Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Avioeropäätöksen jälkeen

Vierailija
20.05.2017 |

Miten selvisit? Olen itse "jättäjä", vaikka mies ei kriisin aikana tehnyt mitään liiton pelastamiseksi vaan hännysteli jo uutta naista, jonka takia kriisi alkoikin.

Miten pysyä lujana päätöksessä? Miten estää itseäni soittamasta tyyliin "Mitä kuuluu Marja-Leena aim sori. Minä juomaan ratkenneena oon yksinäinen ja onneton"?

Miten saitte potkua itse hakemukseen ja käytännön asioihin? Olen muuttanut pois mutta tavaroita on vielä exän luona. Tunteiden ailahtelu estää toimimasta.

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap, 

itselläni samanlainen tilanne. Kovin rakas mies jota palvoin ja jonka kanssa oikeasti halusin rakentaa perheen, mutta mies käytöksellään toistuvasti osoitti sen ettei hän kunnioita minua. Hännysteli siis muita naisia ja pettämishistoriaakin löytyy. Rakastin miestä niin paljon että sydämeen sattui, mutta ei se aina riitä. Jos toinen käytöksellään toistuvasti osoittaa ettet saa takaisin samanlaista rakkautta niin itseään kunnioittava ihminen kerää ylpeytensä rippeet ja lähtee kävelemään. 

Vuoristoradan ja ees taas vetelyn jälkeen avasin sydämen miehelle. Sanoin suoraan että rakastan häntä ihan mielettömästi, mutten voi elää tällaisessa avioliitossa. Itkin ja aloin pakkailla kamojani. Mies oli epäuskoinen ja tietysti lupasi korjata tapansa mutta ei ne muutu. Paras tapa ennustaa ihmisen tulevaa käytöstä on tarkastella mennyttä käytöstä. Postitin avioeropaperit miehelle heti niin pian kuin mahdollista ja aloin yrittää rakentaa omaa elämää parhaani mukaan. Sattuuhan se ja ikävä on sekä kyseenalaistan päätöstä, mutta lopulta tiedän että se oli oikea. Pitää vaan pysyä kovana ja antaa ajan kulua. Tsemppiä!

Lopuksi sanoisin vielä että älä mene Tinderiin! Se maailma on petollinen, ja kun pari kertaa tulee ghostatuksi tai muuten menee penkin alle niin tekee vaan mieli kahta kovemmin juosta takaisin exän syliin. :D Kokemusta on.

Vierailija
42/65 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pysy lujana. Minä erehdyin palaamaan, kun ex lupasi muuttua ja rikoin sydäntäni vain lisää. Lopullinen ero tuli myöhemmin, kun mies petti uudestaan.

Minä palasin kaksikin kertaa kun lupasi lopettaa juopostelun. Aina paluu samaan. Pysy lujana. Kuvittele sielusi silmin se paskin tunne, ja sitten että sitä samaa on vielä kymmenen ja kahdenkymmenen vuoden päästäkin.

Juuri tuo oli vuosia sitten se silmiä avaavin kokemus kun samojen paskojen asioiden kanssa heräsin kolme vuotta myöhemmin ja rupesin kelaamaan että nyt meni kolme vuotta, entäs kun kymmenen vuoden päästä on edelleen tää paska tilanne? Juu ei.  Kummasti tuli zeenimäinen kirkastus mitä tässä elämässä juuri nyt on tärkeintä tehdä.

Tsemppiä!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei ap, 

---+Rakastin miestä niin paljon että sydämeen sattui, mutta ei se aina riitä. Jos toinen käytöksellään toistuvasti osoittaa ettet saa takaisin samanlaista rakkautta niin itseään kunnioittava ihminen kerää ylpeytensä rippeet ja lähtee kävelemään. 

---- Mies oli epäuskoinen ja tietysti lupasi korjata tapansa mutta ei ne muutu. Paras tapa ennustaa ihmisen tulevaa käytöstä on tarkastella mennyttä käytöstä

------

Lopuksi sanoisin vielä että älä mene Tinderiin! Se maailma on petollinen, ja kun pari kertaa tulee ghostatuksi tai muuten menee penkin alle niin tekee vaan mieli kahta kovemmin juosta takaisin exän syliin. :D Kokemusta on.

Nämä osui kaikki asian ytimeen!

Itsekunnioitus on ollut koetuksella.

Mies lupasi moneen kertaan "yrittää", muttei aidosti sitoutunut.

Tinder ei houkuta. :D

Ap

Vierailija
44/65 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pysy lujana. Minä erehdyin palaamaan, kun ex lupasi muuttua ja rikoin sydäntäni vain lisää. Lopullinen ero tuli myöhemmin, kun mies petti uudestaan.

Minä palasin kaksikin kertaa kun lupasi lopettaa juopostelun. Aina paluu samaan. Pysy lujana. Kuvittele sielusi silmin se paskin tunne, ja sitten että sitä samaa on vielä kymmenen ja kahdenkymmenen vuoden päästäkin.

Juuri tuo oli vuosia sitten se silmiä avaavin kokemus kun samojen paskojen asioiden kanssa heräsin kolme vuotta myöhemmin ja rupesin kelaamaan että nyt meni kolme vuotta, entäs kun kymmenen vuoden päästä on edelleen tää paska tilanne? Juu ei.  Kummasti tuli zeenimäinen kirkastus mitä tässä elämässä juuri nyt on tärkeintä tehdä.

Tsemppiä!!

Niin totta tämäkin!

Olen löytänyt vanhoja kirjoituksiani, joissa olen jo ensimmäisen seurusteluvuoden aikana huomannut joitain ongelmia, jotka vuosien myötä alkoivat häiritä enemmän (mies ei sanonut omia mielipiteitään vaan myötäili minua. Aloin pelätä olevani liian hallitseva ja pidättäydyin itseilmaisussa - tuolla tunnelukkosivulla oli testi exän vaikutuksista ja osui!). Olin myöhemmin kirjoittanut samoista asioista, mitkä nyt tuntuivat eron varsinaisilta syiltä. Ja mihinpä ne ydinongelmat muuttuisivat. Pitää muistella omaa yksinäisyydentunnettani eikä hetkellistä läheisyyden illuusiota exän kanssa.

Ap

Vierailija
45/65 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinderiä on yllättävän moni ehdottanut, jopa parisuhdeterapeutti. En itse kokisi saavani siitä mitään.

Estoja voin laittaa, samoin poistaa fb:sta tai estää seinälleni pääsyn.

Mutta kuinka kauan teillä kesti päätöksestä paperin täyttämiseen?

Muru, hakemuksen saat netistä ja täyttäminen vie 3 minuuttia! Älä aikaile!

Vierailija
46/65 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinderiä on yllättävän moni ehdottanut, jopa parisuhdeterapeutti. En itse kokisi saavani siitä mitään.

Estoja voin laittaa, samoin poistaa fb:sta tai estää seinälleni pääsyn.

Mutta kuinka kauan teillä kesti päätöksestä paperin täyttämiseen?

Muru, hakemuksen saat netistä ja täyttäminen vie 3 minuuttia! Älä aikaile!

Jokin henkinen kynnys siinä on..

Vierailija
47/65 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poista fb:sta, laita estot puhelimeen

Mitä hyötyä tästä on? Kyllähän avioeron jälkeen on yleensä ihan käytännön asioita, jotka pitää vielä keskenään sopia, omaisuuden ositukset yms. Lapsia ap:lla ja miehellä ei ilmeisesti ole?

Vierailija
48/65 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi estää itseäni stalkkaamaata.. nyt ilm. uusi tyttöystävä on asunnossa, joka on vielä paperilla minun.. tekisi mieli mennä nyt hakemaan tavarat..

