Martina ja Stefan ero
Onko kukaan yllättynyt, pettämistä,riitoja, poliisit kotiin. Enpä voi sanoa yllättyneeni
Kommentit (627)
Martina ei ole huippu-urheilija. Älkää jaksako. :D
Vierailija kirjoitti:
Martina ei ole huippu-urheilija. Älkää jaksako. :D
Samaa mieltä. Korkeintaan se on taviskuntoilija.
Myös viinakset maistuu sille oikein hyvin. Tärpättiä koneeseen ja menox. :))
Vierailija kirjoitti:
Ei se WeeTeeys lähde ihmisestä vaikka kuinka valkoiseksi miehen maksaman luukun sisustaisi.
Menee hermot tähän white trash -juttuun. Mikä sinä olet haukkumaan ketään ihmisroskaksi? Huvittavaa, että luulet olevasi jotenkin Maran yläpuolella ja koet, että valkoinen sisustus on joku aatelisen merkki.
Vielä Didemistä, että miksei koskaan edes lomakuvissa näe hänestä yhteiskuvia instagramissa miehensä kanssa eikä kyllä muutenkaan.
Martina on mielenkiintoinen persoona. Mutta en tajua miksi niin inhottu? Jos olette ikinä osuneet Suomi24-palstalle, tiedätte mitä tarkoitan. Mokaillut julkisuudessa, mutta ei kai mitään anteeksiantamatonta.
Gladiaattorien esittelyssä Martinan mitat ovat 170 cm ja 60 kg. Valehteleeko siis pituutensa ja painonsa, jos on tosi lyhyt ja hoikka? Noilla mitoilla on tosi tavis.
Mun pankkitili ei riitä Martinalle
Vierailija kirjoitti:
Martina ja Stefan ovat jo palanneet yhteen. Stefu tosiaan poisti päivityksensäkkin.
Täytyy myös sanoa että en kyllä ymmärrä miten te edes jaksatte ruotia täällä jonku julkkiksen elämää? En minäkään kaikista henkilöistä tykkää, mutta ei sitä tarvitse ääneen mennä sanomaan tai varsinkaan ketään haukkua. Miettikää välillä käytöstänne, aikuiset ihmiset. Itse en oo ikinä löytäny tällaselle käytökselle muuta syytä kuin kateus. Martina on kaunis, hyväkroppainen ja mukava ihminen. Kaikkia hänen tekemisiään en minäkään hyväksy (esim. pettäminen), mutta jokainen varmasti tekee virheitä.
Eiköhän siis jätetä Martina ja Stefan rauhaan. Toivottavasti tosiaan ovat saaneet asiansa selvitettyä!
Ja ei, en ole kukaan Martinan läheinen.
Minä taas en ymmärrä kuinka joku jaksaa treenata johonkin triathloniin.
Mutta elämä on ja toiset tykkää juosta ja toiset taas pohtia ja ruotia. Kun siinä omassa joko ei ole tai muut ei tiedä siitä, niin yhteinen tuttu julkkis on mitä parhain kohde. Valitettavasti kaikki lehdet ovat käsitelleet asiaa, joten tänään tämä aihe on tapetilla. Vaikea uskoa kyllä tuohon sinun kateusteoriaan. Puhutaan kuitenkin aika myrskyisästä parisuhteesta ja erosta. Ei mistään lottovoitosta tai huippudiilistä. Eiköhän kyseessä ole ihan ajaviete, jonka teeman antoi tänään Martina ja huomenna taas joku toinen.
Mitä olen livenä nähnyt niin tuskin on 170 pitkä, itse olen 175 ja olen reilusti pidempi
Ei oo tullut kyllä häävi kuva sen enemäpää Stefanista kun Martinastakaan. Tosin Stefanille pisteet siitä että on halunnut pitää lapsen poissa julkisuudesta.....
Vierailija kirjoitti:
Martina ja Stefan ovat jo palanneet yhteen. Stefu tosiaan poisti päivityksensäkkin.
Täytyy myös sanoa että en kyllä ymmärrä miten te edes jaksatte ruotia täällä jonku julkkiksen elämää? En minäkään kaikista henkilöistä tykkää, mutta ei sitä tarvitse ääneen mennä sanomaan tai varsinkaan ketään haukkua. Miettikää välillä käytöstänne, aikuiset ihmiset. Itse en oo ikinä löytäny tällaselle käytökselle muuta syytä kuin kateus. Martina on kaunis, hyväkroppainen ja mukava ihminen. Kaikkia hänen tekemisiään en minäkään hyväksy (esim. pettäminen), mutta jokainen varmasti tekee virheitä.
