Näin korkealle suomalaisnainen arvottaa miehensä ja lastensa isän. "Siementäjä"
http://www.is.fi/kotimaa/art-2000005216941.html
"Kun tieto kaksosten maailmaan tulosta varmistui, isäkin sai hyvin ansaitsemansa palkinnon.
– Hän rakastaa viskejä yli kaiken. Ostin hänelle viskipullon kiitokseksi hyvästä siemennyksestä, Miia Honkaniemi kertoo."
Mies on siis pelkkä siementäjä, ei puoliso, eikä varsinkaan isä lapselleen.
Kommentit (69)
Jatkuvastihan kilttimiehet puhuvat täällä naisten raskaudesta ja synnyttämisestä porsimisena. Siementäminen on siihen verrattuna hauskaa ja kevyttä läppää. Eikä pariskunnan mies näyttänyt siitä loukkaantuvan. Mutta loukkaantukaa nyt ihmeessä miehen puolesta, että tajuaa voimaantua ja valita MGTOW.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huoh. Taas miehet ulisemassa ja loukkaantumassa joka asiasta, tyypillistä.
Onneksi naiset eivät ikinä loukkaannu mistään!
Ei tietenkään! Esimerkiksi Nikke Ankaran jutut olivat puhdasta naisvihaa ja seksismiä, tämä on nyt vaan semmoista harmitonta läppä mitä "juntit ei vaan tajuu". Gotta love feminists and SJW´s.
Se mitä sanoo omalle puolisolleen on varmaan eri juttu kuin se, mitä sanoo lähes tuntemattomalle ihmiselle. Vai?
Ho hoijaa, musta nainen oli hauska ja vaikuttaa ihmiseltä jonka kanssa minäkin viihtyisin, huumorintajuttomat tosikot ne vasta kauheaa seuraa onkin.
M
Vierailija kirjoitti:
Jatkuvastihan kilttimiehet puhuvat täällä naisten raskaudesta ja synnyttämisestä porsimisena. Siementäminen on siihen verrattuna hauskaa ja kevyttä läppää. Eikä pariskunnan mies näyttänyt siitä loukkaantuvan. Mutta loukkaantukaa nyt ihmeessä miehen puolesta, että tajuaa voimaantua ja valita MGTOW.
Monenko kilttimiehen (kiitos miesten lokeroinnista, mitätöinnistä ja vähättelystä muuten) tarina on julkaistu valtakunnallisessa lehdessä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huoh. Taas miehet ulisemassa ja loukkaantumassa joka asiasta, tyypillistä.
Onneksi naiset eivät ikinä loukkaannu mistään!
Ei tietenkään! Esimerkiksi Nikke Ankaran jutut olivat puhdasta naisvihaa ja seksismiä, tämä on nyt vaan semmoista harmitonta läppä mitä "juntit ei vaan tajuu". Gotta love feminists and SJW´s.
Se mitä sanoo omalle puolisolleen on varmaan eri juttu kuin se, mitä sanoo lähes tuntemattomalle ihmiselle. Vai?
Tämä nainen on minulle ihan yhtä tuntematon kuin Nikke Ankara ja Petrakin, varmaankin myös sinulle?
Loukkaantuminen ja uhriutuminen oli varattu vain naisille?
Sori vaan, mutta rupeaa jo tuo uhriutuminen ja jonninjoutava paskanjauhaminen rasittamaan, nainen heitti hyvin viattoman vitsin omalle puolisolleen ja jotkut idiootit itkemässä siitäkin. Hommatkaa elämä.
-mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monenko kilttimiehen (kiitos miesten lokeroinnista, mitätöinnistä ja vähättelystä muuten) tarina on julkaistu valtakunnallisessa lehdessä?
Väitätkö siis, etteivät kilttimiehet kutsu tällä palstalla naisten raskautta ja synnytystä porsimiseksi? Ryhmälle vakiintunut nimitys johtuu heisän omasta tavastaan kutsua itseään kilteiksi, vaikka käyttävät naisista hyvin loukkaavia nimityksiä ja ilmaisuja.
Vierailija kirjoitti:
En minä naisenakaan loukkaantuisi siitä, jos joku mies sanoisi vaimoaan vaikkapa emakoksi. Heidän oma asiansa, miten se minuun ja koko sukupuoleeni liittyy?
Valtakunnallisen lehden uutisointitapa on hiukan eri asia kuin keskinäiset "hellittelynimet".
Ennen kuin loukkaannut tuon kyseisen miehen puolesta, voisit varmaan pohtia sitä, mahtoiko hän itse loukkaantua vaimonsa sanavalinnasta laisinkaan. Jotenkin luulisin, että kyse oli humoristisesta heitosta, jollaista puolisot parisuhteissa voivat hyvin harrastaa. Mä tiedän varmuudella, että minun mieheni ei vastaavassa tilanteessa todellakaan loukkaantuisi tuollaisesta kommentista. Todennäköisesti hän olisi iloinen ja ylpeä itsestään. Mutta meillä onkin tapana heittää herjaa sekä toisistamme että kissoistamme aika ajoin.
Vierailija kirjoitti:
Sori vaan, mutta rupeaa jo tuo uhriutuminen ja jonninjoutava paskanjauhaminen rasittamaan, nainen heitti hyvin viattoman vitsin omalle puolisolleen ja jotkut idiootit itkemässä siitäkin. Hommatkaa elämä.
-mies
Milloin olet nähnyt naista kutsuttavan halventavalla nimityksellä Iltasanomissa?
Täysin eri asia.
Ne on pariskunta, sitä ei ikineitsyet ja muut hörhöt tajua kun pariskunnasta tulee tiimi ja he on toistensa kanssa voi huumori olla ihan helvetin outoa ja huonot vitsit on normaalia. Ja se on ihan ok, koska kumpikin tietää että sitä ei tehdä loukkaamistarkoituksessa.
M41
Itse kiinnitin enemmän huomiota lasten ikä eroon. Riskiraskaus heti synnytyksen jälkeen ja vielä kaksosten.
Lisäksi vanhin lapsi jää huomiotta kaksosten syntymän jälkeen.
N 44 kirjoitti:
Ennen kuin loukkaannut tuon kyseisen miehen puolesta, voisit varmaan pohtia sitä, mahtoiko hän itse loukkaantua vaimonsa sanavalinnasta laisinkaan. Jotenkin luulisin, että kyse oli humoristisesta heitosta, jollaista puolisot parisuhteissa voivat hyvin harrastaa. Mä tiedän varmuudella, että minun mieheni ei vastaavassa tilanteessa todellakaan loukkaantuisi tuollaisesta kommentista. Todennäköisesti hän olisi iloinen ja ylpeä itsestään. Mutta meillä onkin tapana heittää herjaa sekä toisistamme että kissoistamme aika ajoin.
Monenko miehen olet nähnyt kehuneen iltapäivälehtien haastatteluissa "siementäneen" naisensa raskaudesta puhuttaessa?
Olen mielelläni siementäjä kun vaan siemennettäviä riittää. Lopputuloksen voi kyllä hoitaa joku muu heppu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sit sä vielä ihmettelet omaa ikisinkkuuttasi...
Ei tulisi mieleenikään ryhtyä kenellekkään "siementäjäksi".
Ei hätää. Henkinen kortsusi antaa 100% varmuuden.
Ja naisiako saa halventaa vastaavilla nimityksillä? Keksisin montakin, mutta se olisi tietenkin sitä kuuluisaa naisvihaa.
Mitä luulet, mahtoiko tuo asianomainen mies pitää vaimonsa heittoa loukkaavana herjana vaiko huumorina?
Mä en pystyisi sanomaan rakasta vaimoani esimerkiksi munasoluvaraston hoitajaksi. Johtuu ehkä siitä, että omaan heikosti kehittyneen huumorintajun.
Mulla on ollut monen naisen kanssa ihan sairasta läppää, jos tuo järkyttää niin jo on herkkä ja hauras ihminen.
Mielenkiintoisia näkemyksiä. Seksismi ei siis näköjään koske lainkaan miehiin kohdistuvia puheita.
N 44 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sit sä vielä ihmettelet omaa ikisinkkuuttasi...
Ei tulisi mieleenikään ryhtyä kenellekkään "siementäjäksi".
Ei hätää. Henkinen kortsusi antaa 100% varmuuden.
Ja naisiako saa halventaa vastaavilla nimityksillä? Keksisin montakin, mutta se olisi tietenkin sitä kuuluisaa naisvihaa.
Mitä luulet, mahtoiko tuo asianomainen mies pitää vaimonsa heittoa loukkaavana herjana vaiko huumorina?
Siitä ei ole tietoa. Tuomitsetko sinä Nikke Ankaran "Kärki märkänä" kommentin? Vastaus kiitos.
Ei sua kukaan halvenna. Pringles-purkkia kun ei voi siementää.