Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sinä, joka äänestit PERUSSUOMALAISIA eduskuntavaaleissa 2015 - miltä nyt tuntuu?

Vierailija
19.05.2017 |

Persut avustivat viimeisimpänä veronkiertoa ja hyväveljeilyä helpottavan hallintarekisterin läpi.
Puhumattakaan leikkauksista sairailta, köyhiltä, työttömiltä, lapsiperheiltä jne. jne. mitä on tässä hallituskautena tehty hymyssä suin Audin takapenkiltä käsin.

Miltä nyt tuntuu? Onko petetty olo vai iskeekö kognitiivinen dissonanssi, jota välillä näkee mm. siinä muodossa, että PS:n äänestäjät syyttelevät muita puolueita ja erityisesti vihervasemmistoa hallituksen tekemistä päätöksistä.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen äänestänyt perussuomalaisia 10 vuotta. Olen tyytyväinen siihen, että puolueesta irtosi se osa, joka ei ajanut puolueen asioita. Toivon, että Halla-ahon johdolla puolue pääsee päättämään Suomen tulevaisuudesta. Halla-aho on järjen ääni.

Vierailija
22/25 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen äänestänyt perussuomalaisia 10 vuotta. Olen tyytyväinen siihen, että puolueesta irtosi se osa, joka ei ajanut puolueen asioita. Toivon, että Halla-ahon johdolla puolue pääsee päättämään Suomen tulevaisuudesta. Halla-aho on järjen ääni.

Sama juttu täällä. Aiemmin olen äänestänyt persuja ajatuksella "noku ei parempaakaa ole". Nyt voin äänestää mielelläni

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persut on simppeliä porukkaa kaikki. JH-A on täysin kyvytön kaikkeen ja LH ei kelpaa muuhun, kuin takaa päin laitettavaksi.

Vierailija
24/25 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soini myi persut, koska halusi oman lapsensa hallitukseen. Ahneus meni aatteen edelle.

Minkä aatteen?

Vierailija
25/25 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama se on ketä siellä istuu. Joten ei ainakaan pitäisi tuntua juuri miltään.