Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yle: Sokerideittailu eli sugar dating yleistyy Suomessa

Vierailija
19.05.2017 |

http://yle.fi/uutiset/3-9617763

Mitäs ajatuksia herättää?

Kommentit (219)

Vierailija
181/219 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sugar dating eli prostituutio suomeksi.

Vierailija
182/219 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret naiset nyt eivät vain osaa käyttää rahaa. Muutenkin kaiken oletetaan olevan heti saatavilla. Tahdotaan merkkivaatteita ja laukkuja, kalliit kännykät yms. Harva jaksaa opiskella ja raataa vielä töissä.

Helppoahan se on käydä illallisella vanhemman miehen kanssa, ei välttämättä edes joudu seksiä harrastamaan. Joku sanoi aiemmin että ihanalle naiselle ihan vain tahtoo tarjota, ja yhdyn tähän! Kerran tarjosin todella kauniille ja seksikkäälle hienon illallisen eikä siinä mitään likaista ollut. Molemmat sai jotain, hän elämänsä parhaan aterian ja minä upeaa ja mukavaa seuraa. Tavattiin neljä kertaa eikä suutelua ja hyväilyä pidemmälle menty. Kaikkiaan rahaa meni tonni, mutta en kadu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/219 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaasa, Vaasa!

Tämä taisi saada liikaa peukaloa ylöspäin..

Vierailija
184/219 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäs siinä ei se ole tyhmä joka pyytää vaan se joka maksaa. Olen joskus lueskellut näitten sugar babyjen kertomuksia että ei niiden tarvitse edes harrastaa seksiä niiden papparaisten kanssa vaan he saavat rahaa ja lahjoja ihan vain pelkästä ajanvietosta. En sitten tiedä että valehtelavatko nämä tytöt mutta ainakin heillä on suuri tarve vakuuttaa että kyse ei ole prostituutiosta ja että fyysisen kanssakäymisen raja menee poskipusussa tai halaamisessa. Ihmettelen vaan sitä että miten miehet muka haluavat maksaa jostain näin huonosta diilistä? Ihan oikeastiko miehet ovat valmiita maksamaan lomat, vuokrat, shoppailut jne. pelkän poskipusun tai illallisseuran vuoksi? Koska jos asia on näin voisin itsekin alkaa sugar babyksi. N20

Kun naisten aito huomio keskittyy yhä kapeampaan joukkoon miehiä, niin silloin myös valtaosa miehistä jää kokonaan ilman minkäänlaista kontaktia vastakkaiseen sukupuoleen. Tällöin sitä toisen ihmisen kaipuuta sitten yritettän paikata miten kukin parhaiten pystyy. Sinusta poskipusut ja halailut saattavat tuntua täysin naurettavilta, mutta joku jolla ei ole esim. vuosikausiin ollut minkäänlaista läheisyyttä, saattaa arvostaa niitäkin hieman toisella tavalla.

Vierailija
185/219 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäs siinä ei se ole tyhmä joka pyytää vaan se joka maksaa. Olen joskus lueskellut näitten sugar babyjen kertomuksia että ei niiden tarvitse edes harrastaa seksiä niiden papparaisten kanssa vaan he saavat rahaa ja lahjoja ihan vain pelkästä ajanvietosta. En sitten tiedä että valehtelavatko nämä tytöt mutta ainakin heillä on suuri tarve vakuuttaa että kyse ei ole prostituutiosta ja että fyysisen kanssakäymisen raja menee poskipusussa tai halaamisessa. Ihmettelen vaan sitä että miten miehet muka haluavat maksaa jostain näin huonosta diilistä? Ihan oikeastiko miehet ovat valmiita maksamaan lomat, vuokrat, shoppailut jne. pelkän poskipusun tai illallisseuran vuoksi? Koska jos asia on näin voisin itsekin alkaa sugar babyksi. N20

Kun naisten aito huomio keskittyy yhä kapeampaan joukkoon miehiä, niin silloin myös valtaosa miehistä jää kokonaan ilman minkäänlaista kontaktia vastakkaiseen sukupuoleen. Tällöin sitä toisen ihmisen kaipuuta sitten yritettän paikata miten kukin parhaiten pystyy. Sinusta poskipusut ja halailut saattavat tuntua täysin naurettavilta, mutta joku jolla ei ole esim. vuosikausiin ollut minkäänlaista läheisyyttä, saattaa arvostaa niitäkin hieman toisella tavalla.

Jep! Kirjotin toiseen ketjuun et olen tarjonnut parin sadan illallisen kuumalle ja mukavalle naiselle. En saanut kuin halauksen sillä kertaa. Kannatti kyllä, naiselle uusi kokemus syödä hieno illallinen ja itselle uusi kokemus olla niin upean naisen seurassa. Kannatti eikä kummallekaan tullut likainen olo.

Vierailija
186/219 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä oon sugarmama. Pitkää patukkaa perjantaisin.

Vierailija
187/219 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäpä oon sugarmama. Pitkää patukkaa perjantaisin.

Paljon maksat miehelle? Miten vanhoja ootte? Tahdot isoo munaa?

Vierailija
188/219 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua varmaan luullaan tälläiseksi koska mieheni on minua vanhempi ja minä nuori ja ihan nätti. Miehelläni on hyvät tulot, mutta ei kyllä mitään luksuselämää vietetä, vaan ihan tavallista arkea eletään. Isot tulot mutta myös isot menot. Tietysti se ulkopuolisille näyttää hienolta kun on hieno asunto, auto ja vaatteet yms ja hienoihin paikkoihin kesälomalle.

Vierailija
189/219 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on halpoja h*r *j a täynnä.

Vierailija
190/219 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha, raha, raha... siinä ne kolme tärkeintä asiaa, joiden avulla pystyy luomaan suhteita naisiin. Luulisi, että tämä olisi edes jotenkin tasa-arvoistumisen myötä muuttunut, mutta ei... vauhti vaan kiihtyy.

Vierailija
191/219 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpöhöpöä että kenellekään naisen seurasta maksavalle miehelle riittäisi pidemmän päälle poskipussailu tai halailu. Todennäköisesti jotkut näistä ukoista haluavat deittailusuhteen joka muistuttaa normaalia ihmissuhdetta, mutta kyllä se tarve normaaliin seksiin on aikuisella miehellä sen verran kova että bullshittiä tuollainen.

Vierailija
192/219 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raha, raha, raha... siinä ne kolme tärkeintä asiaa, joiden avulla pystyy luomaan suhteita naisiin. Luulisi, että tämä olisi edes jotenkin tasa-arvoistumisen myötä muuttunut, mutta ei... vauhti vaan kiihtyy.

Minäkin olin naisten puheista käsittänyt, että heitä ei voisi vähempää kiinnostaa miehen varallisuus, vaan he vahvoina naisina kyllä pitävät huolen itsestään omilla rahoillaan?

Vierailija
193/219 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään yhä keksitään uusia lempinimiä moraalittoman käytöksen ja elämäntavan piilottamiseksi. Salarakas ja sokerideittailu. Hyi!

Vierailija
194/219 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minua se hämmästytä, että rahapulassa jotkut naiset tuohon suostuu. Se sen sijaan hämmästyttää, että muka-tasa-arvoiset miehet haluavat ostaa naisen tuolla lailla.

Ei se välttämättä mitään ostamista sinänsä ole.

Monet miehet, itseni mukaanlukien, tykkää kun voi tarjota naiselle. Se koetaan miehekkääksi. Lisäksi itse ainakin pidän vähän vaativammista naisista, jotka ei nyt ihan kelle tahansa jakele vaan odottavat esim. tiettyä toimeentulon tasoa mieheltä.

Ostamistahan se. Ainakin kun sitä tehdään sugardating-sivuston kautta! Nainen hakee taloudellista hyötyä, ei rakkautta. Ja sinä saat leikkiä että sinulla on tyttöystävä.

Onnea rahan perässä juoksevan naisen etsintään!

Vierailija
195/219 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaasa, Vaasa!

Tämä taisi saada liikaa peukaloa ylöspäin..

Tottahan tuo on. Suomen Sodoma ja Gomorra.

Vierailija
196/219 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olin naisten puheista käsittänyt, että heitä ei voisi vähempää kiinnostaa miehen varallisuus, vaan he vahvoina naisina kyllä pitävät huolen itsestään omilla rahoillaan?

Kymmenet tuhannet nuoret suomalaiset naiset ovat kuitenkin valmiita myymään seuraansa (vastenmielisenä pitämilleen?) miehille. Aika paljon se raha sitten kuitenkin näyttää houkuttavan.

Vierailija
197/219 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykää nimeltämainitsemattomassa miesten/poikien keskustelupalstalla katsomassa naisten ilmoituksia.

Sieltähän voit bongata vaikka oman jälkikasvusi tai työkaverisi. Itse ainakin yllätyin kun kuvissa poseerasi myös ihan kiltin näköisiä nuoria, mutta myös vähän enemmän elämää nähneitä mammoja.

Vierailija
198/219 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois se jännä kerran elämässään kokea sellainen suhde jossa mies ostelisi lahjoja ja maksaisi kaikenlaista. Helvetin pihejä on suomalaiset miehet, odottavat että nainen maksaa kaikesta puolet ja kuitenkin odotetaan että nainen myös maksaa itselleen ripset, tekokynnet ja muuta vastaavaa miehen iloksi sen lisäksi että siivoaa ja kokkaa ja muuten hoitaa kotityöt.

Vierailija
199/219 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten tossa dokkarissa joku sanoikin sugardeiting on kauniimpi sana prsotituutiolle

Vierailija
200/219 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on mennyt noin 40t tähän hommaan. Täytyy sanoa, että on ollut ehdottomasti elämäni paras sijoitus. Saan nuorta naista panna säännöllisesti, ja lisäksi voin reissata hänen kanssaan maailmalla (ja panna).

Ainoa asia mikä harmittaa, on se , että lähdin tähän mukaan vasta pari vuotta sitten. 

Ja kyseinen nainen ihan itse valitsi minut panokaveriksen eri vaihtoehdoista. Yes.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi