Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Vanhentaako lapsen saanti naista kasvoista? Jos vanhentaa esim. Unettomuuden vuoksi tilapäisesti, niin palautuuko muutokset? Varsinkin silloin jos nainen on lähellä 40 ikävuotta saadessaan lapsen. Asiallisia vastauksia kiitos!!! Onko jollain näkemys asiasta, esim. Juuri lapsettomilla, jotka osaavat arvioda objektiivisemmin asiaa!!

• ylös 0
  • alas 0

Kommentit (6)

Vierailija

Äitiys nuorentaa kasvoista vähäksi aikaa, mutta kyllä se ikä silti siellä alla jatkaa etenemistään. Etenkin jos olet jo yli 40.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Jos nainen on lähellä 40-vuotta, niin eiköhän jo muutenkin ole kasvoissa ikääntymisen merkkejä. Ihan oikeasti hei, miksi sen naaman pitäisi ikuisesti olla kuin parikymppisellä. 30-vuotiaasta tai 40-vuotiaasta ei tule 20-vuotiasta. Hyväksy se ja kunnioita sitä, että vanhenet.

Vierailija

Ikääntyminen vanhentaa kasvoja. Yksilöllistä vaihtelua tapahtuman etenemisessä on runsaasti, mutta se tapahtuu ihan kaikille. Ei palaudu koskaan.

Vierailija

Mä sain lapseni 21-vuotiaana, jolloin näytin lähinnä ikäistäni nuoremmalta. Synnytyksen jälkeen multa ei ole ikinä kysytty papereita esim. Alkossa, vaikka olen asioinut yksin. Eli sanoisin, että ainakin minun kohdallani vanhensi.

Vierailija

Mikäköhän siihen vaikutti, siis että miksiköhän vanhenit niin ettei papereita enää kysytty?