Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olkaa ylpeitä vartaloistanne,olivatpa ne sitten höllyviä tai löllyviä. Täydellisyyden tavoittelu ei tuo onnea.

Vierailija
18.05.2017 |

Oppikaa arvostamaan itseänne sellaisina kuin olette, älkääkä antako toisten mielipiteiden sanella ulkonäköänne. Olette paljon paljon onnellisempia.

http://www.iltalehti.fi/pinnalla/201705152200138783_iq.shtml

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Renkaat ovat kotini, olen onnellinen.

Vierailija
2/10 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Easyllä pikkutyttelit huutavat kovasti hieman tukevammalle naisasiakkaalle herjoja. Huomaa että kateus ja häirintä on pikkutytöillä ainoa mitä osaa, pillittämisen ohella.

Tämä ruoholahdessa, siis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta riuku huuttaa ja kikattaa "jutustellesa" asiakkaat parempin paikkoihin.

Vierailija
4/10 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta itsensä hyväksyminen on eri asia kuin olla ylpeä omista epäkohdistaan. 

Vierailija
5/10 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi olla ylpeä jostain rumasta, epäterveellisestä ja huonon vaikutelman antavasta?

Vierailija
6/10 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä aloitus on hyvä esimerkki naisille tyypillisestä lässytyksestä. 

Vierailija
7/10 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole onnellisempi. Olin sitä hoikempana ja hyvinvoivempana ja kauniimpana. Inhoan tuollaista lässytystä et höllyvät olis hyvä hyväksyä. Se on vahingollinen asenne

Vierailija
8/10 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tähän sanon vaan sen, että ne naiset, joilla on jo hyvä parisuhde jos parisuhteessa haluavat olla ja miehellekin läskit ok niin hyvä niin.

Mutta entäs jos haluaa parisuhteen ,eikä saakaan ketään, koska on läski niin ei siinä paljon auta tollaset kommentit, että pitäis hyväksyä ittensä, koska silloin saa vaan sellaisia miehiä, joita ei oikeasti halua.

Itse sanoisin, että pitää laihduttaa jos hauaa terveen ja hyvännäköisen miehen, eikä mitään kaljamahaa riesakseen siihen piereskelemään.

Vierailija
9/10 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen ylpeä alkoholismistani.

Vierailija
10/10 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt kun ton linkin katsoin niin onhan se eri asia mennä äärimmäisyyksin kehonsa treenaamisessa. Esimerkin nainen on paljon kauniimpi kyllä jälkeenpäin. Sen sijaan se, että päästää itsensä lihomaan merkittävän ylipainoiseksi tai enemmän onkin jo toinen asia sitten. Näin minullekin kävi, enkä voi sitä vaan hyväksyä, koska jos sen tekisin niin enhän mä silloin pysyisi terveenä kovinkaan pitkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kaksi