Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mukavin tapaamasi bussinkuljettaja?

20.05.2017 |

Tehdäänpä nyt vastakohta toiselle ketjulle.

Ainakin Joensuussa on yksi erittäin mukava kuljettaja, tervehtii aina iloisesti, vastaa kysymyksiin ja kiittää matkustajia. Muutkin kuljettajat ovat mukavia täällä päin.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykykuskeista en osaa sanoa paljoakaan, niin harvoin bussissa istun. Mutta nuoruudesta muistan ihanan vanhemman miehen, joka pysäytti bussin mahdollisimman lähelle kyyditettävien kotia. Pysähtyi siis pysäkkien välilläkin. Ei tietenkään jokaisen takia, mutta jos oli paljon kantamuksia, vanha tai muuten vaikea liikkua. Tunsi asiakkaansa kun samaa maalaisreittiä usein ajeli.

Nosti kassit bussiin ja pois, auttoi vanhuksia rapuissa-silloin kun tosiaan oli kaikissa busseissa muutama askelma.

Kohteli jokaista vauvasta vaariin yhtä leppoisan kohteliaasti.

Jäi pysäkille odottamaan jos näki jonkun juoksevan ja huitovan.

Tuli muutes kerran jo eläkkeelle päästyään kadulla juttelemaan menneistä, itse olin jo aikuinen silloin. Olin unohtanut tuon, kiitos ap. Oli mukava muistaa :)

Vierailija
2/6 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mukavimmasta, mutta tämä oli ainakin mukavan tilannetajuinen. 

Juoksin pää märkänä bussiin ja mitä tapahtuikaan? Arvolippu juuri mennyt umpeen. Huokaisin ja olin jo lähtemässä ulos, kun hän kysäisi, että onko kiirekin? 

Sanoin, että kyllä ja töissä palaveri, jonne yritän ehtiä. 

Kehotti vain menemään peremmälle. HSL kuulemma antaa harkinnanvaraisesti myös maksuttomia kyytejä. 

Ehkä tässä auttoi, että olen kaunis nainen :D

Suomalainen kaikesta päätellen oli. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsinki-Forssa -välillä on usein aika mukavia. :)

Vierailija
4/6 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä on jo aikaa, mutta vieläkin lämmittää: olimme menossa Jyväskylään seminaariin, meitä oli seurueessa kolme naista ja neljä - viisi miestä. Jyväskylän lentoasemalla miehet hyppäsivät nopeasti paikalla olleisiin takseihin ja häipyivät horisonttiin. Lentoasemalla oli myös bussi, johon me naiset sitten menimme ja lähdettiin kaupunkia kohden. Vähän naureskeltiin siinä bussinkuljettajalle ( nainen) millaisessa herrasmiesseurueessa oltiin reissussa. Kuljettaja kyseli mihin olimme menossa ja kun hotellimme ja seminaaripaikka oli ihan keskustassa totesi, että hän kiepauttaa sen kautta. Ei ollut ihan reitin varrella, mutta ei kaukana ja olimme ainoat matkustajat bussissa. Tästä jäi niin hyvä mieli, että aina sen jälkeen olen mielelläni käynyt Jyväskylässä ja monet kerrat kertonut tästä hyvästä palvelusta.

Vierailija
5/6 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavin tappamasi bussinkuljettaja?:)

Vierailija
6/6 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turussa lähes poikkeuksetta maahanmuuttajataustaiset Fölin kuljettajat !!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä