Jos omistaa ison kalun, kannattaisiko sanoa se ääneen?
Niin...
Kommentit (21)
Tässä tulee mieleen se yksi baaripano, loistava xxxl-nainen, joka tuli ennen lähtöä vessaan tsekkaamaan vehkeen koon. Mä kysyin että miksi, niin hän sanoi, että viimeksi sain niin pientä. Kelpasi kyllä.
t.pervo-kake
Miten kehua, jos ei tiedä, että on iso. Minulle kävi niin, että kun ei ollut useita seksikumppaneita niin en tiennyt, että se on iso. Vasta yli 30-kymppisenä joku nainwn mainktsi asiasta. Tälläkin palstalla kehutaan isoja, vaikka vain kolmella sadasta on yli 18 cm. Itsellä on noin 21cm, mutta se ei olisi iso, jos se ei olisi paksu. Kun se on vielä porkkanan mallinen isolla tatilla, se kyllä kelpaa. Aloitan aina siten, että nainen ratsastaa niin hän saa silloin itse päättää syvyyden ja rytmin. Eikä synny vahinkoja. Ja kun sinne mahtuu hyvin käsi väliin, melkein kaikki naiset haluavat klitan hierontaa samalla. En muuten sano mitään asiasta, mutta suudellessa ohjaan naisen käden haaroväliin ja heillä on mahdollisuus kokeilla, mitä on saatavilla. Tepsii. En ole vielä tavannut naista, joka olisi sanonut, että se on liian iso. Hyvällä alkuleikillä nainen tulee riittävän elastiseksi vastaanottamaan isompaakin parrua.
Mikä on iso kenellekin...? Kaikki on suhteellista. Riippuu vain Naisen omasta näkemyksestä. Kannattaako mainita - ehkäpä en itse mainitsisi. Enemmänkin taitaa olla kyse siitä kuinka sitä osaa käyttää :). Toki jos hetken huumassa haluaa "isoa" niin se kai on kaikille Naisille suotavaa (edelleenkin mikä on iso kenellekin). Itse olen sellaiset 17cm ja 4,5 paksu joka tähän mennessä riittänyt hyvin kaikille. Paras kokemus (näkemys) on ollut tai olleet ne hetket, kun Naisella kääntyy (silmät "väärinpäin" kesken seksin... Silloin ehkäpä itsekin voi todeta, et Nainen tykkää saamastaan...
minulla on iso. tuota asiaa en kuitenkaan kerro baarissa iskemilleni naisille. kun aletaan rakastelemaan, niin sammutan valot ja esileikkien jälkeen työnnyn naisen sisään. vaikka naiset tunnetusti ovat ison peniksen perään, niin monet naiset ovat pyytäneet että en panisi niin lujaa, kun ovat huomanneet että miten iso minulla on.
Ei sitä tarvitse ääneen sanoa, juttu alkaa levitä jo parissa vuodessa kun asuu pienessä/ keskikokoisessa kaupungissa.
Yleensä niillä, jotka isoa mainostaa, on ihan tavallinen tai jopa pikkuinen. Kuva seisovasta selventää tilanteen, lenkkimakkara viereen.
Vierailija kirjoitti:
minulla on iso. tuota asiaa en kuitenkaan kerro baarissa iskemilleni naisille. kun aletaan rakastelemaan, niin sammutan valot ja esileikkien jälkeen työnnyn naisen sisään. vaikka naiset tunnetusti ovat ison peniksen perään, niin monet naiset ovat pyytäneet että en panisi niin lujaa, kun ovat huomanneet että miten iso minulla on.
Oi saisipa tällaista! En valittaisi ja saisi panna lujaa!
Neljä kymmenestä naisesta (olettaen, ettää vastaajat ovat edustava otos naisista) haluaa tietää, että olis isompaa patukkaa tarjolla. Tilastotieteen periaatteista oikaisten isomelaisten kannattaa siis aina kertoa kokonsa kandidaateille ja suoda nautinto tälle 40 prosentille, jolta ei tule tillikkaa korville. Muille jää sitten nysät ja muut hajakoot näistä arpajaisista :-).
AP
Normaali nainen kehottaisi sinua painumaan hornan tuuttiin, jos ykskaks paukauttaisit, että hei, minulla on muuten iso vehje.
Panoja etsivä munahaukka varmaan kiinnostuu tiedosta. Tavallinen seuraa etsivä nainen ei välttämättä arvosta kullin koolla elvistelyä.
Työkaverilla on iso ja usein kiusoittelee vaimoani että onko päässyt kokeilemaan isompaa. Nuo jutut kiihottaa vaikkakaan ei olla menossa pidemmälle. - ukkomies
Vierailija kirjoitti:
Panoja etsivä munahaukka varmaan kiinnostuu tiedosta. Tavallinen seuraa etsivä nainen ei välttämättä arvosta kullin koolla elvistelyä.
hatunnosto tavisnaiselle joka ymmärtää mistä eroottisuus tulee.
Vierailija kirjoitti:
Normaali nainen kehottaisi sinua painumaan hornan tuuttiin, jos ykskaks paukauttaisit, että hei, minulla on muuten iso vehje.
Tarviikos sitä nyt heti tervehdykseksi paukauttaa. Voihan sitä kokeilla kepillä jäätä ja ikään kuin tunnustella milloin olisi aika keskustelussa nostaa aihe esille. Mutta pointtini oli kuitenkin se, että vaikka saisi kahdelta pakit ja hornan tuutit, niin tämän kyselyn perusteella kolmas voisi lähteä jo matkaankin.
AP
ei sitä tarvitse erikseen mainostaa. kun aletaan rakastelemaan ja vehje seisoo, niin nainen näkee itse että miten iso on.
Jossain homoravintolassa saattaisi kannattaa kehua vehkeen koolla...mutta heteropaikoissa se on iso turnoff
Kehu ihmeessä meisselisi kokoa jos haluat antaa idiootin kuvan itsestäsi.
Oiskos sellainen vaihtoehto paras, ettei sano suoraan, mutta antaa ymmärtää mitä olisi tarjolla.