Vierailija
49/65 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voi estää itseäni stalkkaamaata.. nyt ilm. uusi tyttöystävä on asunnossa, joka on vielä paperilla minun.. tekisi mieli mennä nyt hakemaan tavarat..

Traumatisoit vain itsesi jos näet heidät aviovuoteessa.

Vierailija
50/65 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt loppuu stalkkaus, ap! Kidutat vain itseäsi. Mitä hyötyä on tietää exän ja tämän nyxän liikkeistä?

Vierailija
51/65 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna exän olla

Vierailija
52/65 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat pakkomielteiseltä. Onko terapeuttisi sanonut tätä, vai analysoiko pelkästään exääsi sinun puheiden perusteella?

Vierailija
53/65 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei!

Vierailija
54/65 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä hyötyä tästä on? Kyllähän avioeron jälkeen on yleensä ihan käytännön asioita, jotka pitää vielä keskenään sopia, omaisuuden ositukset yms. Lapsia ap:lla ja miehellä ei ilmeisesti ole?

Ei lapsia.

Hoituuko ositukset ilman kontaktia?

Vierailija
55/65 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei lapsia.

Hoituuko ositukset ilman kontaktia?

Ositukset hoituu pankissa, joka voi olla yhteydessä molempiin. Pankin lakimies laati esityksen jonka kävimme hyväksymässä ja allekirjoittamassa. Olimme kyllä siellä yhtaikaa, mutta varmaan siellä olisi erikseenkin voinut käydä.

Vierailija
56/65 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä häpäise itseäsi millään "paljastuksilla", eiköhän niiden aika mennyt jo.

Vierailija
57/65 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap muisteles nyt miksi halusit erota. Ei sun pitäisi kadehtia jotain uutta naista vaan sääliä. Keskity nyt vaan miten sä voit nauttia sun paremmasta elämästä.

Vierailija
58/65 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sä et nähtävä näköjään pysty päästämään äijästä irti, vaikka se on väjätellyt sua, ja ottanut heti toisen, niin sä et itekään ole kyllä ihan terve. Terve ihminen juoksisi jo ja lujaa. Luepa läheisriippuvuusesta, sä olet koukussa kuin narkkari siihen paskaan jota sun mies sulle lataa. En sano ex, koska et pysty ees eropapereita täyttään, ja stalkkaat sitä. Mun käy sua sääliksi, mutta oot kuin alkoholisti, kukaan muu ei voi sua pakottaa luopuun sun huumeesta, sun pitää itse tajuta että toi riippuvuus tuhoo sut, jos et nyt toimi ja riuhtase ittees irti.

Vierailija
59/65 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sä et nähtävä näköjään pysty päästämään äijästä irti, vaikka se on väjätellyt sua, ja ottanut heti toisen, niin sä et itekään ole kyllä ihan terve. Terve ihminen juoksisi jo ja lujaa. Luepa läheisriippuvuusesta, sä olet koukussa kuin narkkari siihen paskaan jota sun mies sulle lataa. En sano ex, koska et pysty ees eropapereita täyttään, ja stalkkaat sitä. Mun käy sua sääliksi, mutta oot kuin alkoholisti, kukaan muu ei voi sua pakottaa luopuun sun huumeesta, sun pitää itse tajuta että toi riippuvuus tuhoo sut, jos et nyt toimi ja riuhtase ittees irti.

Kylläpä täällä diagnosoidaan ap:ta muutaman vuestin perusteella. Erosta on viikko, kyllä silloin on sairas jos tunteet EI ailahtele ja ajatukset kierrä kehää..

Vierailija
60/65 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä täällä diagnosoidaan ap:ta muutaman vuestin perusteella. Erosta on viikko, kyllä silloin on sairas jos tunteet EI ailahtele ja ajatukset kierrä kehää..

T. Ap?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän