Kumpi nimi lapselle: Lana Jasmina vai Luna Jasmine?
Miehen kanssa väännetään tästä kättä. Itse haluaisin ensimmäistä ja mies jälkimmäistä.
Kommentit (41)
Ei mitään väliä kumpi, molemmat on ihan hirveitä. Voi lasta, jos tuollaisella nimellä paiskataan.
Lana Jasmina on kuin jonkun Itä-Euroopan maasta tulleen stripparin esiintymisnimi, ja Luna Jasminesta tulee mieleen naisten intiimialueen hoitotuote.
Ei millään pahalla ap, mutta kumpikaan nimi ei ole minun korvaani kaunis eikä onnistunut :/
Yritätteköhän te vähän liikaa keksiä lapsellenne sellaista uniikkia lumihiutalenimeä?
Onko noi jotain e-pillerimerkkejä?
Vierailija kirjoitti:
Liana mieluummin
Liaani :D
Lanasta tulee mieleen se laite, jolla tasoitetaan pituushyppypaikan hiekka.
☭ 7217 ☭
Mun mielestä Luna on kiva nimi. Se on useissa maissa naisen nimi ja tosiaan tarkoittaa kuuta joissakin kielissä. Ehkä jos sen toisen nimen vaihtaa niin ei av:n mummoille tuu köyriminen niin vahvasti mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Onko noi jotain e-pillerimerkkejä?
Luna voisi enemmin olla melatoniini :)
☭ 7217 ☭
Vierailija kirjoitti:
No ei kumpikaan! Aivan kauheita. Lana tosiaan on tien tasoottaja ja Lunasta tulee mieleen lammppu. Kas kun ei Airam.
Airam olis hieno nimi. Tai vaikka Airami Manuela.
Vierailija kirjoitti:
Miehen kanssa väännetään tästä kättä. Itse haluaisin ensimmäistä ja mies jälkimmäistä.
Jäätävää white trashia molemmat. Toivottavasti trollaat.
Vierailija kirjoitti:
Luna on nätti. Lana on kauhea.
Lue ketju. Täällä on kerrottu jo Lunasta monta kertaa.
Mulla ois sulle ihan uniikki nimi: Eysimöysi !
(Ei taatusti oo kellään muulla ja aattele: SÄ SAAT olla se eka,joka voi antaa sen lapsukaiselleen !)
Lanasta tulee mieleen koira,Lunasta koira. Eli vaihtoehto C ei kunpikaan
Oletko harkinnut sellaista radikaalia vaihtoehtoa, että antaisit lapselle nimeksi jonkin ihan oikean nimen?
Juna lussumuna