Näin meni elämäni; 30 ja "neitsyt"
Sikäli kun siis mies voi olla neitsyt. Mutta kokematon kuitenkin.
Puhutaan jo ääritapauksesta, semminkin kun tarkastellaan "normaalijärkisen" kirjoissa olevaa väestönosaa.
Kommentit (316)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melkein 35v. nainen täällä. Onhan se juna joo mennyt jo, en edes yritä deittailla enää, koska sitä häpeää en kestäisi, kun jos jonkin ihmeen kautta muka miehen sänkyyn saisin, ja hän tajuaisi, etten ole oikeasti päässyt kokeilemaan yhtään mitään...
Joskus suren asiaa. Toisinaan taas ihan ok. Ei sen murehtiminen nyt ainakaan mitään auta.
Turhaan häpeilet. Ei se miehiä haittaa jos nainen on kokematon.
Kyllä haittaa.
Aha, muuten vaan miljardi miestä maailmassa suorastaan edellyttää, että vaimonsa on hääyönä neitsyt.
En elä niissä kulttuureissa.
Meidän kulttuurissamme miehet ovat vain oppineet hyväksymään ja sietämään sen, ettei nainen ole välttämättä neitsyt enää juuri hänen osuessaan kohdalle.
Jos miehet saisivat ihan vapaasti vailla pelkoa lynkkauksesta valita, niin veikkaan että suurin osa täälläkin valitsisi neitsytnaisen vakavaan suhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melkein 35v. nainen täällä. Onhan se juna joo mennyt jo, en edes yritä deittailla enää, koska sitä häpeää en kestäisi, kun jos jonkin ihmeen kautta muka miehen sänkyyn saisin, ja hän tajuaisi, etten ole oikeasti päässyt kokeilemaan yhtään mitään...
Joskus suren asiaa. Toisinaan taas ihan ok. Ei sen murehtiminen nyt ainakaan mitään auta.
Kyllä haittaa.
Ei haittaa.
Se haittaa niitä miehiä jotka haluavat vain seksiä. Jos haluaa suhteen kokemattomuus seksissä, suhteen alussa on yhdentekevää.
M39
Ne syyt jotka ovat johtaneet siihen kokemattomuuteen, voi sitten vaikuttaa. Riippuu mitkä ne on. Kokemattomuus itsessään ei ole huono asia.
Olisi tietysti mielenkiintoista tietää, että mistä te kuvittelette ulkopuolisten erottavan kuka on neitsyt ja kuka ei? Ja kuvitteletteko oikeasti, että seksi on aina jokaisen uuden kumppanin kanssa samanlaista?
Saattaa toki olla, että jos seksiä on harrastanut kymmenien kumppanien kanssa -toisin kuin minä- niin on saattanut muodostua jokin mielikuva siitä, että mistä toinen (uusi kumppani) saatatisi tykätä ja nauttia.
Uskaltaisin silti väittää, että seksi uuden kumppanin kanssa on aina enempi - vähempi helposti pientä hapuilua ja tunnustelua; ellei sitten pyri harrastaan seksiä, jotenkin kovin agressiivisesti, niin ettei edes välitä, miten toinen vastaa vaan puskee ja työntyy tisen päälle väkisin. Tai sitten heittäytyy sängylle kuin kuollut lahna ja odottaa, että toinen hoitaa homman. - Molemmat minusta vastenmeilisiä tapoja, mutta kukin tyylillään.
Lopuksi vielä, että en tiedä tse pitäisiikö enempi itkeä vai sääliä heitä, jotka julkisesti retostelevat ja leuhkivat seksikokemuksillaan.
Toki hyvä seksi voi olla erinomaisen nautinnollista ja nautittavaa. Mutta niin on moni muukin asia. Ei seksi ole mikään herkku, jota hotkaistaan ja seuraavan päivänä oksennetaan toisten nähtäville, että mitä kaikkea sitä tulikaan nautittua. Samalla kun hekumoidaan, että voi kun sais vielä.
