Apua. Mikä sairaus surkastuttaa lihaksia ja aiheuttaa pakkoinkotinenssia.
Lääkärit ei löydä vikaa minusta.
Olin ennen lihaksikas, vaikka olen nainen.
Siis sellainen tanakka ja pyöreä, en kuitenkaan kamalan lihava, mutta fyysinen työ.
Olen 5 vuodessa kadottanut näkyvästi lihakseni.
Siis näytän kolkolta ja luisevalta, vaikka painan miltein saman verran.
Kaikki korvaantunnu huonolla rasvalla.
Sen lisäksi minulla on vaikeuksia pidättää välillä pissaa.
Eli kova hätä iskee yllättäin.
Osaako kukaan ehdottaa sairautta?
Olen myös väsynyt ja voimaton usein.
Kuitenkaan mitään syöpäsairautta ei ole löytynyt.
Kommentit (17)
Ikä ja huonot elintavat. Ei tuo nyt suoranaisesti miltään sairaudelta kuulosta ellet ole riutunut useita kiloja.
Näin ei ilmeisesti ole?
Vaihdevuodet, kohdunlaskeuma, ylipaino, elintavat.
Voisiko olla liika itsensä tarkkailu ja hypokondria. Jos painosi ei ole tippunut merkittävästi yli 5kg niin ei sinusta mitään merkittävää ole lähtenytkään. Kroppa voi jonkin verran ajan kanssa muuttua jos ravinto on köyhää.
-Sh
Mitenkäs sun liikuntakyky? Jos lihakset oikeasti surkastuu, niin kyllä siinä vaikeutuu silloin liikkuminen myös. Lihassairauksia on kyllä olemassa muitakin kuin ALS, eikä kaikkiin niihin kuole. Mulla siis lähipiirissä sellainen, en ole lääkäri tai hoitaja.
Kävelen aika kankeasti.
Olin ennen rennompi.
Ap
Puksuttelen myös paljon kaasuja pepustani.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kirjootin teil runnon. Siin mie en käyttäny miun murretta:
Peräsuoli, naisen paras puoli. Tää setä sitä nuoli, eikä pillua huoli. Peppureikä, ei koskaan sano eikä. Siihen voi luottaa, se nautintoa tuottaa. Kun nainen paskantaa, niin rakkaus kukoistaa. Kun nainen ei paskaa anna, ei rakkaus silloin kauas kanna. Kun nainen ihanasti pieree, tää setä paskaa nielee. Ilman paskaa, en voisi naista rakastaa.
Ap
Vale ap.
Oikea ap
No sille on syy ja se on IKÄ!
Olen kohta 50 ja raivopäisellä treenilläkin lihasmassa meinaa huveta ja koko ajan saa painoilla treenata ja proteiinia mättää jotta lihas ei muutu läskiksi kokonaan.
Moni ihminen joka on ollut ylipainoinen koko ikänsä itse asiassa huomaa yllättäen että siinä 55+ iässä yhtäkkiä ilmaan laihdutistq laihtuu, kuihtuu ja kutistuu.
Loisia, aiheuttavat myös ilmavaivoja. Vedä koiran matokuuri omaan painoon suhteutettuna.
HIV syö rasvan kehosta.
Tai jokin CFS-Me:tä aiheuttava virus.
Reagoin aina vatsallani vastoinkäymisiin. Nyt minulla alkoi jatkuvat ilmavaivat. Peppuni rutisee pitkäkestoisesti ja kovaan ääneen. Pyllystä purkautuu todella pahan hajuista kaasua kovalla paineella. Mikä auttaisi tähän vaivaan?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kävelen aika kankeasti.
Olin ennen rennompi.
Ap
Ms tai parkinson
Miten harjoitat lihaksiasi? Kuntosali? Jos mitään ei tee vaihtuu lihas läskiksi vaihdevuosien aikaan.
Nyt pois istuskelemassa ruutuun tuijottaen ja ala harjoittamaan esim arkihyötyliikuntaa. Jos laiskana et treenaa lantionpohjanlihaksia ja syö ravinteikasta ruokaa hötön sijaan niin johan alkaa liikkuminen kömpelöityä, tulehdukset ja kolotukset lisääntyä ja väljemmän värkin lisäksi virtsankarkailuriski kohota
Voisko olla jokin sydänsairaus?
Onko sydäntä tutkittu?
Als myös, mutta se on hyvin harvinainen ja olisi varmaankin johtanut jo kuolemaan tuossa ajassa.