kuin narkkari siihen paskaan jota sun mies sulle lataa. En sano ex, koska et pysty ees eropapereita täyttään, ja stalkkaat sitä. Mun käy sua sääliksi, mutta oot kuin alkoholisti, kukaan muu ei voi sua pakottaa luopuun sun huumeesta, sun pitää itse tajuta että toi riippuvuus tuhoo sut, jos et nyt toimi ja riuhtase ittees irti.
Kylläpä täällä diagnosoidaan ap:ta muutaman vuestin perusteella. Erosta on viikko, kyllä silloin on sairas jos tunteet EI ailahtele ja ajatukset kierrä kehää..
T. Ap?
Kukapa muukaan..
Joku muu oli.. ymmärrän kyllä kommentin riippuvuudesta, ja osittain minulla on ollut sitäkin. Mutta nyt näen tämän irrottautumisena, ja irrottautumiseen kuuluu myös tämä vaihe.
Oikea Ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sä et nähtävä näköjään pysty päästämään äijästä irti, vaikka se on väjätellyt sua, ja ottanut heti toisen, niin sä et itekään ole kyllä ihan terve. Terve ihminen juoksisi jo ja lujaa. Luepa läheisriippuvuusesta, sä olet koukussa kuin narkkari siihen paskaan jota sun mies sulle lataa. En sano ex, koska et pysty ees eropapereita täyttään, ja stalkkaat sitä. Mun käy sua sääliksi, mutta oot kuin alkoholisti, kukaan muu ei voi sua pakottaa luopuun sun huumeesta, sun pitää itse tajuta että toi riippuvuus tuhoo sut, jos et nyt toimi ja riuhtase ittees irti.
Kylläpä täällä diagnosoidaan ap:ta muutaman vuestin perusteella. Erosta on viikko, kyllä silloin on sairas jos tunteet EI ailahtele ja ajatukset kierrä kehää..
T. Ap?
Kukapa muukaan..
Joku muu oli.. ymmärrän kyllä kommentin riippuvuudesta, ja osittain minulla on ollut sitäkin. Mutta nyt näen tämän irrottautumisena, ja irrottautumiseen kuuluu myös tämä vaihe.
Oikea Ap.
Alkoholistikin selittää retkahduksiaan..
Kukapa muukaan..