Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Martina ja Stefan ero

Vierailija
19.05.2017 |

Onko kukaan yllättynyt, pettämistä,riitoja, poliisit kotiin. Enpä voi sanoa yllättyneeni

Kommentit (627)

Vierailija
201/627 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kv-hallintaotteet kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei mulle ainakaan kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä ton Stefun kelpuuttaisin. Hyvännäköinen mies. 

Ai kelpaisi Martinan jäljiltä? Noup

Eikä vaan jäljiltä vaan lapsen takia Martina olisi elämässä mukana aina.

Hyvä huomio. Ei käy kateeksi Stefania tai sen uutta kumppania. Saa nähdä pitääkö Marttiina Stefania yhtä tiukassa talutusnuorassa kuin Eskoa? Esko-rukka ei kai ole saanut ottaa uutta kumppania vieläkään. Hoitaa mukisematta lapsen ja vielä aviorikoksen hedelmän. Tulisiko pataan jos ei tekisi niin?

Joko Stefan on ottanut pataan? Vai tuliko pyöräily vammoja? Montako tikkiä piti laittaa? Esko pääsi Martinasta erotessaan viidellä tikillä.

Eskolle täytyy nostaa hattua. Hoitaa tyttärensä ja tämän siskopuoltakin välillä. Eskohan on tyttärensä lähivanhempi. Hienoa että huolehtii myös sisarusten väleistä,eikä ole antanut katkeruuden pilata tyttärensä elämää.

Vierailija
202/627 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh kirjoitti:

No moikka vaan! Suosittelisin sinulle sitä korkin kiinnilaittoa, kun kerran noin vainoharhainen olet, että luulit, että Anne tuon kommentin kirjoitti. Olet nähtävästi hyvin perillä Martinan asioista, kun äidinkin nimen kerran tiedät!

Ohis mutta eihän tuo äidin nimi mikään salaisuus ole,onhan hän patsastellut tyttärensä kanssa lehdissä,omalla nimellään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/627 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huhhuh kirjoitti:

No moikka vaan! Suosittelisin sinulle sitä korkin kiinnilaittoa, kun kerran noin vainoharhainen olet, että luulit, että Anne tuon kommentin kirjoitti. Olet nähtävästi hyvin perillä Martinan asioista, kun äidinkin nimen kerran tiedät!

Ohis mutta eihän tuo äidin nimi mikään salaisuus ole,onhan hän patsastellut tyttärensä kanssa lehdissä,omalla nimellään.

No kyllä se minulle tuli ihan uutena tietona, mutta en olekaan itse mikään Martina-stalkkeri!

Vierailija
204/627 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta miettikääpä sitä Stefun mahdollista tulevaa kumppania. Aiai, siinä olis niin pelottava ex, että heikompaa hirvittäis.

Vierailija
205/627 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Martina on aina pyrkinyt hyötymään muista ihmisistä, niin pitkälle kuin se ikinä on mahdollista. Ei tosiaankaan käy sääliksi häntä, lapsia kylläkin. No onneksi se strippari-ukko vaikuttaa ihan hyvältä ja täysipainoiselta vanhemmalta, hoitaa jopa sitä ei omaa lastaan! :D Team Esko.

Esko kulkee kadulla edellä naama mutrulla, ja pieni tyttö koettaa pysyä vauhdissa pientä pyörillä kulkevaa matkalaukkuaan perässä vetäen.

Vai niin.. asun lähellä Eskoa, ja olen kyllä monta kertaa nähnyt iloisen ja onnellisen oloisen tytär-isä-kaksikon.

Vierailija
206/627 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan Martinan pitäisi hypätä jonkun politiikon kelkkaan. Niinhän Lenitakin teki.

Lenita on koulutukseltaan diplomiekonomi ja lisäksi Stanfordissa. Kun taas Martina..

Vierailija
207/627 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Martina laskelmoi koko homman ihan alkumetreiltä asti. Ihmeen kauan pakkoliitto kesti. Kulissiahan se oli,lapsen takia. Martinan luonteenlaatu on sitä luokkaa että sitä ei kukaan pitkään kestä.saa nähdä miten "luxus"elämän käy,eiköhän mara ukon rahatkin nyhdä.

Avovaimon vaikea nyhtää rahoja. Stefan fiksuna miehenä ei ole mennyt naimisiin Martinan kanssa.

Sääli, kun ei tajunnut aikoinaan kortsua käyttää. Ilman elatuslasta toi muija ois heitetty pihalle parin kuukauden jälkeen. Joku sairas kuvio tossa on. Se poika joutuu ikään kuin väkisin olemaan ton luuskan kanssa. Tuli mieleen, että olisiko Martsu saanut tietää jotain salaisuuksia suvusta, jolla kiristää. Koska miehestä näkee, että ei kiinnosta ja ihan kuin häpeisi vanhaa muijaansa. Ei ole some-tileillään yhkään kuvaa muijastaan postannut.

Saattaa tulla yllätyksenä, mutta he olivat yli vuoden yhdessä ennen raskautta. Mies on aikuislapsi jota ei kiinnosta varmaan kukaan nainen vakavassa mielessä vielä kymmeneen vuoteen.

Ai, että ihan vuoden. No on se paljon....

Ei ole, mutta edellisessä kommentissa sanottiin, että ilman lasta Martina olisi heitetty pihalle muutaman kuukauden jälkeen. Muutenkin hyvin epäasiallinen kommentti.

Tosin tuskin olisivat olleet näin pitkään yhdessä ilman lasta.

Vierailija
208/627 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh kirjoitti:

Anteeksi, en ole tämä keskustelukumppanisi, mutta kyllä on tämä äitikin saatu nimen kanssa riivittyä julkisuuteen jo monen monta kertaa. Viimeksi oli kai Annassa, kun maksoi Martinan velat (viime vuonna?).

Vierailija
209/627 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljonko noista triathlon-kisoista saa kuukausipalkkaa? Jos kerran niihin treenaaminen on ammatti.

Ilman treenausta Martina ei olisi tehnyt viime vuosien tv-töitä. Tai olisi nyt Gladiaattorissa. Harrastus ja työ yhdistyy ja tukee toisiaan.

Ja onhan sillä myös sponsseja. Tosin sanoi, että mies on maksanut esim. pyörät.

Vierailija
210/627 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan Martinan pitäisi hypätä jonkun politiikon kelkkaan. Niinhän Lenitakin teki.

Lenita on koulutukseltaan diplomiekonomi ja lisäksi Stanfordissa. Kun taas Martina..

Jäi verbi pois - siis opiskellut mm. Stanfordissa. Lenita on oikeasti älykäs nainen - ja ollut todella kaunis. En kyllä mitenkään kykene näkemään näissä naisissa muita yhtäläisyyksiä kuin tummat hiukset.

Vierailija
211/627 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan Martina ja Esko sarjasta joskus heidän olleen jossain lapissa kävelyretkellä. Pariskuntaa tuli vastaan joku toinen pariskunta. Muistan, miten ohjelmassa Martina tervehti pariskuntaa, mutta hänestä näki kilometrien päähän ettei se ollut lainkaan luontaista hänelle vaan halusi vaan esittää kameroiden läsnäollessa. Hänestä jotenkin kaikesta huokuu se, ettei ole mitään koulutusta ja sivistystä. Mutta mistäpä sitä saisikaan peruskoulu pohjalta ja jos ei lapsuudenkotona opetettu käytöstapoja.

Vierailija
212/627 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku ihmetteli aiemmin tässä ketjussa, mikä juuri Martinassa ärsyttää. No, onhan tuota "painolastia" vuosien aikana kertynyt (salarakas, pettäminen, rattijuopumus, pahoinpitelysyyte, velat ja niiden hoitamatta jättäminen -> äiti maksaa, erinäiset kärkkäät kommentit; tässä nyt aluksi).

Toisaalta ainakin minun tuttavapiirissäni ihmiset, jotka ovat päässeet (ihan avioiliiton) kautta osallisiksi omaisuudesta, joka ei ole alunperin heidän, eivät sillä leveile. Pidän erittäin tyylittömänä ja suorastaan törkeänä pitää suurta ääntä (suorastaan rakentaa julkista kuvaa sen varaan) omaisuudesta, jonka eteen ei ole itse tehnyt mitään. 

Vielä en voi kuin ihmetellä halua jo ennen Satu Tuomisto -casea tuoda tämä suhde esiin jotenkin ihanana ja onnellisena (vaikkei ihan siltä vaikuttanut). Kun totuutta ei voinut välttää - kun Stefanilla oli Satu - Martina olikin "ollut yksin koko vuoden". Ja taas on ollut tuon tapauksen jälkeen aivan ihana suhde, josta vain Martina on maalaillut lehdistössä ja somessa kuvaa laveasti.

Oisko näissä?