Näin naisena en kyllä tosiaankaan kehota käymään maksullisissa. Itselle ainakin kelpais kokematon mies, jos olisin sinkku, mutta maksullisissa käynyt ei ikinä missään nimessä. En haluais mitään tauteja ja muita bakteereita, jotka voi aiheuttaa naiselle vaikka syövän. Maksulliset on tauti- ja bakteeripesiä.
Vierailija kirjoitti:
Vaurastuminenkin on erittäin hankalaa kun eihän nykyhinnoilla ja palkoilla keskituloinen pysty säällistä asuntoakaan hankkimaan -> rahat valuvat vuokrana toisten taskuihin sen sijaan, että kartuttaisivat omaa varallisuutta.
AP
No tää nyt on ihan bullshittiä. Aivan varmasti varallisuutesi kasvaa paremmin yksin ollessa kuin parisuhteessa, jos tulopuoli on vakio. Kaiken maailman kissanristiäisissä juoksemiset, yhteiset matkat ja lahjojen ostamiset ja muu esittäminen tulee sen verran tyyriiksi.
Lisäksi et ole välttämättä niin suuri harvinaisuus kuin ehkä luulet. Kyllä se varmaan joku kymmenkunta prosenttia miehistä kokee saman "kohtalon".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä haittaa.
Ei haittaa.
Se haittaa niitä miehiä jotka haluavat vain seksiä. Jos haluaa suhteen kokemattomuus seksissä, suhteen alussa on yhdentekevää.
M39
Kukaan mies ei halua tutustua (ja ehkä suhdetta), jos ei saa hyvää seksiä. Nopeasti koeajoon. Aina puhutaan että turha sitä aikaa tuhlata, heti sänkyyn ja jos ei ole hyvää, niin seuraavaan.
Minä en halua seksiä, jos ei olla tutustuttu ja mielellään jo siinä suhteessakin. En näe seksitöntä tutustumista ajantuhlauksena, vaikka joskus myöhemmin selviäisikin ettemme sopisikaan yhteen. Olisin silti tutustunut mieleenkiintoiseen, ainutlaatuiseen ihmiseen.
Näin minusta tuli 35v. neitsyt. Jos niitä toisenlaisia miehiä on... ja siis uskon toki että on jossain, mutta en ole yhtäkään tavannut.
Ai ei kukaan mies? Vaikka juuri kerroin että minä olen sellainen.
Menetin muuten neitsyyteni, siis poikuuteni, 15 vuotiaana. Se suhde kesti neljä kuukautta, ja on lyhyin suhteeni.
Kaikkein tärkeintä on että naisella on oikea asenne seksiin, kokeilunhalu, mielyttämisenhalu, kommunikointihalu. Taitoja ja tekniikoita kerkeää kyllä opettelemaan, jos ei jo osaa.
M39
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä haittaa.
Ei haittaa.
M39
Jotkut suhdettakin haluavat miehet tuntuvat vetävän yhtäläisyysmerkkejä seksuaalisen aktiivisuuden ja halukkuuden välille, vaikka ei tod ole niin, että kaikki halukkaan harrastaisivat yhdenillanjuttuja. Siis tarkoitan, että jonkun mielestä neitsyys on huono siksi, että pelkää, ettei nainen ole kiinnostunut seksistä.
Vierailija kirjoitti:
Näin naisena en kyllä tosiaankaan kehota käymään maksullisissa. Itselle ainakin kelpais kokematon mies, jos olisin sinkku, mutta maksullisissa käynyt ei ikinä missään nimessä. En haluais mitään tauteja ja muita bakteereita, jotka voi aiheuttaa naiselle vaikka syövän. Maksulliset on tauti- ja bakteeripesiä.
Baaripokat on niitä tautipesiä, maksulliset paljon turvallisempia. Koska aiempi on varmaton suojien kanssa, maksullinen tarkka.
Hulluja te jotka ehdottelette maksullista seuraa... aika harva niitä hommia oikeasti mistään kutsumuksesta tekee, voi ihan hyvin olla vaikka parittaja nurkan takana odottelemassa, joka hakkaa naisen jos ei suostu seksiin. Tai pakko rahoittaa huumeaddiktiota tms. Jokatapauksessa siis vastentahtoista seksiä epätoivoisessa tilanteessa, raiskaukseen verrattavissa (se että nainen itse vakuuttelee tekevänsä hommaa vapaaehtoisesti tai vaikka rahoittaakseen opintonsa ei kerro yhtään mitään, näinhän kaikki sanoo ettei menettäisi asiakkaita). Siitäkö sitten itsetunto nousee? Oikeuttaako se sinun nautintosi toisen ihmisen kärsimyksen (miehet tuntuu usein unohtavan että kyse ei ole mistään "pelkästä" henkisestä kärsimyksestä vaan ihan myös fyysisestä). Jos et siis ihan henk.koht. tunne sitä "maksullista naista" tyyliin lapsuudesta asti ja tiedä tasan tarkkaan hänen tilannettaan, niin rinnastan kyllä seksin ostamisen raiskaukseen. Hyi hitto. Ei kyllä ainakaan nosta miehen asemaa markkinoilla, itse en koskisi tikullakaan!
Ja mikään kumihan ei 100%:sti suojaa taudeilta, että onnea vaan siinäkin suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo on edes mahdollista?
No eihän siihen muuta edes tarvita kun ruma ulkonäkö
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä haittaa.
Ei haittaa.
M39
Kukaan mies ei halua tutustua (ja ehkä suhdetta), jos ei saa hyvää seksiä. Nopeasti koeajoon. Aina puhutaan että turha sitä aikaa tuhlata, heti sänkyyn ja jos ei ole hyvää, niin seuraavaan.
Minä en halua seksiä, jos ei olla tutustuttu ja mielellään jo siinä suhteessakin. En näe seksitöntä tutustumista ajantuhlauksena, vaikka joskus myöhemmin selviäisikin ettemme sopisikaan yhteen. Olisin silti tutustunut mieleenkiintoiseen, ainutlaatuiseen ihmiseen.
Näin minusta tuli 35v. neitsyt. Jos niitä toisenlaisia miehiä on... ja siis uskon toki että on jossain, mutta en ole yhtäkään tavannut.
Menetin muuten neitsyyteni, siis poikuuteni, 15 vuotiaana. Se suhde kesti neljä kuukautta, ja on lyhyin suhteeni.
Kaikkein tärkeintä on että naisella on oikea asenne seksiin, kokeilunhalu, mielyttämisenhalu, kommunikointihalu. Taitoja ja tekniikoita kerkeää kyllä opettelemaan, jos ei jo osaa.
M39
Niin, tarkoitin tuota minkä loppuun lisäsin - minulla ei ole ollut onnea tavata miestä joka olisi a) kiinnostunut minusta b) ei lopettaisi yhteydenpitoa heti kun olen ilmaissut etten halua heti sänkyyn.
Totta kai haluaisin, mutta en tuntemattoman kanssa.
Kiva että jossain voisi siis olla mies samoilla linjoilla kuin minä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä haittaa.
Ei haittaa.
M39
M39
Niin, tarkoitin tuota minkä loppuun lisäsin - minulla ei ole ollut onnea tavata miestä joka olisi a) kiinnostunut minusta b) ei lopettaisi yhteydenpitoa heti kun olen ilmaissut etten halua heti sänkyyn.
Totta kai haluaisin, mutta en tuntemattoman kanssa.
Kiva että jossain voisi siis olla mies samoilla linjoilla kuin minä.
*Totta kai haluaisin kokeilla monenlaista, mutta en tuntemattoman kanssa.
Vierailija kirjoitti:
No vaikka siten että ei pidä suurinta osaa ihmisistä kiinnostavina (siis todella suurta osaa, jotain 90%) ja loput ovat sitten oman tason yläpuolella suurella erolla.
Vierailija kirjoitti:
Hulluja te jotka ehdottelette maksullista seuraa... aika harva niitä hommia oikeasti mistään kutsumuksesta tekee, voi ihan hyvin olla vaikka parittaja nurkan takana odottelemassa, joka hakkaa naisen jos ei suostu seksiin. Tai pakko rahoittaa huumeaddiktiota tms. Jokatapauksessa siis vastentahtoista seksiä epätoivoisessa tilanteessa, raiskaukseen verrattavissa (se että nainen itse vakuuttelee tekevänsä hommaa vapaaehtoisesti tai vaikka rahoittaakseen opintonsa ei kerro yhtään mitään, näinhän kaikki sanoo ettei menettäisi asiakkaita). Siitäkö sitten itsetunto nousee? Oikeuttaako se sinun nautintosi toisen ihmisen kärsimyksen (miehet tuntuu usein unohtavan että kyse ei ole mistään "pelkästä" henkisestä kärsimyksestä vaan ihan myös fyysisestä). Jos et siis ihan henk.koht. tunne sitä "maksullista naista" tyyliin lapsuudesta asti ja tiedä tasan tarkkaan hänen tilannettaan, niin rinnastan kyllä seksin ostamisen raiskaukseen. Hyi hitto. Ei kyllä ainakaan nosta miehen asemaa markkinoilla, itse en koskisi tikullakaan!
Ja mikään kumihan ei 100%:sti suojaa taudeilta, että onnea vaan siinäkin suhteessa.
No minkä sille voi että ei saa seksiä muuten naisilta? Kaikki miehet eivät synny tähän maailmaan komeiksi valitettavasti
Mahtavaa että naisetkin täällä avautuu aiheesta! Raivostuttava käsitys, että neitsyydestä pääseminen olisi naisille itsestäänselvyys ja ainoa selitys miten kukaan on neitsyt kolmekymppisenä olisi se että on kepin kanssa hätistellyt miehiä kimpustaan... Voi se olla naisille hitusen helpompaa, mutta jos on ujo ja hiljainen tyttö niin aika helposti jää kyllä "seinäruusuksi". Ei kukaan tule kotoa hakemaan, eikä välttämättä baaristakaan. Ja nykyään kokemattomuus on naiselle ihan yhtä kova paikka kuin miehellekin, oletus on vielä että tytöt aloittaa seksielämän pari vuotta poikia nuorempana! Sitten kun se yksi tilaisuus viiteen vuoteen tulee, niin kokemattomana sitä helposti hermostuksissaan kieltäytyy, kun miettii jo että mitähän tuo toinen ajattelee neitsyydestä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hä. Ei rumuus yksin tee sitä, ettei saa naista. Oma mieheni on monen mielestä varmastikin ruma. Itse pidän komeana koska rakkaus.
Mutta ulkonäköä enemmän rakastuin luonteeseen, mieheni on älyttömän hauska, fiksu, sivistynyt, korkeakoulutettu (2x yliopistotutkinto), hän on empaattinen, eläin- ja lapsirakas, mahdottoman hyvä keskustelija. Ja hyvä sängyssä. Ei haittaa yhtään ettei ole komea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minkä sille voi että ei saa seksiä muuten naisilta? Kaikki miehet eivät synny tähän maailmaan komeiksi valitettavasti
Parempi olla ilman kuin laittaa toinen ihminen kärsimään.
-tuo edellinen
P.S. eikö nykyään netistä löydy seuraa vaikka minkä näköiselle? Tietysti omista vaatimuksista voi joutua tinkimään ulkonäön suhteen...
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä sillä on kun tälläinen mies ei kelpaa jokatapauksessa naisille ja siksi juuri joutuu huoriin menemään? Eli jos peli on jo muutenkin menetetty naisten suhteen niin enemmän voittaa jos edes seksiä kokeilee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tarvitaan. Sen verran omituisen näköisillä hiihtäjillä niitä naisia on.