Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies sanoi eilen, että ei aijo sitten viettää vanhuuttaan minkään mummelin kanssa, vaan hankkii tulevaisuudessa nuoremman.

Vierailija
19.05.2017 |

Olen 48 ja mies 49. Mitäkähän täs nyt sitten pitäisi tehdä. Itkin jo silmät päästä viimeyön. Aika turhauttavaa on jatkaa kun ukolla suunnittelmis vaihtaa nuorempaan tulevaisuudessa. Naimisiin hän ei ole koskaan halunnut, et paperi tai omaisuudenjako sotkuja ei tule, mutta minä nyt kuitenkin saan katsella vuokraluukun itselleni. Tai tulee meille yksi riita. Arvioitutan asunnon, ja mies saa maksaa mulle mun osuuden. Tuskin sitä ymmärtää, vaan haluaa maksaa vain se, minkä joskus maksoin. No mitäs meni sanomaan, että ei aijo mua vanhana katsella.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa samantien. Sulla on hyvät mahikset löytää uusi mies, jos ihan välttämättä haluat, tuossa iässä. Moni mies on 40-50-v toisella kierroksella. Minä löysin nykyisen tosi mahtavan miehen 40+ ja hänen kaveripiirissään on parikin vajaa 50 v miestä juuri eronneet. Eronneet miehet ovat maailman helpompia, etsivät heti tilalle uutta suhdetta ja ovat sitoutumishaluisia.

Miehelläsi on melko suuret luulot itsestään kyllä, jos luulee saavansa heti paremman naisen... siinä iässä moni nainen ei enää halua miestä ollenkaan, naiset viihtyvät paremmin sinkkuina. Sitoutumishaluisia miehiä on enemmän kuin naisia.

Vierailija
22/22 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 48 ja mies 49. Mitäkähän täs nyt sitten pitäisi tehdä. Itkin jo silmät päästä viimeyön. Aika turhauttavaa on jatkaa kun ukolla suunnittelmis vaihtaa nuorempaan tulevaisuudessa. Naimisiin hän ei ole koskaan halunnut, et paperi tai omaisuudenjako sotkuja ei tule, mutta minä nyt kuitenkin saan katsella vuokraluukun itselleni. Tai tulee meille yksi riita. Arvioitutan asunnon, ja mies saa maksaa mulle mun osuuden. Tuskin sitä ymmärtää, vaan haluaa maksaa vain se, minkä joskus maksoin. No mitäs meni sanomaan, että ei aijo mua vanhana katsella.

Vaikutat hieman yksinkertaiselta. Sua fiksumpi  ois dumpannu miehen jo aiemmin ja etsinyt miehen jolle avioliitto käy.

Se aikominen muuten taipuu aion, aiot, aikoo jne. Siinä ei ole j-kirjainta.

Olisko kyse murresanasata. Etelä-Pohjanmaa... ??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla