Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka kauan pitää treenata, että pääsee tähän kuntoon? (kuva)

Vierailija
19.05.2017 |

Puoli vuotta? Vuosi?

http://aijaa.com/0OxyZa

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olin kaksikymppisneä tuossa kunnossa. Söin ihan normaalia kotiruokaa mutta lisäksi herkkuja paljon. En siis todellakaan sen kummemmin katsellut syömsiten perään. Olin siihen aikaan koko nuoruuteni harrastanut jalkapalloa mutta en kaksikymppisenä enää. Salilla kävin todella harvoin, eikä sekään treenaaminen mitään tavoitteellista ollut. Juoksemassa kyllä kävin välillä pari kertaa viikossa ja välillä harvemmin. Kotona tein silloin tällöin lihaskuntoa. Eli sanoisin, että omalla kohdalla suurin tekijä taisi olla geenit.

Jos taas nyt melkein kolmekymppisneä pyrkisin samaan niin se olisi jo huomattavasti vaikeampi saavuttaa.

Vierailija
22/29 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo tyttö on ihan kilpailija tasoa joten enpä usko, että tuon ihan helposti saa. Tietenkin tuo kuvakulma vaikuttaa.

Jos on aktiivusesti harrastanut liikuntaa niin tuon saa nopeammin. Myös toisilla on oikeasti luonnostaan helpompi kroppa saavuttaa tuo kuin toisilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

itse olin kaksikymppisneä tuossa kunnossa. Söin ihan normaalia kotiruokaa mutta lisäksi herkkuja paljon. En siis todellakaan sen kummemmin katsellut syömsiten perään. Olin siihen aikaan koko nuoruuteni harrastanut jalkapalloa mutta en kaksikymppisenä enää. Salilla kävin todella harvoin, eikä sekään treenaaminen mitään tavoitteellista ollut. Juoksemassa kyllä kävin välillä pari kertaa viikossa ja välillä harvemmin. Kotona tein silloin tällöin lihaskuntoa. Eli sanoisin, että omalla kohdalla suurin tekijä taisi olla geenit.

Jos taas nyt melkein kolmekymppisneä pyrkisin samaan niin se olisi jo huomattavasti vaikeampi saavuttaa.

Et todellakaan ollut tuossa kunnossa, ikinä.

Luulet vaan, koska et osaa arvostaa tuon naisen saavutusta.

Vierailija
24/29 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus treenannut kovaa ja minulla ei ollut noin hyvää kroppaa. Tuossa tietenkin rasva minimissä. Eli hän on oikeasti treenannut paljon.

Vierailija
25/29 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisäyksenä siis, että puhuin pepusta ja jaloista. Kyllä olin alavartaloltani. Niin kuin sanoin, että olin kaksikymppisenä harrastanut koko ikäni jalkapalloa monta kertaa viikossa niin kyllä se johonkin vaikuttaa. Samoin juokseminen vaikuttaa kyllä reisiin. Ei se nykypäivän salitreeni ja proteiiniruoka ole ainut, jolla voi saada tuloksia.

Vierailija
26/29 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisäyksenä siis, että puhuin pepusta ja jaloista. Kyllä olin alavartaloltani. Niin kuin sanoin, että olin kaksikymppisenä harrastanut koko ikäni jalkapalloa monta kertaa viikossa niin kyllä se johonkin vaikuttaa. Samoin juokseminen vaikuttaa kyllä reisiin. Ei se nykypäivän salitreeni ja proteiiniruoka ole ainut, jolla voi saada tuloksia.

Älä yritä, ei vaikuta tarpeeksi. Juokseminen ei vaikuta juuri ollenkaan reisiin, polttaa vähän kaloreita ja parantaa toki hapenottokykyä. Jalkapallokaan ei riitä.

Kyllä se sali vaan on melkein ainut, jolla saa tuommoisia tuloksia.

Ylämäkijuoksu, tietyt voimistelun haarat...ratsastus ehkä, niistä tulee jotain. Mikään cardio ei ikinä tuota tuommoista pyllyä, se tulee vain ja ainoastaan siihen erikseen kohdennetusta treenistä, jota ei sinäänsä tarvita missään urheilulajissa.

Vierailija
27/29 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puoli vuotta? Vuosi?

http://aijaa.com/0OxyZa

-

On muuten aika hyvä kuva. Ei riitä puoli vuotta eikä vuosikaan, jos normikropasta lähtee.

Tietenkin moni uskoo että ovat tuossa kunnossa, vaikka eivät ole. Kuten tästäkin ketjusta näkee.

Vierailija
28/29 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari vuotta, jos lähtötilanne on"tavallinen" eikä mikään amerikanläski.

Vierailija
29/29 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän liikaa lihasta miehen näkökulmasta. Kuva otettu myös edullisessa valaistuksessa ja pumppi päällä lihaksissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi