Miten kauan Windows-päivityksen lataus voi kestää?
Kohta kaksi tuntia kone jauhanut, eikä näy edistyneen ollenkaan.
Kommentit (16)
Siis lataus vai asennus? Win10:ssä jää välillä asennukset jumiin. Itse sammutin kylmästi koneen ja toivoin, että käynnistyy uudelleen. Tähän asti mennyt hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Miksei sulla ole automaattiset päivitykset?
Asetukset on niin, että päivitykset tsekataan automaattisesti päivittäin, mutta kone kysyy multa, saako päivittää. En voi noita asetuksia vaihtaa itse
Ja miksi ne päivitykset on pakollisia? En halua mitään päivityksiä!!
Vierailija kirjoitti:
Mikä Windows?
Seiska
Vierailija kirjoitti:
Siis lataus vai asennus? Win10:ssä jää välillä asennukset jumiin. Itse sammutin kylmästi koneen ja toivoin, että käynnistyy uudelleen. Tähän asti mennyt hyvin.
Lataus.
Sama. Hermostuin jo puolen tunnin päästä.
Sammutin koneen, Sen jälkeen sain käynistää koneen uuelleen 3 kertaa ennenkuin oli valmista.
Windows kymppikin oli vaan pakko ottaa vastaan. Epänörttinä en osannut sitä estääkään.
Väittää että downloading 17 updates, palkissa pyörii vihreä väri, mutta etenemisprosentti ei ole muuttunut nollasta mihinkään. Pahus.
Heti mulle kaikki nyt sukupolvi, kyllä sitä wauvvaakin eli masuasukkia joutuu myös odottaan aika pitkään😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asetukset on niin, että päivitykset tsekataan automaattisesti päivittäin, mutta kone kysyy multa, saako päivittää. En voi noita asetuksia vaihtaa itse
No mitä sitten kyselet. Ala voida ja laita automaattiset päivitykset päälle esim. silloin kun sammutat koneen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Windows 10 Pro versiossa voi estää kaikki päivitykset ja tekee ne sitten itse manuaalisesti kun parhaiten sopii...
sulla saattaa olla myös kiintolevy täynnä, silloin tulee ongelmia, jos sulla on pieni ssd tai sitten sulla on nettiliittymässä häikkää tai joku lataa p0rn0a taustalla
Läheltä kirjoitti:
Heti mulle kaikki nyt sukupolvi, kyllä sitä wauvvaakin eli masuasukkia joutuu myös odottaan aika pitkään😄
Ehkä tässä on kyse eri asiasta. ja jos raskaus menee yliajalle, niin et usko, miten kärsimättömästi sitä synnytystä sitten odotetaan.
onko sulla muuten ssd vai hdd? jos on hdd niin ootko kertaakaan eheyttäny ja esim ccleanerilla tyhjänny turhia rekisteri ja temppi tiedostoja? teen tälläsiä puhdistavia toimintoja jatkuvasti ja kone toimii ko junan vessa
m85 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Windows 10 Pro versiossa voi estää kaikki päivitykset ja tekee ne sitten itse manuaalisesti kun parhaiten sopii...
sulla saattaa olla myös kiintolevy täynnä, silloin tulee ongelmia, jos sulla on pieni ssd tai sitten sulla on nettiliittymässä häikkää tai joku lataa p0rn0a taustalla
Levyssä on kyllä tilaa. Nettiyhteys voi olla ongelma. Normaalisti nämä on kyllä menneet ok läpi. Mitään isoja prosesseja ei pyöri taustalla.