Vierailija
213/627 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku ihmetteli aiemmin tässä ketjussa, mikä juuri Martinassa ärsyttää. No, onhan tuota "painolastia" vuosien aikana kertynyt (salarakas, pettäminen, rattijuopumus, pahoinpitelysyyte, velat ja niiden hoitamatta jättäminen -> äiti maksaa, erinäiset kärkkäät kommentit; tässä nyt aluksi).

Toisaalta ainakin minun tuttavapiirissäni ihmiset, jotka ovat päässeet (ihan avioiliiton) kautta osallisiksi omaisuudesta, joka ei ole alunperin heidän, eivät sillä leveile. Pidän erittäin tyylittömänä ja suorastaan törkeänä pitää suurta ääntä (suorastaan rakentaa julkista kuvaa sen varaan) omaisuudesta, jonka eteen ei ole itse tehnyt mitään. 

Vielä en voi kuin ihmetellä halua jo ennen Satu Tuomisto -casea tuoda tämä suhde esiin jotenkin ihanana ja onnellisena (vaikkei ihan siltä vaikuttanut). Kun totuutta ei voinut välttää - kun Stefanilla oli Satu - Martina olikin "ollut yksin koko vuoden". Ja taas on ollut tuon tapauksen jälkeen aivan ihana suhde, josta vain Martina on maalaillut lehdistössä ja somessa kuvaa laveasti.

Oisko näissä?

Mä ihmettelin aiemmin miksi sitä inhotaan. Suomessa sanoisin, että jopa vihataan.

Hyviä pointteja sulla, mutten silti koe mitään tunteita häntä kohtaan, hyvässä tai pahassa. Eli en hauku varsinkaan ulkonäköä kuten osa täällä. Tykkään vaan juoruilla.

Vierailija
214/627 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viitsisikö joku lyhyesti selittää, mistä Satu Tuomisto -casessa oli kysymys. Onko se joku vanha juttu?

Vierailija
215/627 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viitsisikö joku lyhyesti selittää, mistä Satu Tuomisto -casessa oli kysymys. Onko se joku vanha juttu?

https://www.seiska.fi/Uutiset/Martinan-ja-Stefanin-suhde-oli-alusta-ast…

Tästä puuttuu vielä ainakin ne Stefanin itkut entisen tyttiksensä perään baarissa. Ja varmaan aika paljon muuta.

Vierailija
216/627 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kyllä mielenkiintoista tietää Martinan isä. Onko ulkomaalainen viiksivallu? Että mistä on noi tuliset geeninsä repiny?

Vierailija
217/627 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oisko näissä?

Mä ihmettelin aiemmin miksi sitä inhotaan. Suomessa sanoisin, että jopa vihataan.

Hyviä pointteja sulla, mutten silti koe mitään tunteita häntä kohtaan, hyvässä tai pahassa. Eli en hauku varsinkaan ulkonäköä kuten osa täällä. Tykkään vaan juoruilla.

Inhosta on vaikea sanoa, kun en itsekään inhoa. Mutta luulen, että mm. noilla toimilla on voinut niittää ihan henkilökohtaista antipatiaa. Mä tosiaan mainitsin ne, mitä _mulle_ tuli mieleen. Uskon myös, että tässä vaikuttaa se, miten ihminen toimii vrt. millaisen kuvan haluaa itsestään antaa (mahd. ristiriita).

Hänhän on roikkunut julkisuudessa sen 15 vuotta (?) ja siinä ehtii. Voi sitten miettiä, mitä sekin julkisuuspeli ihmiseltä vaatii, kun ei ole taiteilija - tai ammattiurhrilija (no, yritystä kyllä ollut kyllä) tms. vaan ihan julkkis.

Vierailija
218/627 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä voi oottaa jos suhde alkaa sillä, että Martina on Eskon kanssa naimisissa ja yhteisellä lomamatkalla panee Stefanin kanssa vessassa johon Esko vahingossa menee..

Vierailija
219/627 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stefu tuli vihdoin järkiinsä, aivan karsee ilmestys toi Martina, näyttää aivan siltä romukauppiastransulta. Susiruma kumipakkaus.

Vierailija
220/627 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oikeasti ymmärrä näitä jotka täällä haukkuvat toisen ulkonäköä. Susiruma? Mitä ihmettä. Tosi törkeää!!!

Martina on mun mielestä muuttunut kyllä parempaan suuntaan.. ei ole insta täynnänä paljastavia kuvia, mitä on monella muulla julkisuudessa olevalla.

Suhteeseen tarvitsee kaksi osapuolta.. eikös tuo mies ole pettänyt suhteen aikana. Varmaan molemmat on aika tulisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi