Käytiin elokuvissa mieheni kanssa ja sali tuli täyteen - eräs mies ei suostunut siirtymään naisensa kanssa
Olivat valinneet paikat niin että toisen vieressä oli yksi tyhjä paikka. Eivät suostuneet siirtymään :D Henkilökunta tuli selvittämään asian ja näin pariskunta saatiin siirrettyä. Pariskunnan mies alkoi kiroilla kun henkilökunta oli lähtenyt. He olivat kuvitelleet voivansa istua maksamillaan paikoilla ja me mieheni kanssa olisimme istuneet kaksi penkkiä välissämme. Huhhuh.
Mistä tällaisia ihmisiä oikein tulee? Miksi menevät leffaan jos on noin vaikeaa?
Kommentit (162)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Useimmissa leffateattereissa on ohje ettei paikkoja saa varata niin että jätetään yksi tyhjä paikka. Omapa häpeänsä jos tekivät vastoin ohjeita.
No miten olivat pystyneet varaamaan näin jos näin ei saa varata?
daa, se on ohjeena, ei varausohjelma tuota typeryyttä estä kuitenkaan, se pitä ihan itse tajuta.
Daa-a... eli siis jos varaat lippuasi ensimmäisenä voit varata ainoastaan penkkejä rivien päistä.. 0/5
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olivat valinneet paikat niin että toisen vieressä oli yksi tyhjä paikka. Eivät suostuneet siirtymään :D Henkilökunta tuli selvittämään asian ja näin pariskunta saatiin siirrettyä. Pariskunnan mies alkoi kiroilla kun henkilökunta oli lähtenyt. He olivat kuvitelleet voivansa istua maksamillaan paikoilla ja me mieheni kanssa olisimme istuneet kaksi penkkiä välissämme. Huhhuh.
Mistä tällaisia ihmisiä oikein tulee? Miksi menevät leffaan jos on noin vaikeaa?
En tiedä uskoako tarinaasi vai ei. Itse olisin vaatinut rahat takaisin ja korvauksia päälle jos henkilökunta tulisi potkimaan minut etukäteen varatulta paikalta. Siksi se varaushomma on, että voit valita paikkasi ja muut istuvat sitten vapaille paikoille.
Varaushommassa on myös sääntö että yhtä tyhjä paikkaa ei saa jättää rivin keskelle.
Jos varaus otetaan vastaan ja maksu lipusta niin vastuu on elokuvateatterilla eikä asiakkaalla.
Ajatuksesi on muutenkin 100% älytön. Mistä voit tietää tyhjät paikat jos olet varaamassa paikkaasi ennen kuin rivissä on muita istujia?
Vai yritätkö tosissasi väittää, että lippuja voi aluksi varata ainoastaan käytävän viereisistä penkeistä..................... :D
Etkö ole koskaan varannut lippuja esim. finnkinolta? Et nyt ilmeisesti tajua miten se tapahtuu. Sen voi tehdä ihan itse netissä ja toki voi jättä sen yhden paikan mutta se on vastoin sääntöjä. Joten se pariskunta joka nurisi siirtymisestä oli kyllä aika mäntti.
Kyllä nyt hyväkäytöksinen ihminen tottakai siirtyy yhden paikan verran, että myös toiset pääsee istumaan vierekkäin. Kukaan ei menetä siinä mitään. Näköjään kaikkia urpoja ja itsekkäitä sitä löytyy, että pitää kaikin keinoin pitää omista oikeuksistaan kiinni, muita ajattelematta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Useimmissa leffateattereissa on ohje ettei paikkoja saa varata niin että jätetään yksi tyhjä paikka. Omapa häpeänsä jos tekivät vastoin ohjeita.
daa, se on ohjeena, ei varausohjelma tuota typeryyttä estä kuitenkaan, se pitä ihan itse tajuta.
Daa-a... eli siis jos varaat lippuasi ensimmäisenä voit varata ainoastaan penkkejä rivien päistä.. 0/5
Ymmärrätkö käsitteen YKSI TYHJÄ PAIKKA?
Vierailija kirjoitti:
MIten te sitten olitte varanneet paikat eli miksi ette ottaneet vierekkäisiä paikkoja, jos halusitte vierekkäin? En minä siirry maksamaltani paikalta minnekään, viereiselle vapaalle paikalle saa tietenkin kuka tahansa istua, en minä siitä ole maksanut.
Toiseksi ketään ei määrätä vaihtamaan paikkaa numeroidussa näytöksessä.
Meille sanottiin että ottaisimme nuo pariskunnan penkkien viereiset paikat koska sali oli jo täynnä. Vain siis nämä kaksi paikkaa olivat jäljellä. Lipunmyyjä sanoi että tietenkin saamme istua vierekkäin kun tämän pariskunnan molemminpuolin oli tyhjää.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Jos näytöksessä ei ollut vierekkäisiä paikkoja niin miksette menneet seuraavaan näytökseen? Kyllä minäkin oletan että saan istua just sillä paikalla mistä olen maksanut.
Samaa ihmettelin minäkin. Jos ei mieluisia paikkoja ole jäljellä, niin eihän sitä nyt helkkari sentään voi vaan olettaa muiden siirtyvän, vaan sitten joko joustetaan istumapaikasta tai mennään seuraavaan näytökseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä. Selitähän nyt miten se toimii, että jos varaan ekana lipun niin miten voin etukäteen tietää ettei ympärilleni jää yhtä tyhjää paikkaa? Vai siis onko ensimmäinen varaaja se ainoa, joka voi valita paikkansa vapaasti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MIten te sitten olitte varanneet paikat eli miksi ette ottaneet vierekkäisiä paikkoja, jos halusitte vierekkäin? En minä siirry maksamaltani paikalta minnekään, viereiselle vapaalle paikalle saa tietenkin kuka tahansa istua, en minä siitä ole maksanut.
Meille sanottiin että ottaisimme nuo pariskunnan penkkien viereiset paikat koska sali oli jo täynnä. Vain siis nämä kaksi paikkaa olivat jäljellä. Lipunmyyjä sanoi että tietenkin saamme istua vierekkäin kun tämän pariskunnan molemminpuolin oli tyhjää.
Ap
Nimenomaan näin toimitaan, koska tuo pariskunta oli todennäköisesti varannut ne vastoin sääntöjä (ellei sitten kassalla ollut kömmähdys)
Vierailija kirjoitti:
Voihan se olla, että noudattivatkin ohjeita ja sen tyhjän paikan jätti se toisella puolella oleva. istä sä tiedät missä järjestyksessä ne paikat oli varattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Jos sali on jo niin täynnä, että siellä on vain kaksi paikkaa vapaana, ne otetaan ja niillä istutaan. Jos paikkansa jo aiemmin varanneet haluavat vaihtaa paikkaa, fine, mutta pakkoa siihen ei pitäisi olla. Tehän olisitte saattaneet saada paikkanne myös ihan eri puolilta salia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Aika surkeaa toimintaa Finnkinon puolelta. Ei heidän pitäisi mennä lupailemaan, että kyllä ne muut asiakkaat ilomielin kärsivät siitä ettette te osaa varata lippujanne ajoissa. Kyllä lähtökohdan pitää olla se, että maksamallaan paikalla saa myös istua.
Nyt en ymmärrä. Viimeksi kun itse leffassa kävin, niin ihan jokainen sinne saliin oman paikkansa varasi. Lipunmyyjällä oli esillä kartta, josta näkyi vielä vapaat paikat ja niistä sai valita. Kyseisen paikan penkkirivin ja istuimen numero oli merkitty lippuun ja sen perusteella sinne omalle paikalle suunnistettiin.
Oliko tässä tapauksessa nyt myyty samoja istumapaikkoja kahteen kertaan, vai miksi tuon pariskunnan piti siirtyä pois maksamiltaan paikoilta ja miksi sinä ja miehesi ette voineet istua niille paikoille, jotka te olitte maksaneet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä. Selitähän nyt miten se toimii, että jos varaan ekana lipun niin miten voin etukäteen tietää ettei ympärilleni jää yhtä tyhjää paikkaa? Vai siis onko ensimmäinen varaaja se ainoa, joka voi valita paikkansa vapaasti?
argh, no ethän sä ensimmäisenä varaajana toki voikaan jättää yhtä tyhjää paikkaa keskelle, mutta jos esim. rivillä on vaikka reunassa 4 paikkaa vapaana ja tarviit kaksi, niin joko otat ne ihan reunasta tai sitten ensimmäisen varatun paikan vierestä, eikä näiden 4 paikan keskeltä.
Vierailija kirjoitti:
Nyt en ymmärrä. Viimeksi kun itse leffassa kävin, niin ihan jokainen sinne saliin oman paikkansa varasi. Lipunmyyjällä oli esillä kartta, josta näkyi vielä vapaat paikat ja niistä sai valita. Kyseisen paikan penkkirivin ja istuimen numero oli merkitty lippuun ja sen perusteella sinne omalle paikalle suunnistettiin.
Oliko tässä tapauksessa nyt myyty samoja istumapaikkoja kahteen kertaan, vai miksi tuon pariskunnan piti siirtyä pois maksamiltaan paikoilta ja miksi sinä ja miehesi ette voineet istua niille paikoille, jotka te olitte maksaneet?
aika monet ostaa tai varaa lippunsa etukäteen eikä vasta kassalla.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä nyt hyväkäytöksinen ihminen tottakai siirtyy yhden paikan verran, että myös toiset pääsee istumaan vierekkäin. Kukaan ei menetä siinä mitään. Näköjään kaikkia urpoja ja itsekkäitä sitä löytyy, että pitää kaikin keinoin pitää omista oikeuksistaan kiinni, muita ajattelematta.
Ilmeisesti jonkun curling-mamman jälkikasvua joka ei ole tottunut siihen että pitäisi itse harkita miten käyttäytyy. Ehkä sen mamman pitäisi tulla mukaan leffaan kertomaan että siirryppäs niiloantero yksi paikka vasemmalle partnerisi kanssa.
Innokkaimmat elokuvafanit haluavat yleensä katsoa elokuvansa parhailta mahdollisilta paikoilta eivätkä tosiaan siirry yhtään minnekään tarkasti valikoimiltaan paikoilta.
Muistan kun paikkaliputtomia näytöksiä ennen piti exän kanssa olla aina jo puoli tuntia ennen näytöksen alkua ovella seisomassa, että varmasti saatiin parhaat paikat. Itseä ärsytti, mutta exälle oli oleellisen tärkeää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voihan se olla, että noudattivatkin ohjeita ja sen tyhjän paikan jätti se toisella puolella oleva. istä sä tiedät missä järjestyksessä ne paikat oli varattu.
Ei voikaan varmaksi tietää mutta jos nuo paikat oli aika reunassa niin todennäköisempää että juuri ko. pari jätti sen tyhjän paikan. Samoin tuosta töykeästä käytöksestä voisi päätellä että toimivat juuri niin.
Kävin Finnkinon lippupalvelussa ja tällaista "yhden tyhjän paikan" sääntöä EI OLE MISSÄÄN. Paikan saa varata vapaasti mistä kohtaa katsomoa tahansa. Kaikki muuta väittävät puhuvat pskaa. Käytäntöä ei ole missään suomalaisessa elokuvateatterissa.
Vierailija kirjoitti:
He olivat varanneet ja maksaneet paikat joilla he eivät halunneet istua, ja laskeneet sen varaan että ne mieluisammilla paikoilla istuvat väistävät ilomielin varaamiltaan ja maksamiltaan paikoilta.
Jos varaus otetaan vastaan ja maksu lipusta niin vastuu on elokuvateatterilla eikä asiakkaalla.
Ajatuksesi on muutenkin 100% älytön. Mistä voit tietää tyhjät paikat jos olet varaamassa paikkaasi ennen kuin rivissä on muita istujia?
Vai yritätkö tosissasi väittää, että lippuja voi aluksi varata ainoastaan käytävän viereisistä penkeistä..................... :D