Mistä puoliso,tyttöystävä? Kuolenko yksin.
Olen ruma läski kohtuullisella sairaseläkkeellä. Eläkkeellä olen selästä joten urheilla en voi eli en ole urheilullinen muuten kuin keskikehonrakentajana. Ruokavalioni on kaikkiruokainen vaikka pupuruoka maistuu huonosti. Sain myös viimeisinä vuosina töistä pahan burnoutin, masennuksen ja samalla diagnisoitiiin persoonallisuushäiriö eli olen jonkinverran hullu ja siihen lääkkeitä syönkin. Olen lopettanut juomisen ja tupakoimisen. Juomisen lähinnä kun viimein ymmärsin että alkoholi ei oikein sovi ja nykyisten lääkkeiden kanssa ei oikein sovi myöskään. Tupakka meni siinä sivussa pois kun aikaisemminkin poltin lähinnä vain kännissä. Olen jonkin verran epäsosiaalinen eli en oikein viihdy porukassa eikä muutkaan tunnu oikein seuraani hakeutuvan. Eritoten naiset tuntuvan karttavan seuraani jostain syystä.
Ei ollut vitsi vaikka ehkä sellaiselta kuulostaa. Onko jossain jotain seuranhakupalvelua epätoivoisille?
Hyviä puolia kai olisi epänormaali huumorintaju, uskollisuus ja rehellisyys.
Se miksi kirjoitan vauvafoorumille oli päähänpisto mutta myös olen huomannut että täältä saa apua kaikkeen mahdolliseen. Nyt taisi tulla vain liian iso pala purtavaksi.
Kommentit (23)
Yksinäinen kirjoitti:
Olen ruma läski kohtuullisella sairaseläkkeellä. Eläkkeellä olen selästä joten urheilla en voi eli en ole urheilullinen muuten kuin keskikehonrakentajana. Ruokavalioni on kaikkiruokainen vaikka pupuruoka maistuu huonosti. Sain myös viimeisinä vuosina töistä pahan burnoutin, masennuksen ja samalla diagnisoitiiin persoonallisuushäiriö eli olen jonkinverran hullu ja siihen lääkkeitä syönkin. Olen lopettanut juomisen ja tupakoimisen. Juomisen lähinnä kun viimein ymmärsin että alkoholi ei oikein sovi ja nykyisten lääkkeiden kanssa ei oikein sovi myöskään. Tupakka meni siinä sivussa pois kun aikaisemminkin poltin lähinnä vain kännissä. Olen jonkin verran epäsosiaalinen eli en oikein viihdy porukassa eikä muutkaan tunnu oikein seuraani hakeutuvan. Eritoten naiset tuntuvan karttavan seuraani jostain syystä.
Ei ollut vitsi vaikka ehkä sellaiselta kuulostaa. Onko jossain jotain seuranhakupalvelua epätoivoisille?
Se miksi kirjoitan vauvafoorumille oli päähänpisto mutta myös olen huomannut että täältä saa apua kaikkeen mahdolliseen. Nyt taisi tulla vain liian iso pala purtavaksi.
Pakko kysyä: Mihin sitä seuraa eli naista sitten oikein haluaisit?
Entä jos se nainen heittää sua ennen veivinsä, jolloin olet taas samojen kysymysten äärellä...
Huonokuntoinen appiukkokin tapasi aikanaan sanoa, että onneksi kuolee ennen vaimoaan pois. Anoppi meni ja sairastui parantumattomasti ja kuoli. Appi sen sijaan viettää nyt lesken elämää.
Etsi netistä tai jostakin pelistä kasuaalisti
Onhan se mahdollista löytää seuraa, jos vaan laajennat etsintää maan rajojen ulkopuolelle. Jos pelkästään Suomesta, tai omasta pitäjästä etsit, niin voi aika epätoivoista olla.
mammanpoika kirjoitti:
Onhan se mahdollista löytää seuraa, jos vaan laajennat etsintää maan rajojen ulkopuolelle. Jos pelkästään Suomesta, tai omasta pitäjästä etsit, niin voi aika epätoivoista olla.
Tai sitten on vain vähemmän nirso. Ai, eikö se satakiloinen pubiruusu kelpaa?
Niinhän naisillekin sanotaan.
Anya kirjoitti:
mammanpoika kirjoitti:
En mäkään ole nirso, mutta ei musta kiinnostu edes satakiloiset pubiruusut. Jostain köyhemmästä maasta oleva voisi kiinnostua, jos saa kuitenkin ihan kohtalaisesti rahaa eläkkeestä. Näin se vaan valitettavasti menee.
Ja se miksi naisille sanotaan nirsoudesta, on ihan eri asia. Miehiä on määrällisesti huomattavasti enemmän ja naisilla on oikeasti varaa mistä valita, jos ei vaan ole turhan nirso. Miehillä taas ei ole mitään mistä valita.
mammanpoika kirjoitti:
Anya kirjoitti:
mammanpoika kirjoitti:
En mäkään ole nirso, mutta ei musta kiinnostu edes satakiloiset pubiruusut. Jostain köyhemmästä maasta oleva voisi kiinnostua, jos saa kuitenkin ihan kohtalaisesti rahaa eläkkeestä. Näin se vaan valitettavasti menee.
Ja se miksi naisille sanotaan nirsoudesta, on ihan eri asia. Miehiä on määrällisesti huomattavasti enemmän ja naisilla on oikeasti varaa mistä valita, jos ei vaan ole turhan nirso. Miehillä taas ei ole mitään mistä valita.
Eikö muka?
Olen saanut miehiltä pakit mm. näiden syiden takia: liian pienet rinnat, akne (eikä edes kovin paha sellainen), liian pitkä, työtön (en omasta tahdostani), liian nörtti (tykkään fantasiasta/scifistä), en osaa leipoa enkä oikein kokata muutoinkaan.
Kaikki noista olivat sellaisia tavistyyppejä. Eivät komeita mutta eivät kovin rumiakaan (omaan silmään ainakaan). Työttömiä mutta myös ihan duunareita. Pitkää, pätkää, hoikkaa ja vähän pulskeampaakin.
Kovin ollaan nirsoja vaikka naisia ei ainakaan palstan miesten mukaan parveile oven takana.
Anya kirjoitti:
mammanpoika kirjoitti:
Anya kirjoitti:
mammanpoika kirjoitti:
Eikö muka?
Olen saanut miehiltä pakit mm. näiden syiden takia: liian pienet rinnat, akne (eikä edes kovin paha sellainen), liian pitkä, työtön (en omasta tahdostani), liian nörtti (tykkään fantasiasta/scifistä), en osaa leipoa enkä oikein kokata muutoinkaan.
Kaikki noista olivat sellaisia tavistyyppejä. Eivät komeita mutta eivät kovin rumiakaan (omaan silmään ainakaan). Työttömiä mutta myös ihan duunareita. Pitkää, pätkää, hoikkaa ja vähän pulskeampaakin.
Kovin ollaan nirsoja vaikka naisia ei ainakaan palstan miesten mukaan parveile oven takana.
No ei mulla ainakaan ole ketään kuka musta ois kiinnostunut. Osoita mulle vaikka 10, tai edes 5 naista ketkä ois musta kiinnostuneet, jos yksikään heistä ei kelpaa, niin sitten voit sanoa oikeutetusti mua nirsoksi. Naisille kyllä löytyy heti kiinnostuneita, jos vaan viittii nettiin pistää ilmoituksen.
Miksi ihmeessä pitäisi keinolla millä hyvänsä olla parisuhteessa? Opettele viihtymään omissa nahoissasi, se meidän kaikkien muidenkin on tehtävä. Ehkä se haluttu suhdekin sitten löytyy jos epätoivo ei lemua kilometrin päähän.
Mun tuttu on kuten sinä. Mutta hän on kuitenkin urheilullinen ja työssäkäyvä. Naista kaipaa, mutta kukaan ei hänestä kiinnostu. Että siihen verrattuna sun mahdollisuudet ei aivan huikeat ole.
Riippuu paljon siitä mikä persoonallisuushäiriö.
Niin minullakin kolahti persoonallisuushäiriö. Mikä niistä?
Yksinäinen kirjoitti:
Mun mielestä pahin ongelma on se, että et viihdy seurassa, mitta haluat naiset. Lähtökohtaisesti naiset kuitenkin ajattelevat olevansa seuraa, ja että seurustellessa pitäisi viihtyä toisen seurassa. Sinä iömeiseesti ajattelet toisin joko naisesta tai viihtymisen tarpeeksta ja teidän tavoitteet ei silloin oikein kohtaa.
Persoonalllisuushäiriö on myös aika huono juttu, mitta ehkä saat sen kuriin nyt kun et enää juo.
Yksinäinen kirjoitti:
Minkä ikäinen olet?
Minusta kuulostat söpöltä
Jos et viihdy seurassa, sinulle sopisi paremmin tekopillu.
Masennus ja persoonallisuushäiriö, siinä on kyllä haastetta kumppanille. Jos nyt vaikka keskittyisit hoitamaan masennuksen pois ja saamaan persoonallisuushäiriön aisoihin. Laihtumalla voi ne selkäongelmatkin helpottaa.
Oisit mulle hyvä just tuomosena ku oot
Jokainen on kuollessaan yksin ,mukaasi et ota mitään tai ketään.
Noh, kuulostat mun tutulta ja hällä on ihan kiva puoliso ja esikoinenkin syntymässä. Käytännössä homma menee, niin että jos on ite sitoutumishaluinen, niin puoliso löytyy. Tee vain itsellesi lista, mitä toivot puolisoltasi. Jätä ulkonäköä koskevat toiveet vähälle. Ole ihana ja ystävällinen, kun kohtaat sopivan matchin.