Eiköhän siis jätetä Martina ja Stefan rauhaan. Toivottavasti tosiaan ovat saaneet asiansa selvitettyä!
Ja ei, en ole kukaan Martinan läheinen.
Perehdy psykologiaan ja evoluutiobiologiaan, niin löydät oikean vastauksen.
Vierailija kirjoitti:
Martina on mielenkiintoinen persoona. Mutta en tajua miksi niin inhottu? Jos olette ikinä osuneet Suomi24-palstalle, tiedätte mitä tarkoitan. Mokaillut julkisuudessa, mutta ei kai mitään anteeksiantamatonta.
Asenne luulisin. Bb visiitti antoi kuvan riidanhaluisesta ihmisestä. Jossain on ollut, että on ollut kova koulukiusaaja. Entiset velkojat. Eskon pettäminen, Anne-Mari Bergin uhkailut ja käräjöinti. Muiden kova arvosteleminen. Huumehuhut. Eiköhän noita ihmisiä joiden kanssa asiat eivät oikein sujuneet alkanut olla liikaa. He kertoivat tutuilleen ja Suomi on pieni, joten osa kirjoittaa asioista nettiin ja lopputulos on tämä.
Minulle on jostain syystä nykyisin tullut heidän suhteestaan enempi mieleen äiti/poika suhde. Nainen pitää kodin kunnossa, tekee kaikki kotona (näin on itse sanonut Kioski ohjelmassa) ja poika elelee suht vapaata elämää. Silti nainen on se, joka todellisuudessa pitää ohjat käsissä. Martina on voimakas persoona, siinä perheessä on varmasti riidelty. Sen vuoksi en voi olla kuin tyytyväinen lapsen takia, jos ero toteutuu.
Mikä on viimeisin tieto.. ovatko nyt eronneet vai eivät?
Nyt tulee Martinalle kiire etsiä uusi rikas mies. Joku jonka omaisuudella leveillä, kun omaa on vain tuulen huuhtoma perse. Itseään reippaasti vanhemmalta näyttävällä, narsismiin taipuvaisella kahden lapsen äidillä tosin ei taida olla kovin paljon vientiä miesten keskuudessa, siis parisuhdemielessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asenne luulisin. Bb visiitti antoi kuvan riidanhaluisesta ihmisestä. Jossain on ollut, että on ollut kova koulukiusaaja. Entiset velkojat. Eskon pettäminen, Anne-Mari Bergin uhkailut ja käräjöinti. Muiden kova arvosteleminen. Huumehuhut. Eiköhän noita ihmisiä joiden kanssa asiat eivät oikein sujuneet alkanut olla liikaa. He kertoivat tutuilleen ja Suomi on pieni, joten osa kirjoittaa asioista nettiin ja lopputulos on tämä.
Hyvä vastaus. Olen unohtanut nuo kaikki. Ainoa negatiivinen jonka jaksan muistaa Martinan menneisyydestä oli Eskon pettäminen ja jättäminen yhteisellä lomalla. Se oli huonosti hoidettu.
Tänään googlailin vanhoja juttuja Martinasta ja vastaan tuli juttu Me Naisista:
"Martina on saanut myös blogiinsa paljon kärkeviä kommentteja siitä, miten hänen tulisi lopettaa leveästi eläminen.
– Ihan kuin se, miten elän, olisi muilta pois. Minähän sen vastuun kannan veloistani, hän vastaa."
Varmaan maksamattomat laskut ovat pois Martinan lisäksi velkojiltakin. Heitä olivat aikanaan niin verottaja kuin Helsingin kaupunkikin. Eli ne lukijat. Samassa jutussa sanoi, että velat oli ainoa asia josta häntä voi osoitella. Ei se tietenkään ihan niinkään mene.
Mutta mitä tahansa tapahtuu, Martina selviää tarvittaessa yksinhuoltajana. Siitä ainakin pisteet, ettei anna periksi.
Miehet eivät välttämättä ole niin kauhean tarkkoja oman someprofiilinsa suhteen eli "parisuhteessa"-status on saattanut jäädä Facebookiin ihan miehen omaa huolimattomuutta.
Haha, onks ne nyt yhdessä taas vai ei? Eikö kukaan oo Thermanin kaveri facessa?
Martinalla tuskin olis yksinhuoltaja äitinä mahdollisuutta treenata tuntikausia päivässä, Stefan on nostanut elintasoa aika kivasti. Kiinnostuu kieltämättä hieman, mitä Mara tekee seuraavaksi.
Käytöskin vaikuttaisi olevan aika yläkoulutasoa.