Helvetti että ulkona on kuuma
Kesän lämpöennätykset paukkuu. Ihan kuin olisi saharassa, tää on suomi hei!
Kommentit (49)
Just sopiva keli, tykkään. 26°C. M29 ja latino
Tää on niin huvittavaa. Kesästä ja lämmöstä ei saisi valittaa, kylmästä ja sateesta saa. Kaikki en nyt satu pitämään lämpimästä säästä, en minä ainakaan. Tai lämmintä saa olla, jos on pilvistä. Auringosta en pidä. Sateesta ja viileästä/kylmästä en ole koskaan valittanut.
Vierailija kirjoitti:
Ekat nurmikkohylkeet bongattu! Tyypillistä suomalaisille: heti kun helle tulee, ulos mennään ottamaan aurinkoa tuntitolkulla kunnes on 90% ihosta on ravunpunainen. Ei näin.
Niinpä. Mä näin ensimmäisen valkean valaan retkottamassa nurtsilla jo 10 aikaan aamulla.
Vierailija kirjoitti:
35km tuli pyöräiltyä ja kohta syömään itse tehtyjä hampurilaisia parvekkeelle.
Viimeinkin alkaa tämä aika vuodesta, jolloin työttömyydestä nauttii.
No jaa, edelleen ihan liikaa aikaa ja liian vähän rahaa.
Niinkö se on, että harvinaisesta asiasta ei saa valittaa? Tai olla tykkäämättä?
Sen muutaman kerran vuodessa, kun jossain päin Suomea on parikymmentä astetta lämmintä, siitä kuuluisi etiketin mukaan nauttia.
Minunkin teoriani on nauttia elämästä, mutta käytäntö panee vastaan.
Toivottavasti nyt ne jotka on itkeneet kuumuuden perään on tyytyväisiä. Itse olin lähdössä lenkille mutta ei tuolla ulkona kestänyt käydä kuin kääntymässä. Tylsää että liikunta onnistuu taas vaan yömyöhällä tai aamuvarhaisella.
Mitä ylipäänsä hyödyttää valittaa säästä, kun se on asia, jolle ihminen ei mitään voi. Säästä valittajat ovat tosin porukkaa, joka vinkuu muutenkin joka asiasta ja levittää negatiivista ilmapiiriä ympärilleen. Ikäviä ihmisiä, joiden kanssa ei kannata seurustella.
En tykkää minäkään helteestä enkä varsinkaan tuollaisesta hiostavan kosteasta kelistä mikä nyt on. Reilu viikko sitten oli upeita aurinkoisia päiviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
35km tuli pyöräiltyä ja kohta syömään itse tehtyjä hampurilaisia parvekkeelle.
Viimeinkin alkaa tämä aika vuodesta, jolloin työttömyydestä nauttii.
No jaa, edelleen ihan liikaa aikaa ja liian vähän rahaa.
Kyllä minä kesällä tekemistä keksin enemmän kuin on energiaa tehdä. Mukava käydä pyörälenkeillä ruuhka-ajan ulkopuolella.
Rahanpuute ei minua ainakaan kesällä paina, koska matkustelulle ei ole juurikaan tarvetta, koska Suomessakin voi viettää aikaa. Festareihin ja muihin riittää kyllä työttömänäkin rahaa.
Lämpötila hipoo täydellistä (25°), mutta tuulee vähän liikaa. :/
Täällä +6 ja villasukat ja villatakki päällä, lisäksi harmaata ja tuulista mutta en valita, en jaksa ollenkaan helteitä.
Onneksi varmaan ens viikolla kylmenee hieman.:)
Pilveen meni. Ärsyttää varmaan jos on katsonut hyvää keliä työpaikan ikkunasta ja kun pääsee töistä, niin keli on pilvinen.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi varmaan ens viikolla kylmenee hieman.:)
Kylmenee jo huomenna.
"Nauti kun vielä voit!"
t. keltainen lehdistö
Vierailija kirjoitti:
Ekat nurmikkohylkeet bongattu! Tyypillistä suomalaisille: heti kun helle tulee, ulos mennään ottamaan aurinkoa tuntitolkulla kunnes on 90% ihosta on ravunpunainen. Ei näin.
Kylläpä olet ruma ihminen. Minua jos katsoisit päästäisin oikein kimakan hylje -ujelluksen.
N22
Hauska avaus. Meikusta lähti kaikki veto noin klo. 14.00 kuumuuden takia. En tahtoisi valittaa, mutta en voi kieltää fiiliksiäni. +5 - +10 on suosikki lämpötilani.
Olet Keski- tai Itä-Suomessa? Täällä lounaassa oli mukavan lämmin, ei hellettä, n.22 varjossa ja merituuli viilensi. Oikein ihana lenkki-ilma.
24,5 astetta vantaalla. Iltapäivällä auton mittari näytti 28 klo 15. Mutta ei tämä mikään helle ole. Helle on sitten kun uidaan luonnonvesissä ja tänään ei todellakaan uida. Koska siellä on kylmä, sekä meressä että järvessä.
Praha 28