Martina ja Stefan ero
Onko kukaan yllättynyt, pettämistä,riitoja, poliisit kotiin. Enpä voi sanoa yllättyneeni
Kommentit (627)
Molemmat henkilöt vaikuttavat itsekkäiltä ja vittumaisilta. Kauhea suhde kaiken kaikkiaan.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä, en ole ikinä tajunut mihin Martinan viehätysvoima perustuu, minusta kaikki miehet on reilusti yläkanttiin. Ihan älytön mäihä miesten suhteen, miksi he on olleet hänen kanssa on ainakin minulle täysi mysteeri.
Hyvä kroppa nyt vaan vetoaa miehiin.
Martina on kyllä kova luu kun jotain päättää. Heittäytyy noihin skaboihin täysillä ja todella haastaa itsendä ja treenaa veren maku suussa. Siitä pojot, vaikken muuten niin arvostakaan. Missikisojen pyörittämisellä ja tositv:llä elättää kyllä itsensä
Vierailija kirjoitti:
Martinahan on kuin Sinkkuelämää-sarjasta. Kukaan ei tajua miten, mutta niin vain on jalkapalloilijan, Hunksin ja nuoren miljonäärin kanssa. :)
Mun mielestä Martina on kaunis, kuten SJP:kin. Mutta Pantteri-nimi sopii hänelle. Tumma, tulinen ja räiskyvä. Hyvällä tuulella ollessaan varmaan tosi hauskaa seuraa (sängyssäkin), mutta huonot päivät ovat varmaan todella huonoja.
Ei sillä mun mielestä ole hyvä kroppa. :D Tissit liian alhaalla ja suora vartalo. Yleensä miehet tykkää laihasta tai tiimalasista.
Missä lukee että ovat eronneet??
Vierailija kirjoitti:
Missä lukee että ovat eronneet??
Eiks ihmiset osa lukea koko ketjua saati ettii ite tietoa? Ääliöt
No missä turhien julkkisten eroista yleensä lukee? Seiska, iltapäivälehdet ja mtv3.
Jotenkin vaikealta on kuulostanut se suhde. Parempi lopettaa se kituminen alkuunsa. Se jättäjähän on ollut aina toi miljonäärijannu. Se on vahvoilla tossa suhteessa, kun toinen roikuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Martina on aina pyrkinyt hyötymään muista ihmisistä, niin pitkälle kuin se ikinä on mahdollista. Ei tosiaankaan käy sääliksi häntä, lapsia kylläkin. No onneksi se strippari-ukko vaikuttaa ihan hyvältä ja täysipainoiselta vanhemmalta, hoitaa jopa sitä ei omaa lastaan! :D Team Esko.
Esko kulkee kadulla edellä naama mutrulla, ja pieni tyttö koettaa pysyä vauhdissa pientä pyörillä kulkevaa matkalaukkuaan perässä vetäen.
Omat kokemukseni ovat ihan toiset. Näen heitä aika usein ja Esko vaikuttaa oikein välittävältä ja tyttö aurinkoiselta. Lieneekö ollut joku huono hetki, kun sinä näit ne?
Martina ja Stefan ovat jo palanneet yhteen. Stefu tosiaan poisti päivityksensäkkin.
Täytyy myös sanoa että en kyllä ymmärrä miten te edes jaksatte ruotia täällä jonku julkkiksen elämää? En minäkään kaikista henkilöistä tykkää, mutta ei sitä tarvitse ääneen mennä sanomaan tai varsinkaan ketään haukkua. Miettikää välillä käytöstänne, aikuiset ihmiset. Itse en oo ikinä löytäny tällaselle käytökselle muuta syytä kuin kateus. Martina on kaunis, hyväkroppainen ja mukava ihminen. Kaikkia hänen tekemisiään en minäkään hyväksy (esim. pettäminen), mutta jokainen varmasti tekee virheitä.
Eiköhän siis jätetä Martina ja Stefan rauhaan. Toivottavasti tosiaan ovat saaneet asiansa selvitettyä!
Ja ei, en ole kukaan Martinan läheinen.
Vierailija kirjoitti:
Ei sillä mun mielestä ole hyvä kroppa. :D Tissit liian alhaalla ja suora vartalo. Yleensä miehet tykkää laihasta tai tiimalasista.
Luonnossa on viehättävämpi, kuin televisiossa. On tosi pienikokoinen.
Asuin ennen samoilla kulmilla, niin näin aika usein kaupassa ym. Ja sen mitä havainnoin, niin käyttäytyi aina ystävällisesti. Autoa pysäköi joskus sakkopaikalle, mutta ei muuta negatiivista sanottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Siis olet nähnyt livenä vai irl? Siis irl on tosi hoikka, kuvissa näyttää lihaksikkaalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Martina on aina pyrkinyt hyötymään muista ihmisistä, niin pitkälle kuin se ikinä on mahdollista. Ei tosiaankaan käy sääliksi häntä, lapsia kylläkin. No onneksi se strippari-ukko vaikuttaa ihan hyvältä ja täysipainoiselta vanhemmalta, hoitaa jopa sitä ei omaa lastaan! :D Team Esko.
Esko kulkee kadulla edellä naama mutrulla, ja pieni tyttö koettaa pysyä vauhdissa pientä pyörillä kulkevaa matkalaukkuaan perässä vetäen.
Omat kokemukseni ovat ihan toiset. Näen heitä aika usein ja Esko vaikuttaa oikein välittävältä ja tyttö aurinkoiselta. Lieneekö ollut joku huono hetki, kun sinä näit ne?
Toivottavasti. Oli aika sydäntäsärkevä näky.
Vierailija kirjoitti:
Martina ja Stefan ovat jo palanneet yhteen. Stefu tosiaan poisti päivityksensäkkin.
Täytyy myös sanoa että en kyllä ymmärrä miten te edes jaksatte ruotia täällä jonku julkkiksen elämää? En minäkään kaikista henkilöistä tykkää, mutta ei sitä tarvitse ääneen mennä sanomaan tai varsinkaan ketään haukkua. Miettikää välillä käytöstänne, aikuiset ihmiset. Itse en oo ikinä löytäny tällaselle käytökselle muuta syytä kuin kateus. Martina on kaunis, hyväkroppainen ja mukava ihminen. Kaikkia hänen tekemisiään en minäkään hyväksy (esim. pettäminen), mutta jokainen varmasti tekee virheitä.
Eiköhän siis jätetä Martina ja Stefan rauhaan. Toivottavasti tosiaan ovat saaneet asiansa selvitettyä!
Ja ei, en ole kukaan Martinan läheinen.
Kateuskortti vedetty esiin huoh, mistään muusta syystähän ei voi olla pitämättä tästä henkilöstä,niikö esim moraali ( pettämiset yms ) mä en oo kateellinen tolle yhtään, hyvä kroppa joo kyllä,ja joku mainitsi sinnikäs,kyllä sekin on totta hienosti veti uimahyppy yms jutut mutta ihmisenä muuten sisältä ruma,Ennemmin mä oon kateellinen vaikka aidanseipäälle
Olen miettinyt jo pitkään, kun tuota Martinaa on tullut seurattua, mikähän sen päässä oikein mättää. No jokaisen oma asiahan se on. Varmasti hänen elämäänsä on vaikuttanut kovasti isättömyys ja sitä myötä jonkunlainen juurettomuus. Kai siinä on muitakin ongelmia, mutta niin on kaikilla muillakin. Hänelle on kilahtanut tuo julkisuus jotenkin päähän.
Mistä tiedätte, että poisti päivityksen? Oletteko Thermanin kavereita fb:ssä? Vai luuletteko, että kun päivitys ei näy julkisena, niin se on poistettu. :D
Onpa hauska nähdä Marttina gladiaattorina, jos on pieni ja laiha. Mahtaa olla kova vastus. :D
Vierailija kirjoitti:
Milloinkohan tulee Didemin ja Mikon ero, D ja Martinahan ovat olleet viime aikoina ylimpiä ystäviä ja naapureita.
Eiköhän nuo ole eronneet jo ajat sitten. Asuvat eri maissa vaikka on yhteinen lapsikin. Rahan takia kukaan rakastunut ja perheellinen ei noin tekisi. Etenkin kun sitä rahaa on. Didem on selkeesti pelkkä ovimatto tuossa "suhteessa" ja lapsen hoitaja.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä, en ole ikinä tajunut mihin Martinan viehätysvoima perustuu, minusta kaikki miehet on reilusti yläkanttiin. Ihan älytön mäihä miesten suhteen, miksi he on olleet hänen kanssa on ainakin minulle täysi mysteeri.
Ei toi Stefu kovin hyvännäköiseltä tai karismaattiselta vaikuta, toki mikäli isukin fyffet lasketaan yhtälöön, niin sitten Ok 😁
Martinahan on kuin Sinkkuelämää-sarjasta. Kukaan ei tajua miten, mutta niin vain on jalkapalloilijan, Hunksin ja nuoren miljonäärin kanssa. :)