eläintestaamatonta(ko)
testaako Loreal eläimillä. Olen jo pitkään miettinyt mitkä tosiaan testaavat. Ja onko myös totta että maybeline ei testaa?
Kommentit (9)
Kaikki kosmetiikan ja kauneustuotteiden raaka-aineet on jossain vaiheessa pitänyt testata. On ollut pakollista.
Molemmat testaa. Maybelline on L'Orealin. Täältä voi tarkistaa: http://features.peta.org/cruelty-free-company-search/index.aspx
Molemmat testaa. Mene tutkimaan animalian eläinkokeeton kosmetiikka listaa, sieltä löytyy varmasti paljon uusia tuttavuuksia :)
Ihan näin sivuhuomautuksena että Peta ja heidän listat ei ole aikoihin enää olleet luotettavia lähteitä yhtään mihinkään asiaan liittyen.
Ja viimeisin mitä olen L'orealista kuullut niin virallisesti ei testaa, mutta myyvät tavaraa Kiinaan missä eläimillä testaus on pakollista ennen kuin saa myydä.
Kyllä minun mielestäni, koska muistaneen että loreal olisi joskus sanonukkin että ei itse testaa vaan muuan plakallinen. Asiasta en ole täysin varma mutta muistaisin näin
Niin olen itsekkin miettinyt että testaako mikäkin eläimillä. Olen päättänyt että en ole mistään 100% varma missä ei ole sitä pupu merkkiä
Molemmat testaa.