Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytiin elokuvissa mieheni kanssa ja sali tuli täyteen - eräs mies ei suostunut siirtymään naisensa kanssa

Vierailija
19.05.2017 |

Olivat valinneet paikat niin että toisen vieressä oli yksi tyhjä paikka. Eivät suostuneet siirtymään :D Henkilökunta tuli selvittämään asian ja näin pariskunta saatiin siirrettyä. Pariskunnan mies alkoi kiroilla kun henkilökunta oli lähtenyt. He olivat kuvitelleet voivansa istua maksamillaan paikoilla ja me mieheni kanssa olisimme istuneet kaksi penkkiä välissämme. Huhhuh.

Mistä tällaisia ihmisiä oikein tulee? Miksi menevät leffaan jos on noin vaikeaa?

Kommentit (162)

Vierailija
41/162 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elkää nyt enää ruokkiko tätä provoa.

Vierailija
42/162 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ovat ne useimmat elokuvateatterit, joissa lippuja ei voi ostaa niin, että jää,tyhjää ympärille? Mä käyn Finnkinon teattereissa Vantaalla ja Helsingissä, eikä ikinä ole tullut tätä sääntöä vastaan.

Tietysti on urpoa varata paikat noin, jos suositun leffan iltanäytös, joka tulee varmasti täyteen. Mutta jos menen puolityhjään päivänäytökseen, niin miksi ottaisin itselleni paikan randomin vierestä, kun samalla rivillä on 12 paikkaa tyhjänä?

Lisäksi varaan liput yleensä aina netissä. Siellä voin varata tasan ne paikat kuin haluan olo vieressä tyhjiä paikkoja tai ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/162 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olivat valinneet paikat niin että toisen vieressä oli yksi tyhjä paikka. Eivät suostuneet siirtymään :D Henkilökunta tuli selvittämään asian ja näin pariskunta saatiin siirrettyä. Pariskunnan mies alkoi kiroilla kun henkilökunta oli lähtenyt. He olivat kuvitelleet voivansa istua maksamillaan paikoilla ja me mieheni kanssa olisimme istuneet kaksi penkkiä välissämme. Huhhuh.

Mistä tällaisia ihmisiä oikein tulee? Miksi menevät leffaan jos on noin vaikeaa?

Huh-huh! Nykyajan itsekkyyttä, ei ymmärrä..

Vierailija
44/162 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MIten te sitten olitte varanneet paikat eli miksi ette ottaneet vierekkäisiä paikkoja, jos halusitte vierekkäin? En minä siirry maksamaltani paikalta minnekään, viereiselle vapaalle paikalle saa tietenkin kuka tahansa istua, en minä siitä ole maksanut.

Toiseksi ketään ei määrätä vaihtamaan paikkaa numeroidussa näytöksessä.

Meille sanottiin että ottaisimme nuo pariskunnan penkkien viereiset paikat koska sali oli jo täynnä. Vain siis nämä kaksi paikkaa olivat jäljellä. Lipunmyyjä sanoi että tietenkin saamme istua vierekkäin kun tämän pariskunnan molemminpuolin oli tyhjää.

Ap

Aika surkeaa toimintaa Finnkinon puolelta. Ei heidän pitäisi mennä lupailemaan, että kyllä ne muut asiakkaat ilomielin kärsivät siitä ettette te osaa varata lippujanne ajoissa. Kyllä lähtökohdan pitää olla se, että maksamallaan paikalla saa myös istua.

No voi sentään, kärsivät varmasti todella paljon. Miten he edes pääsivät itse kävelemään leffateatterin saliin, kun niin koville ottaa liikkuminen? Siirtyminen yhden penkin verran ei tällaisessa tapauksessa luulisi tuottavan kovin suurta tuskaa.

Vierailija
45/162 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos paikkalipun ostaa ja maksaa, kyllä se ihan lainkin mukaan menee niin, että se maksettu paikka kuuluu sille maksajalle.

Toki kysyä voi jos nämä voisivat siirtyä yleisen hyvän nimissä, mutta se ei tosiaankaan ole pakko tai odotusarvo.

Itse olisi varmaan myös siirtynyt sen yhden paikan verran jos nätisti olisi osattu kysyä, mutta samanaikaisesti olisin ihmetellyt minkälaisia idiootteja sitä elokuviin tuleekaan...

Vierailija
46/162 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai voi pitää kiinni varaamistaan paikoista. Mutta olisi kyllä vähemmän kiva tuon kinaamiaen jälkeen jäädä istumaan omille paikoille sen vieraan pariskunnan saartamana :D

Vierailija
47/162 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaista suhtautuminen olisi ollut, jos ap olisi ollut se, joka joutui siirtymään vastahakoisesti? Veikkaan, että ap olisi silloin ollut se, joka olisi haukuttu pystyyn juntiksi :D Ap ei voi IKINÄ voittaa.

Vierailija
48/162 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Useimmissa leffateattereissa on ohje  ettei paikkoja saa varata niin että jätetään yksi tyhjä paikka. Omapa häpeänsä jos tekivät vastoin ohjeita.

No miten olivat pystyneet varaamaan näin jos näin ei saa varata?

daa, se on ohjeena, ei varausohjelma tuota typeryyttä estä kuitenkaan, se pitä ihan itse tajuta.

Daa-a... eli siis jos varaat lippuasi ensimmäisenä voit varata ainoastaan penkkejä rivien päistä.. 0/5

Ymmärrätkö käsitteen YKSI TYHJÄ PAIKKA?

En ymmärrä. Selitähän nyt miten se toimii, että jos varaan ekana lipun niin miten voin etukäteen tietää ettei ympärilleni jää yhtä tyhjää paikkaa? Vai siis onko ensimmäinen varaaja se ainoa, joka voi valita paikkansa vapaasti?

argh, no ethän sä ensimmäisenä varaajana toki voikaan jättää yhtä tyhjää paikkaa keskelle, mutta jos esim. rivillä on vaikka reunassa 4 paikkaa vapaana ja tarviit kaksi, niin joko otat ne ihan reunasta tai sitten ensimmäisen varatun paikan vierestä, eikä näiden 4 paikan keskeltä. 

Niin, mutta mistään ei käy ilmi, että juuri nämä joita vaadittiin siirtymään olisivat varanneet paikat yhden penkin yli, vaan sen on voinut aivan hyvin tehdä myös se tyhjän paikan toisella puolella istuva seurue.

Vierailija
49/162 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä ketjua lukiessa ei voi kuin ihmetellä kuinka kusipäisiä ihmiset näköjään ovatkaan. Eli kyllä täytyy elämän olla raskasta, jos yhden penkinkin siirtyminen on mielestänne hankalaa. Ja tällaisten kanssa pitäisi tulla toimeen ja elellä onnellisena.

Vierailija
50/162 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miksi ette voineet miehen kanssa istua vapailla paikoilla? Siihen penkkiin istutaan mikä vapaana eikä hätistellä ihmisiä pois.

Hah!

Only in Finland ❤️

Vierailija
51/162 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä ketjua lukiessa ei voi kuin ihmetellä kuinka kusipäisiä ihmiset näköjään ovatkaan. Eli kyllä täytyy elämän olla raskasta, jos yhden penkinkin siirtyminen on mielestänne hankalaa. Ja tällaisten kanssa pitäisi tulla toimeen ja elellä onnellisena.

Suomessa ihmiset vihaavat toisiaan. Muista maista en tiedä, niin en puhu niistä mitään, mutta mitä olen täällä nähnyt, niin ollaan itsekkäitä ja inhottavia, eikä voida ollenkaan joustaa että muillakin olisi kivaa.

Tällainen juuri lisää masennusta.

Vierailija
52/162 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi se sitten oli ap:lle niin tärkeää? Onhan se vähän noloa mennä valittaa henkilökunnallle että yhyy noi ei siirry pois omilta maksetuilta paikoilta. Onhan se tylsää jos valitsee paikat tarkoituksella tyhjää, mutta se on voi voi ja kivaa olisi jos olisivat joustaneet. Pakko ei kuitenkaan ole eikä aikuinen ihminen mene kantelemaan henkilökunnalle asiasta vaan tyytyy paikkoihin, jotka olivat jäljellä kun eivät hoitaneet varausta ajoissa.

Vierailija
53/162 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MIten te sitten olitte varanneet paikat eli miksi ette ottaneet vierekkäisiä paikkoja, jos halusitte vierekkäin? En minä siirry maksamaltani paikalta minnekään, viereiselle vapaalle paikalle saa tietenkin kuka tahansa istua, en minä siitä ole maksanut.

Toiseksi ketään ei määrätä vaihtamaan paikkaa numeroidussa näytöksessä.

Meille sanottiin että ottaisimme nuo pariskunnan penkkien viereiset paikat koska sali oli jo täynnä. Vain siis nämä kaksi paikkaa olivat jäljellä. Lipunmyyjä sanoi että tietenkin saamme istua vierekkäin kun tämän pariskunnan molemminpuolin oli tyhjää.

Ap

Aika surkeaa toimintaa Finnkinon puolelta. Ei heidän pitäisi mennä lupailemaan, että kyllä ne muut asiakkaat ilomielin kärsivät siitä ettette te osaa varata lippujanne ajoissa. Kyllä lähtökohdan pitää olla se, että maksamallaan paikalla saa myös istua.

No voi sentään, kärsivät varmasti todella paljon. Miten he edes pääsivät itse kävelemään leffateatterin saliin, kun niin koville ottaa liikkuminen? Siirtyminen yhden penkin verran ei tällaisessa tapauksessa luulisi tuottavan kovin suurta tuskaa.

Jos on hyvissä ajoin varannut ja maksanut haluamansa paikat, niin kyllä se voi vaikuttaa hyvinkin oleellisesti siihen elokuvanautintoon että joku joka ei viitsi edes lippuja ajoissa varata marssii ylimielisesti sisään ja vaatii siirtymään. Pyytää voi aina, mutta pakkoa ei pitäisi olla.

Vierailija
54/162 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ihmeestä tässä tiedetään edes, että kyseessä oli pariskunta? Jospa ovat varanneet liput toisistaan tietämättä, ja sitten yhtäkkiä heitä aletaan vaatia siirtymään vierekkäin, vain jotta joku viime tingassa hajapaikat ostanut pariskunta, joka saa viettää muutenkin aikaa yhdessä, pääsisi nököttämään juuri tämän leffan ajan kylki kyljessä. Tuskin kukaan tuollaisessa tilanteessa kovin leppoisasti käyttäytyisi.

Vierailija
55/162 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut on seuralaiseni kanssa joskus nuorempana laitettu siirtymään jo lipun myyjän toimesta, kun olisi ollut tyhjät penkit molemmin puolin ja sali melkein täynnä.

Lunastaessaan jo maksettuja lippuja kysymys oli vaan, että oikealla vai vasemmalle, mutta tää ei käy...

Ei sitten saatu vierestä penkkiä laukuille ja takeille yms.

Joten mä ainakin uskon ihan helposti tämän...

Vierailija
56/162 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo no ostan paikkani ihan sen mukaan, että näen elokuvan mahdollisimman hyvin = keskeltä riviä. Tämä ap valittajapariskuntayhtymä voisi myös varata lippunsa ennakkoon, niin ei tarvitsisi muita maksavia asiakkaita kiusata. Ihan syystä närkästyvät, sillä jos ostaa lipun tietylle paikalle, on tällöin syytä olettaa, että saa myös istua tällä paikalla.

Vierailija
57/162 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin Finnkinon lippupalvelussa ja tällaista "yhden tyhjän paikan" sääntöä EI OLE MISSÄÄN. Paikan saa varata vapaasti mistä kohtaa katsomoa tahansa. Kaikki muuta väittävät puhuvat pskaa. Käytäntöä ei ole missään suomalaisessa elokuvateatterissa.

kyllä se ohje siinä varausta tehdessä näkyy

Vierailija
58/162 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kirjoitti, että Only in Finland (viestiä ei nyt näy, joten en voi lainata), mutta olen täysin samoilla linjoilla.

En ikimaailmassa voisi kuvitella tällaista tapahtuvan sivistyneissä maissa, kuten Japanissa tai Italiassa. Näissä maissa olen matkustellut ja pistänyt merkille sen, että ihmiset kunnioittavat toisiaan ja näin ollen ovat itsekin iloisia ja hyväkäytöksisiä. Tajuavat, että kaikki siinä voittavat, kun antaa hyvän kiertää :)

Vierailija
59/162 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä samaa mieltä kusipäistä, mutta kyllä se osuvin esimerkki tästä tulee nimenomaan on ap:n puolelta. Kuka aikuinen oikeasti käyttäytyy noin?

Vierailija
60/162 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kovin helpolla vaihtaisi paikkaa, koska perinteemme mukaan käymme joka kuukausi elokuvissa ja meille on muodostunut tietyt paikat joka saliin. Jos käy niin että tiettyyn näytökseen emme saa niitä paikkoja, niin silloin emme me siihen.